ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam
Czy mogl by sie ktos wypowiedziec na temat wyzej wymienionej blokady , czy sa jakies problemy z zalaczaniem badz rozlaczaniem i jak z zywotnoscia , nachodzi mnie mysl o zakupieniu na przod i tyl razem ze wzmocnionymi poloskami , zainteresowala ta blokada ze wzgledu na prostote dzialania zalaczana jest przez linke , a nie pneumatycznie badz elektrycznie poprzez elektromagnes

Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam


Ja mam.
Nie wiem jak sprawuje się w warunkach rajdowo-przeprawowych bo nie używam auta w tych warunkach.
W zasadzie nie mam z nią większych trudności. Najwięcej zabawy jest z wyregulowaniem linki tak, żeby blokada w pełni się załączała.
Zarówno zapięcie jak i rozpięcie czasem wymaga ruszenia do przodu i do tyłu.

Załączanie linką to fajna sprawa ale minusem jest mało miejsc w XJ przed liftingiem gdzie można tą dźwignię estetycznie zamontować. Jeśli na estetyce komuś nie zależy (ma i tak ma wyprutą tapicerę i tunel) to żaden problem
Ja mam Locright z przodu - ale mam tam rozpinaną półoś więć nie mam efektu niechcianego spinania kół na czarnym.
A o OX myślę ciągle - jestem zdecydowany kupić ale czekam na lepszy kurs ziela aby taniej wyszło. OX to zarombiste rozwiązanie na tył.
U nas niestety chore pieniądze kosztuje. Ja za swoją dałem 620$ (kosz z blokadą, deklem dyfra i dźwigienką) + 115$ za linkę (która nie wchodzi w skład zestawu bo są różne długości).

Kupowałem jak $=2,2PLN. Niestety wlazło mi na cło i musiałem dobulić 600zeta ale i tak wyszło 1/2 tego co w polsce



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting