Czy to jakiś płyn hamulcowy ?? pokazało się to po tych upalnych dniach
Z góry dziękuje za odpowiedzi
powiedział pan ze terenówki tak maja no to chyba on tak ma ale w głowie .
Druga to wyciek z tyłu koło tarczy czy to uszczelniacz półosi robiłem coś takiego z przodu ale inaczej wyglądał wyciek Wyciek z uszczelniacza mostu.
który to uszczelniacz mógł byś podać link I czy dożo robienia jest przy tym żeby to wymienić tak jak przy uszczelniaczach półosi ???
radzioeg napisał/a: Druga to wyciek z tyłu koło tarczy czy to uszczelniacz półosi robiłem coś takiego z przodu ale inaczej wyglądał wyciek Wyciek z uszczelniacza mostu.
wydaje mi sie ze wlasnie chodzi o uszczelniacz polosi
Pierwsza dotyczy luzów drążka kierowniczego na stacji kontroli pojazdów powiedział pan ze terenówki tak maja ja myślę ze raczej nie o to filmik wszystko zależy jak dużo siły potrzeba do takiego ruchu ale w sumie ten drążek jest po obu stronach na gałkach więc niby czemu niemożna by nim tak ruszyć
[ Dodano: 2010-07-15, 23:23 ]
jezeli tak to wystarczy klucz 18 i imbus 7 (jezeli jest wszystko takie samo jak w 3.1TD). oraz cos takiego do wyciagniecia polosi taki mot slizgowy czy jakos tak ale potrzeba tez do tego prasy aby nowy uszcelniacz albo(teraz nie pamietam) lozysko wcisnac
Co do uzycia siły bardzo mało żeby tym ruszyć
a co do wymiany tego to uszczelniacze pół osi nabija sie od środka kosza a ten inaczej ??? Bo tam na jeepnietych to tak troszkę hmm mało o tym uszczelniaczu
agmar, na filmiku widać że siły to prawie w ogóle nie było uzyte do poruszania tym. Więc na bank do wymiany końcówki.
no dokładnie końcówki juz mam iw wymienię 4 a co do tego wycieku koledzy to hmm jak to ugryźć ??
jak to ugryźć ?? Jeżeli nie masz do tego narzędzi i pojęcia jak wymontować i dobrze złozyć do kupy bebechy mostu to doradzam warsztat i to taki który zna sie na naszych autach. Koszt uszczelniacza 18 zł robota 500 zł. W tym oczywiście nowy olej i dodatek. To bolesne ale mniej niż 3000 zł za spieprzony napęd.
czyli zasada taka jak z przodu ??? trzeba wyjąc bebechy mostu i nabić uszczelniacze od środka??
radzioeg, podałem ci linka wyżej jak sie do tego dobrać tutaj musisz wywalić półoś ale uszczelnienie założysz dopiero po zwaleniu łożyska i pierścienia (jak w linku) jeżeli się mylę niech ktoś poprawi
Tak wiem tylko tam niema nic wspomniane gdzie ten uszczelniacz sie znajduje
Tak wiem tylko tam niema nic wspomniane gdzie ten uszczelniacz sie znajduje
nawierc tuleje tylko tak zeby nie wwiercic sie w półos a nastepnie majzlem(pezecinakiem) go rozwal. Podobno reszta jakos schodzi bez problemu.
Jezeli chodzi o pozniejsze zalozenie nowej tulei zaciskowej to albo prasa albo rurka o takiej srednicy zeby weszla półos i zeby postukac młotkim i wcisnac owa tuleje.