Prowadzicie zeszyty, notesy z notatkami kiedy, do kogo, za ile wysłaliście list oraz jakie grafy/bilety wam w dany dzień przybyły do kolekcji. Ja takie prowizoryczne notatki prowadziłem od września br. na kartce A4, a od nowego roku planuję założyć zeszyt, żebym wiedział ile kasy wydaje na kolekcjonerstwo i żebym wiedział na jakie listy oczekuję i ile oczekuję.
Ja zacząłem taki zeszyt prowadzić bodajże od października br. Jak nie zapomniałem to wpisywałem od kogo i kiedy dostałem oraz kiedy wysłałem. W roku 2009 zamierzam taki zeszyt prowadzić i już dokładnie, nic nie omijając, czyli : ile wydałem, ile wysłałem, ile dostałem, kiedy wysłałem i kiedy dostałem. Osobiście uważam, że to dobry pomysł prowadzić coś takiego. Zawsze można zajrzeć i zobaczyć ile się czekałem na odpis od danego piłkarza, ile się wydało i inne takie tam. Dlatego od 2009 roku będę prowadził taki zeszyt .
Pozdrawiam.
Ja nie mam zeszytu, ale dane do kogo i kiedy wysłałem, spis kolekcji itp. Mam zapisane w wordzie i moim zdaniem to jest bardzo przydatne. Natomiast dane typu ile wydałem, nie są mi potrzebne.
Prowadzicie zeszyty, notesy z notatkami kiedy, do kogo, za ile wysłaliście list oraz jakie grafy/bilety wam w dany dzień przybyły do kolekcji
prowadzę, owszem.
Nie prowadzę. Wszystko na spontanie, no i jest dobrze.
Kiedyś spisywałem w notatniku, teraz już nie Nie jest mi to w sumie do szczęścia potrzebne.
Mam folder gdzie zapisuje osobno do jakiego piłkarza wysłałem, kiedy, co wysłałem i adres. Od niedawna tak robię, wcześniej zapisywałem na kartce A4.
Ja zapisuje w notatniku do kogo wysłałem i datę wysłania.
Ja prowadzę taki zeszyt na poważnie od 19.06.08. Piszę do kogo napisałem, kiedy i kiedy przyszedł odpis. Nie zapisuje ile wydałem bo musiał bym zapisywać wszystkie wywołane zdjęcia a tego mi się nie chce robić.
ja tylko w kalendarzu w telefopnie piszę kiedy wysyłam.
Ja prowadze notatki do kogo wysłałem , kiedy i co dostałem ( w Wordzie )
No i jeszcze druga sprawa jak jadę np. do Otwocka to musiał bym liczyć teraz za bilety na mecze, na pociąg, na WKD(bo to są koszty kolekcjonerskie). A jestem w stanie sobie oszacować ile wydałem od 19 czerwca.
Ja nie zapisuje wydatków bo nie mam po co.
Ale mam zeszyt w którym pisze kiedy, do kogo wysyłam i co, kiedy otrzymuje.
Nie jestem chyba inny, bo u mnie wygląda to praktycznie tak samo.
Mam w Excelu tabelkę, która przedstawia się tak:
Imię i nazwisko/Nazwa klubu (chodzi tutaj o to, do kogo wysłałem list), Data (dzień wysłania), Odpis (Data kiedy przyszła odpowiedź.
Co do pieniędzy, to nie prowadzę żadnego zeszytu. Po co mi wiedzieć ile wydałem, wolę wiedzieć ile dostałem
Prowadzę zeszyt od kilku miesięcy.
Zapisuje tylko do kogo wysłałem, kiedy wysłałem i jak dostane odpowiedź to datę otrzymania. Wcześniej zapisywałem w wordzie.
Być może przerzucę się jeszcze na excela
Ja też od lipca prowadzę. Jest to bardzo ciekawe i przydatne z kolekcjonerskiego punktu widzenia.
ja prowadzę zeszyt od momentu wysłania 1 listu.. zapisuje w nim datę wysłania do kogo i co(SAE, SASE). Zapisuje też różne notatki do kogo SAE, SASE.
Ja spisuje wszystko od 6-7 listu wyslanego, bo wtedy ktos o tym wspomnial na forum. Notuje tam tylko kiedy wyslalem do kogo i kiedy dostalem od kogo. Zadnych kosztow nie notuje, uwazam to za zbedne
Ja od samego początku notuje w zeszycie do kogo poszedł list, sase/sae, data odpisu. Także uważam, że spisywanie kosztów jest jak najbardziej zbędne.
Ja prowadzę takowe notatki,tzn.każdy miesiąc ma osobną kartkę A4,na której zapisuje:do kogo wysłałem,kiedy,ile zdjęć dałem,jeżeli za granicę to czy dawałem znaczek zwrotny i jeżeli dostałem odpis to piszę kiedy to było.Kosztów nie zapisuję,gdyż to mi nie potrzebne i nie mam czasu się w to bawic
Ja odkąd zaczołem wysyłać listy zapisywałem do kogo ślę, początkowo na zwykłej kartce A4, ale czesto się gdzieś gubiła i postanowiłem założyć zeszyt i teraz wszystkie notatki typu: kiedy wysłałem, do kogo, i co mam tam zapisane Napewno jest to przydatna żecz gdyż można zrobić podsumowanie (miesięczne, roczne) i pozwala na lepszą orintację
Ja prowadzę od Nowego Roku w Excelu.
W sumie pożyteczna sprawa.
Ja od tego roku prowadzę notatki w zeszycie do kogo wysłałem,kiedy wysłałem i kiedy dostałem odpowiedź.
Ja, jak zobaczyłem statystyki Wojtaska w podsumowaniu roku, to też postanowiłem robić takie notatki tyle że w zeszycie
Ja tak samo jak pitasek5, takie same jak on prowadzę statystyki. Do takich notatek założyłem zeszyt, w którym pisze do kogo wysłałem, kiedy i kiedy przyszedł odpis. Fajna sprawa
Jak planowałem założyłem sobie zeszyt. Zapisuje w nim kiedy wysyłam list, do kogo wysyłam, co dołączam. Zapisuje sobie daty otrzymania listu i po ilu dniach otrzymałem odpis. W zeszycie prowadzę notatki na temat wymian z kim i kiedy. Mam w nim także zapisane domowe adresy piłkarzy jakie posiadam
Ja prowadzę także jak Gelu od Nowego Roku,tlye że w "Notatniku" Zapisjuje tam sobie kiedy wysłałem list,po jakim czasie dostałem odpowiedz, SASE czy SAE,z fotką czy bez.
Ja prowadze od początku zeszyt w ktorym notuje do kogo wysyłam co jest w liscie (zdjęcia) i czy SAE czy SASE. I w tym samym zeszyciku zpisuje wyniki mojej ulubionej druzyny a po rundzie spożądzam wykresy i rozne statystki
Prowadzę tabelkę w Excelu:
Przydatna rzecz, polecam.
Listy wysłane i otrzymane odpowiedzi w ostatnich dwóch latach zapisywałem na kalendarzu .Od obecnego roku wszystko zapisuję w takim mini-kalendarzu, który kiedyś otrzymałem od FC Twente
Spis autografów mam natomiast i innym takim mini-notatniku star wars
Ja mam taki format:
Klub/piłkarz, koszt przesyłki, data wysłania listu, załączniki, termin odpisu, o co prosiłem, co otrzymałem.
A prowadzę to w Excelu.
Ja taki zeszyt prowadzę od mojego początku życia kolekcjonerskiego.Każdy list który tam wysłałem wpisuje i pisze co dałem,za ile wysłałem i kiedy wysłałem.
ja zapisuje od kilku miesięcy w zeszycie