ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Dzien dobry,

skłaniam sie powoli do wybierania jakiegoś Jeepa dla siebie. W gre wchodzi własciwie tylko jeden model - XJ.

Wiem, że występuję on w różnych konfiguracjach jeśli chodzi o silniki i wyposażenie. Czy możecie mi powiedzieć - bazując na Waszych doświadczeniach, wiedzi i na obiegowych opiniach, która konfiguracja będzie najlepsza pod kątem niezawodności, typowych usterek, rzeczy na które trzeba uważać itd...

dziękuję

K



Dzien dobry,

skłaniam sie powoli do wybierania jakiegoś Jeepa dla siebie. W gre wchodzi własciwie tylko jeden model - XJ.

Wiem, że występuję on w różnych konfiguracjach jeśli chodzi o silniki i wyposażenie. Czy możecie mi powiedzieć - bazując na Waszych doświadczeniach, wiedzi i na obiegowych opiniach, która konfiguracja będzie najlepsza pod kątem niezawodności, typowych usterek, rzeczy na które trzeba uważać itd...

dziękuję

K


Tylko Limited 4,0. Zresztą chyba najpopularniejszy.
Dlaczego akurat ten? Wybacz proszę zbytnią być może dociekliwość, ale chciałbym wiedzieć.

O wyższości benzynowych silników nad diesla nie ma oczywiście co się rozwodzić. Dla jednych jest, dla drugich nie ma. Kwestia gustu.

K
Limited to wersja full wypas, choć występowały jeszcze pewne jej mutacje różniące się drewnianymi wykończeniami itp.
4.0 ma najlepsze opinie wśród użytkowników w kwestii awaryjności, poza tym nie będziesz miał niedosytu, że mogłeś kupić z większym motorem No i ważna sprawa, to dostępność części zamiennych oraz ich cena. Do 4.0 wszystko masz dostępne bez problemu, nowe lub używane w umiarkowanych cenach.


Nie ma właściwie różnicy ceny między Limited a uboższymi wersjami. Więc podaruj sobie odrobinę luksusu.

[ Dodano: 2010-06-10, 14:24 ]
Wszystkie Limited 4.0 miały te same skrzynie biegów, możliwości 4x4 itd?

Jeśli tak to rzeczywiście nie ma problemu z wyborem...

Wszystkie Limited 4.0 miały te same skrzynie biegów, możliwości 4x4 itd?

Bywały jakieś wyjątki od reguły ale generalnie wszystkie były w tej samej konfiguracji. Chyba, że trafisz na jakiegoś przeszczepa i reduktorem 231. Ale o to raczej trudno.
to dobra wiadomość zatem

a jakieś typowe usterki? padająca elektronika w skrzyni, wyjące elementy napędu, cieknący olej itp ?
Silnik 4.0
Skrzynia AW4
Reduktor NP242

To najpopularniejsza konfiguracja. Czy najlepsza? Hmmm - ja uważam, że tak inny będzie uważał inaczej, no ale jednak ta popularność skądś się wzięła - prawda?

Wyposażenie to już sprawa drugoplanowa... Zależy do czego chcesz auto... Faktem jest, że taki Limited sprzed 20 lat ma wyposażeniu rzeczy oferowane w Europie w standardzie dopiero teraz...

a jakieś typowe usterki?

Dużo pisania. Poszperaj na forum. Skrzynia biegów (automat) nie do zajechania. Mosty lubią wyć. A i wycieki bywają. Każdy egzemplarz jest inny i trzeba dobrze sprawdzić.
Jednakże silnik 4,0 i skrzynia to chyba najlepsze co jest w XJ'cie. Po za tym to stare auta i potrafią być mocno skorodowane podłogi.

[ Dodano: 2010-06-10, 14:46 ]
Dziękuję za odpowiedzi. Wracam do czytania Waszych wcześniejszych poczynań na forum.

Faktem jest, że taki Limited sprzed 20 lat ma wyposażeniu rzeczy oferowane w Europie w standardzie dopiero teraz...

Nawet teraz europejczyki nie mają w standardzie tego wszystkiego
Poszukaj trochę na forum, było wiele tematów z pytaniami o silniki, tam powinieneś dowiedzieć się wszystkiego, czyli tylko 4l automat.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting