wstępnie poważniejszych problemów nie widać... wgniecenia widać na tylnim zderzaku "od haka"... trzeba obejrzeć... pamiętaj że to 3.1 TD
3,1 VM powinien być a nie TD
Sam kiedyś miałem kupować 3,1 ale teraz szukam benzynki. Poza tym lampy zmieniane z tyłu, jak dla mnie to taka trochę kaszanka, nie podoba mi się to.
Gdyby nie ten silnik............
bugi AT, chyba żartujesz z tym 3,1 to sobie kup http://www.jeep.org.pl/fo...5d1de0af#750165
No własnie 3.1 potrzebuje jeepa na gnój i to szybko a ten sie trafił. Wiem że mała lipa z tym silnikiem ale co z nim nie tak bo nie śledziłem tematów o 3.1 i sie zupełnie nie orient. Proszę o rady i jakies wskazówki szanownych użytkowników 3.1 d
bugi AT, silnik 3,1 to rozbudowany 2,5 TD prod VM. Poczytaj o VM 2,5 TD to będziesz wiedział. Ogólnie nie kupuje sie tego. 3,1 ma więcej o jeden tłok i głowice, czyli ma ich już pięć, które pękają. Poczytaj np tu: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=42545 lub na forum, bo jest tego dużo.