ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Panowie temat poruszany kilka razy ale go odnowię
grand cherokee 4,7 V8 2000rok
ładowanie jest na poziomie 17- 19 V
"regulator " jak na to mówią nowy
ładowanie nadal 17-19V
wymieniony cały alternator
ładowanie nadal 17-19V

instalacja sprawdzona , masy ok ,akumulator ok ,
zostaje PCM ????

przerabiał ktoś z forum podobny przypadek ?
na zegarach wskażnik pokazuje 9V , więc na podstawie czego PCM wysterowuje alternator do tak wysokiego napiecia ładowania ?
to PCM robi pomiar napięcia i wysyła informacje do zegarów o stanie napięcia
czy to zegary robią pomiar napięcia i informują PCM-a o stałe ładowania ??

hilfe help



"regulator " jak na to mówią nowy a co to znaczy Gdzie mierzone napięcie
a un nie ma regulatora w kompie
jeżeli tak to po co były te wszytkie naprawy
jak wystrczyło wymienć kompa
a wogóle jak wymienili sam regulator

"regulator "
W WJ nie ma regulatora Rolę regulatora pełni właśnie wspomniany przez Ciebie PCM




regulator " jak na to mówią nowy
ładowanie nadal 17-19V

to ktoś kogooś w balona robi


to ktoś kogooś w balona robi
zmień ich bo Cię okłamują. Przy takich napięciach aku zrobił by BUMMMMMM
no i to że regulator nowy
przeca un jest w kompie to jak mogli wymienić

no i to że regulator nowy
przeca un jest w kompie to jak mogli wymienić
jest taka możliwość że kolega miał już spierniczony regulator w PCM dlatego (było już kiedyś na temat takiej przeróbki) ktoś żeby nie kupować całego PCMa założył regulator który żył własnym życiem i komp miał g... do niego, a jeżeli tak nie było to zabierz chłopie jeepa i jazda stamtąd bo się dowiesz że masz za małe koła za szybko się kręcą i dlatego za wysokim napięciem ładuje i pół jeepa do wymiany
no ale ile taki komp kosztuje
http://www.allegro.pl/ite...7_v8_2002r.html
do tego dolicz jakieś 100-200 wycięcie immo (o il trzeba będzie )
i masz tak jak fabryka zrobiła
a nie jakie smotanie kabelków itp
do Xj komputer mozna zanbyc jeszce taniej więc nie rozumiem ludzi co tak motają

nie rozumiem ludzi co tak motają kurde, raz piszemy: fajnie jest coś samemu zmotać przy pipku, za chwilę, po co motać...... zgłupieć idzie

ładowanie jest na poziomie 17- 19 V
"regulator " jak na to mówią nowy
ładowanie nadal 17-19V
wymieniony cały alternator
ładowanie nadal 17-19V


Coś mi się widzi, że chłopaki na darmo się narobili z alternatorem. Chyba nikt tu nie wie co oni wymienili, bo regulator jest w PCM. Przypuszczam, że w Grandzie jest tak samo jak w zwykłym Cherokeem i regulacja napięcia jest za pomocą jednego kabelka łączącego PCM z alternatorem.


nie rozumiem ludzi co tak motają bo taki regulator wyjął na szrocie lub kupił na alledrogo za 20złociszy założył i pchnął dalej i jest do przodu ze 200 stówy co zrobisz taki naród

kurde, raz piszemy: fajnie jest coś samemu zmotać przy pipku, za chwilę, po co motać...... zgłupieć idzie
można motać np rolke która kosztuje 800zł
ale motać regulator za który w wawie wzieli chyba 600zł od BARTMANA chyba
to juz szczyt chamstwa
przecież zadzwonił by do Wojtiego zakupil drugi komp za 150 zł i spoko loku luz i sponton
a tak jest w plecy siakieś 400zł
to po co wogóle pisać na forum takie rzeczy
jak ludki i tak nie czytają
Spokojnie z tą wymianą PCM lub drutowaniem PIOTRGARWOLIN, sprawdź najpierw styki w złączkach i mocowanie masy i zmierz napięcie, ale przy samych wtykach do PCM.
a ja o drutowaniu nic nie pisałem żeby tak robił tylko skoro pisze że wymienili regulator to mi się sprawa przypomniała że kiedyś juz był taki temat a może to te sam jeep
Cześć. Podobnie zaczeło się dziać u mnie, ale mowa o 2.5. Nagle ładowanie na zegarze mi spadło do 8V. Nie sprawdzałem napięcia, zerknołem tylko na kable i są ok. Ale jeśli nie byłoby ładowania; a dzieje mi się już tak od ok.5 dni to na ostatnich mrozach zauwarzyłbym różnice podczas odpalania gada. A tutaj kręci jak zawsze. Może to wilgoć, może mróz coś zmajstrował; nie wiem.
wiec tak jak pisałem na początku

w warsztacie mechaniki wymieniony został "regulator" (jak to nazwali ) chociaż jest to zwykły szczotko trzymacz z cewka wzbudzającą

potem auto trafiło do mnie
sprawdziłem kabelki . połaczenia . masy , zasilania i są ok

sprawdziłem zasilania i masy do komputera PCM i też sa ok

na wskażnikach pokazuje stan ładowania 9V i prawdopodobnie dlatego pcm chce podnieść ładowanie do wymaganych 14V , ale tu wychodzi skucha bo aku ma 12.8-13.0v + kilka volt ktorych nie widzi PCM daje napięcie na alternatorku 17-19 V

Akumulator nie zrobi bum - tylko zaczyna się gotować

teraz pytanie

naprawiał ktoś PCM na taką przypadłość czy wymiana

poz.Piotr

naprawiał ktoś PCM na taką przypadłość czy wymiana
\raczej nieopłacalne
lepiej sprawdzić i ewentualnie wymienić
bo koszt nie duży a może bhc lepeij niż naprawianie PCM
na dole pierwszej strony tego tematu http://www.jeep.org.pl/fo...ghlight=#581411 podałem linka o naprawie PCM w 4,7l może się przyda ale tak jak pisze Adam Lee, może lepiej wymienić bo jak coś przypadkiem by się jeszcze zrypało to koszta będą rosły

Akumulator nie zrobi bum - tylko zaczyna się gotować
niestety ale może zrobić, znam osobiście trzy przypadki, w tym raz w moim aucie, że z powodu przeładowania zrobił bum. W jeepku teoretycznie jest to utrudnione ze względu na czujnik temp. ale możliwe jest.

W jeepku teoretycznie jest to utrudnione ze względu na czujnik temp. o jakim czujniku piszesz


o jakim czujniku piszesz no jak to jakim, temperatury aku
michua, powiem ci szczerze że mnie zaskoczyłeś i zgłupiałem nawet znalazłem coś takiego na allegro http://209.85.129.132/sea...l&ct=clnk&gl=pl ale dalej nie wiem o co w tym wszystkim chodzi gdzie się on znajduje itp możesz coś więcej na ten temat
Mogie odkręć aku i pod nim jest taki plastikowy grzybek na sprężynie i ma dwa kabelki. To właśnie jest on. Jak aku się przegrzewa - znaczy ma za duże ładowanie, czujniczek pisze smsa do PCM aby ten trochę zwolnił tempo ładowania. Dla tego wahania na wskaźniku mogą być spowodowane różnymi przyczynami, w jeepku de facto nie łatwo odpowiedzieć na pytanie: Jakie jest ładowanie bo PCM trochę miesza, a do tego brak regulatora w nim.
No to by było chyba tyle
michua,
tak dla rozjasnienia
PCM nie wytrzymał woda go pokonała
dzis zdemontowałem , rozebrałem i w srodku brak jest kilu elementów i druku

moze wiecie jaka jest cena nowego , bo na allegro szukałem i ceny od 200 do 1.000 pln
ale wiadomo jak tego szlak trafił od wilgoci to dlaczego tego za 200 miał nie trafic

wiec moze alternatywa - nowy ?

moze zalega u kogos ?
numerki z mojego
P/N P56041 869AB

[ Dodano: 2010-01-30, 20:11 ]
PIOTRGARWOLIN,
to teraz podjedź do tych ludków co wymieniali regulator i niech oddadzą kasę
albo powiedż im że niech sobie przeznaczą tą kase na dodatkową edukacje w postaci elektromechaniki /elektroniki pojazdowej

a i jeszcze mozna zastosowac komuter z innymi numerami ? chodza JAKOS ZAMIENNIE ? z innymi numerami , czy dokładnie musi sie pokrywa numer , bo z linka podanego wcześniej nie moge nic wykumac trzeba by ściągnąć jeep parts list dla twojego rocznika ja mam dla 1999 i tam PCMów są 4 rodzaje dla silnika V8 na stronie http://www.jeephowto.com/wj/engine.htm masz rozpiskę dla lat 2002 -2004 dla każdego roku po jednym PCMie niestety roczników 2000 i 2001 nie wiem gdzie szukać
Po temacie

komputer dokupiłem dokładnie taki sam jak trzeba , kod pin wyciągnięty ze SKIMu , a wszystko do kupy zgrał mi koleżka z okolic Otwocka ma sprzęt DRB3 do chrysler/Jeep i nie kasuje tyle co serwis

wszystko cyka jak potrzeba
Podziekowania za podpowiedzi panowie
PIOTRGARWOLIN,
To super że sie udało
następnym razem warto poczytac zamaist wydac gotówke
może zostanie pare zeta na kukułki
duzo piszecie, a ja zadam fundamentalne pytanie....
ile powinno byc by bylo ok ?
mnie po tych mrozach lekko zaczelo wyjezdzac powyzej 14(a przed mrozami zawsze bylo rowno 14)...
powinno być między 14-do max 14,7 V



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting