ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Poszukuje stacji diagnostycznej ktora wykonuje badanie hamulcow w stalym 4x4. Lokalizacja: Sosnowiec i okolice, a moze kazda ma takie wyposazenie tylko nie rozpakowane od nowosci.............bo siee nie chce


Witaj,
ja byłem na Zuzanny (Środula) i facet dał na N, reduktor na N i raz zrobił lewe kółko, nawrócił, raz prawe - osobno.
I tak obie osie...

W tej chwili w przepisach jest tak, że nie jest zakładana maksymalna różnica pomiędzy kołami (jeśli chodzi o siłę hamowania).

Dlatego wartości Ci wyjdą i sobie sprawdzisz.
Pozdrawiam

i facet dał na N, reduktor na N i tylko że jak dał skrzynie na N to rozłączył ją od silnika jak dał reduktor na N to odłączył go od skrzyni a jakim cudem jeśli w reduktorze jest varilock go odłączył ?? sprawdza się w ten sposób że tył daje w rolki i przód daje w rolki temat wałkowany
Agmar niekoniecznie.
Jeśli jedna oś jest na rolkach i koła obracają się bardzo powoli w przeciwnych kierunkach to można sprawdzić hamulce. W Rudzie Śląskiej jeżdze na taką stację, koleś ma specjalny soft dla wozików ze stałym 4x4.


Zitar, ale jak masz reduktor nv 242 to się zgadza ale przy nv 247 tego tak nie zrobisz bo cóż z tego że kręcisz kołami jedno do przodu drugie do tyłu po pierwsze jak jest LSD w moście to jeszcze szybciej załapie i dupa z drugiej strony jak napędzasz koła to obraca się wał jeżeli tylni wał się obraca a przedni stoi to vari w reduktorze dopina przód więc na pewno tak nie sprawdzisz przy QD to co piszesz to nadaje się jak masz otwarte mosty czyli bez żadnych blokad typu LSD taki system że jedno koło do przodu drugie do tyłu to się sprawdzi jak zamiast blokady masz przyhamowywane koła za pomocą hamulców i czujnika ABS bo on raczej nie ma pojęcia czy koło kręci się do przodu czy do tyłu tylko muszą mieć tą samą prędkość tak sobie sprawdzisz hamulce a napędzasz je po to w odwrotnych kierunkach żeby wał się nie kręcił (jak dobrze pamiętam mechanizm różnicowy ) tylko powtórzę jeszcze raz przy LSD ten system odpada, przy napędzeniu w tym samym kierunku zacznie obracać się wał więc dopnie przód i też ten sposób do bani jak się mylę niech ktoś mnie poprawi
Masz całkowitą rację, ale jak prędkości obrotowe są duże czyli są też duże różnice i wtedy vari-lock działa tak jak powinien.
Podczas bardzo wolnego obracania, a więc małych różnic w prędkościach obrotowych kół i wałów, vari-lock nie działa tak sprawnie i możliwe jest sprawdzenie hamulców.
No i każde koło sprawdzane jest osobno.

Jeśli jedna oś jest na rolkach i koła obracają się bardzo powoli w przeciwnych kierunkach ja bym tego w moim jeepie nie zrobił z dwóch względów po pierwsze jednak wymiana vari za dużo kosztuje a diagnosta umyje ręce jak się spieprzy po drugie piszesz że powoli w przeciwnych kierunkach ale koro w przeciwnych kierunkach to pomimo że widzisz jak koła obracają się powiedzmy raz na sek w przeciwnych kierunkach to względem siebie obracają się już dwa razy na sek gdybym miła badać hamulce to jednak szukałbym stacji gdzie jedna oś jest badana a druga siedzi w rolkach do swobodnego obracania jak zapnie wał
Widze ze ciekawy temat zadalem i nie tylko ja mam z tym problem
agmar, jak dobrze się orientuję to we Wro w ASO jeepa właśnie tak badają - jedno w jedną a drugie w druga. lysy, w Zabrzu chyba jest Intercars - we Wro jest ich oddziała - i tam może spróbuj. Jeżeli u nas mają to tam powinni tymbardziej mieć.
ja nie mam z tym problemu... na żadnej stacji ani w Sosnowcu ani w Mysłowicach
michua, ale kręcąc koła w przeciwną stronę zwiększamy ich prędkość względem siebie co powoduje spinanie tarczek z większą siłą więc jeśli nie zapnie ci przodu to zepnie koła a na spiętych tarczkach nie napędzałbym ich w przeciwnym kierunku na siłę
agmar, mówię tylko co i gdzie widziałem. Specjalnie się pytałem i ponoć tak jest OK.

ak dobrze się orientuję to we Wro w ASO jeepa właśnie tak badają - jedno w jedną a drugie w druga. dlatego nie zajadę do aso jeszcze raz badanie w ten sposób nadaje się przy otwartych mostach i automatycznym zapianiu przodu kręcą koło po to w przeciwnych kierunkach żeby wał się nie kręcił ale jak tuman z aso nie wie że w moście może być LSD które dostanie w dupę kręcąc koła w przeciwne strony to weźmie i zbada skoro pan chciał to pan ma

[ Dodano: 2010-04-09, 23:31 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting