ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

1. stoje przed faktem wymiany calego zawieszenia z przodu wj 4.7 99 rok - przyczyna sciaganie na prawa strone i rzekome luzy nie wyczuwalne w trakcie jazdy i na przegladzie

2. wyeliminowanie pukania na dziurach - chyba sa to poduszki

3. usuniecie coraz mocniejszego pukania przy zatrzymywaniu sie na swiatlach - niektorzy pisza sie ze to sworzen sierzanta inni pisza ze to luzy w skrzynii biegow - sam nie wiem

pytanie mam takie, jakie firmy mam brac pod uwage jezeli chce zakupic dobre elementy zawieszenia na przod zeby nie wymieniac za 3 mc, ceny wahaczy na allegro sa bardzo niskie pytanie jak z trwalosci

http://www.allegro.pl/sea..._interval=7&p=1

czy ktos mi moze podowiedziec jakie elementy powinienem zakupic na zawieszenie przednie
dziekuje bardzo za pomoc i sugestie


wyboru za duzego to nie ma - moog , crown, chinczyki no i mopar
amory bilstent, sprezynki OME i sie jedzie
Kolego zagadaj do Raffiego ( www.raffi.pl) o czesci ma dobre ceny i niezlej jakosci towar, pare razy cos kupowalem montowalem i zapominalem o autach.
pozdr

usuniecie coraz mocniejszego pukania przy zatrzymywaniu sie na swiatlach - niektorzy pisza sie ze to sworzen sierzanta

u mnie "sierżant" odzywał się tylko na wybojach.
Kupiłem orginał a ASO w Przylepie cena ok. 150 zł, o ile dobrze pamiętam wychodziło taniej niż na alledrogo.
Co do reszty - poszukaj w polecanych warsztatach i skorzystaj z rekomendacji kolegów


bele9, jeżeli chodzi o sierżanta łatwo zdiagnozowac złap za tylne koło na górze i mocno szarp jezeli walniety bedziesz napewno słyszał możesz do tej roboty zaciagnąć znajomego a sam wejdz pod samochód dźwięk bedzie dochodził jakby z tylnego mostu jeżeli chodzi o części to jedyny i najlepszy dostawca to raffi taniej nie kupisz ja kupiłem poniżej 100 do stabilizatorów zapakuj polibusze przynajmniej ja tak zrobiłem i jestem zadowolony tak samo zrobiłem z track barem
dzieki koledzy za wskazówki, nęka mnie jeszcze te pukanie przy zatrzymaniu do 0 i stukniecie (przeskok) auta za kazdym razem kiedy auto zatrzymuje, mechanik mowi ze to most i nie ma co sie tym zajmowac, sam sie przyzwyczailem ale jak bede auto sprzedawal co pomysli sobie potenacjalny kupiec...

co pomysli sobie potenacjalny kupiec...
zeby spuścić na remont 1500 i sam sie przyzwyczai
Niespełna rok temu wymieniałem kompletne zawieszenie w WJ-cie i w większości zapakowałem tam tuleje crowna ale jeśli chodzi o łączniki to tylko MOPAROWSKIE albo polibusze bo po kilku miesiącach napierdzielały już od nowa i to samo jak już kolega wspomniał z panhardem-wymiana po 3 miesiącach-więc też lepiej polibusze.

[ Dodano: 2009-12-06, 03:01 ]
bo to skarbonki na kolach ja przestalem liczyc gdy doszlo do 15 tys
czyli brać pod uwagę przy zawieszeniu tylko te firmy MOPAROWSKIE, polibusze nie wiem czy dobrze zrozumiałem, dzięki
A czym wizualnie różnią sie tevisy od akebono

[ Dodano: 2009-12-06, 09:49 ]

czyli brać pod uwagę przy zawieszeniu tylko te firmy MOPAROWSKIE, polibusze nie wiem czy dobrze zrozumiałem, dzięki

Ja bym wymieniał na moparowskie, albo dobre polibusze. Z Crown-em miałem tylko jedną przygode, wymieniłem kiedyś sierżanta i tuleje w a-wahaczu z tyłu, po dwóch tygodniach zaczeły stukać i były bardziej zniszczone od starych moparowskich. Wymieniłem na mopar i działa.
A kto w Pl oprócz servisów sprzedaje MOPAROWSKIE tuleje itp ???
Interesują mnie tuleje na tył górnego wahacza, sierżant +łączniki

No... to wszystko CROWNA spieprzyło się w przeciągu kilku miesięcy
Chyba tylko serwis.
Moge potwierdzic ze CROWN na sierzancie nie wyrabia ale za kilka tygodni wyczaimy czy to wina moze podniesienia auta o 5 cm -( elementy sa w skrajnym polozeniu)

Chyba tylko serwis. Raffiki też mają, ale podobno na wyraźne życzenie. Ja crowna już 2 razy wymieniałem , ale tak jak Bartek powyżej pisze wywalać się mogą od liftu. Podkładka pod sworzeń sierżanta już się powoli produkuje i będzie można szybko ocenić czy o to chodziło.

Tomek



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting