Witam jestem od niedawna posiadaczem jeepa wranglera rok 1995 sil.2,5L skrzynia manual i mam dwa problemy jesli chodzi o tylny most 1. podnioslem auto za tylni most i zauwarzylem luzy na tylnich kolach,sa to luzy poziome mniej wiecej 2-3mm, luzow pionowych nie ma(kola sa dobrze dokrecone sprawdzalem ) i sie zastanawiam czy tak powwino byc, czy cos trzeba wymienic drugi problem to wali cos w tylnym moscie przy kazdej zmianiw biegow nawet z 4 na 5 jak puszcze szybciej sprzeglo.Bardzo prosze o jakis pomysl co to moze byc? pozdrawiam
ad1;Tak ma byc [c-klipy] ad2;Sprawdz krzyżaki tylniego walu+luz na walku ataku.[olej w tylnym moscie czy jest]
jezłi luzy sa osiowe to jest OK nawet do 5-7mm to sa luzy na C-klipach to jest takie zabezpieczenie półosi a co do stuków to podejrzewam że krzyżaki na wale są do wymiany badaj wal czy nie ma luzów jak ruszasz lewo prawo
dzieki za odpowiedz sprawdzalem krzyzaki wygladaja OK,natomias jak krece tylnym kolem w lewo i prawo to wal zaczyna sie obracac dopiero gdy wykonam ruch kolem okolo 5-8 cm moze to jest przyczyna stukania przy zmianie biegow
zelmer, to może satelity w moście juz powiedziały dziekuje
jak krece tylnym kolem w lewo i prawo to wal zaczyna sie obracac dopiero gdy wykonam ruch kolem okolo 5-8 cm No to albo satelity /jak Adam pisze/ albo wałek ataku ma taki luz - chociaż wtedy to by prawdopodobnie bardzo huczało podczas jazdy - czeka Cie rozbieranie mostu
most jest cichy ,rozbiore w weekend i zobacze o co chodzi przyznam sie ze nieznam sie na tym zadobrze,ale czeba sie uczyc
ale czeba sie uczyc I to jest właściwe podejście
wali cos w tylnym moscie przy kazdej zmianiw biegow nawet z 4 na 5 jak puszcze szybciej sprzeglo
jesteś pewien, że to most? sprawdzałeś poduszkę pod reduktorem?
azja napisal jesteś pewien, że to most? sprawdzałeś poduszkę pod reduktorem? do mostu jeszcze nie zagladalem brak czasu,ale jak sprawdzalem luzy na krzyzakach to zauwazylem ze reduktor ruszal sie na boki,sprawdze ta poduszke dzieki