ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam

kolega ma na oku pewnego WJta a ze jest on daleko wiec co da sie rozszyfrowac po numerze VIN? chodzi o mosty bo reduktor to zapewne 249 bo sa 3 pozycje.Moze jakies wyposazenie?

1JAGW48NOYC266563 lub 1J4GW48NOYC266563 bo chyba ten drugi jest prawidlowy


reduktor jak już to 247, w WJ 249 nie było
Po VINie:
-jest to Laredo
-ma zwykły motor 4.7
-jest z roku 2000
-amerykaniec

Z tej konfiguracji wiadomo, że mosty to D30 z przodu i D44a z tyłu. Skoro jest to Laredo to na 99% nie posiada quadra-drive, więc oba mosty raczej z otwartymi dyframi.
a na lsd jest szansa? to ze amerykan to wiem bo lampy zdradzily

zaraz poczytam co to za badziew ten 247

kolejne zadanie: 1J4GW48S62C266631
Sprawdziłem, w 2000 nie oferowali LSD do V8.

Tu masz ładnie rozpisane te VIN-y: http://www.wjjeeps.com/vin.htm


dzieki za link ale dziwne ze auto wyprodukowane w wersji amerykanskiej

poczytalem o 247 i w teren nawet fajny ale na czarne troche kulawy no ale tak to juz jest
Czemu na czarne kulawy?! Jak dla mnie właśnie na czarne jest super!
no 249 byl znacznie lepszy(teoretycznie) bo w tym jest pewna zwloka z dolaczeniem przodu a co za tym idzie na slieskim tyl moze dogonic przod

jesli sie myle to mnie przekonaj ze jest inaczej
249 ten z różnicówką niby tak, ale z drugiej strony to dołączanie jest błyskawiczne, a pozwala ci wyczuć auto. Tzn. w klasycznym AWD jak tracisz przyczepność to już czterema kołami i jest średniawka. Tutaj czujesz ułamek sekundy obsuwę tyłu i już masz napęd na 4. Ja jestem bardzo zadowolony z tego wynalazku
taaaa kolega przyznaj sie daniel, ze na wlasciwa sciezke wracasz

249 ten z różnicówką niby tak, ale z drugiej strony to dołączanie jest błyskawiczne, a pozwala ci wyczuć auto. Tzn. w klasycznym AWD jak tracisz przyczepność to już czterema kołami i jest średniawka. Tutaj czujesz ułamek sekundy obsuwę tyłu i już masz napęd na 4. Ja jestem bardzo zadowolony z tego wynalazku

wiem jak dziala dolaczana os bo w explozji mam dokladnie takie samo rozwiazanie ale w jeepie z 249 jakos spokojniej mi sie jechalo po osniezonej drodze. Czy w 247 napewno sa zblokowane osie 50 na 50?

[ Dodano: 2007-07-17, 07:15 ]
Ale w eksplozji masz pewnie podobnie jak w 249 wiskozę, a tu jest gerodisk, działający znacznie szybciej. Więc obsuwa jest naprawdę minimalna.

Chodzi o blokowanie osi na 4lo? Owszem, są spięte sztywno.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting