z doświadczenia wiem że rózne instalacje/sterowniki/ parowniki róznie spisują sie w tym samym modelu
jeżeli ktoś jest bardzo zadowolony ze swojej LPG i nie miał z nią wiekszych klopotów prosze o podanie danych szczegółowych najlepiej bezposrednio z karty gwarancyjnekj na której wipsisane jest każdy element
prosze też o negatywne spostrzeżenia czego unikać
wstępne pytanie lepiej używać np. reduktora do 130km dla tego silnika czy np. do 200km ?
Zagazuj czyms najprostrzym. Np.BRC jest bezawaryjne. Ja w swoim wrangu nie mam nawet grama elektroniki od gazu - bez komputera, emulatora i nawet centralki sterującej gaz benzyna, jedynie włącznik prądu na instalacje. Jedyne co jest potrzebne to Blos BRC bo to nie dławi silnika. Tu masz jak to jest zmotane http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=27627
Zagazuj czyms najprostrzym. Np.BRC jest bezawaryjne. Ja w swoim wrangu nie mam nawet grama elektroniki od gazu - bez komputera, emulatora i nawet centralki sterującej gaz benzyna, jedynie włącznik prądu na instalacje. Jedyne co jest potrzebne to Blos BRC bo to nie dławi silnika. Tu masz jak to jest zmotane http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=27627
Pozwole się z koilegą nie zgodzić
Dla optymalnej pracy silnika na gazie i jego żywotności najlepiej jest zamontować sekwencję.
Sprawdzony zestaw to elektronika Stag 300, reduktor Scorpion i wtryski Magic Jet. Do tego dobry filtr FL i bedzie smigac jak złoto.
Napisz skąd jesteś to może pomogę Ci znaleść dobrego gazownika.
gazowiec - jak myślisz jakim cudem kumple mi taka ksywkę dali?? byłem chyba z wszystkich pierwszy co na gazie jeździłem Jak pamietam to chyba wtedy po 0.20 gr za litr był A tak na marginesie to ta elektronika to wody nie lubi......, ja nawet przy butli elektrozawór wywaliłem..... bo zjeb.... by się mógł pod wodą. A jak doświadczenie mówi im prostrze tym lepsze. A pipek ma łopatologiczna budowe i dlatego jest taki odporny na głupote co niektórych kierowników Sekwencje nich do plaskatych wkładaja co z wodą kontaktu nie mają. Zdechnie ci jakieś gówno elektroniczne w błocie i lipa stoisz i wody nabierasz. Umyjesz silnik karcherem po upalaniu w terenie i znowu jakaś kostka wody dostanie i ci sie wtryskiwacze od gazu spalą... itd.... Lubie elektronike ale nie pod maską. Kup sobie sam części na allegro, albo w hurtowni ( doradzą ci) i daj tylko do zamontowania całość ci wyjdzie nie więcej z zamontowaniem jak 1 tys zł ( wiem co mówie bo już w 7 moich samochodach tak zrobiłem)
Wczoraj mylem karczerem silnik i instalce nic nie jest. Montuj sekwencje
i wydaj jakieś 3 koła zł na instalacje a efekt taki sam jak z BRC Blos za 1 tys ( reduktor 100kw około 200 zł, Blos 350 zł, butla 220 zł, montaż około 300 zł bo nie maja okazji cię orżnąć na częściach)
powiem ze mialem 4 terenow ena LPG i 3 osobowe ale o BLOS'sie nie slyszalem
wygląda że to rewelacyjny patent
masz może fote gdzie go masz założonego ?
Mogę cyknąć parę fotek, ale najprościej to wpisz sobie na allegro BLOS i po wszystkim. Ja go zamontowałem nad przepustnicą, ale chce go przenieśc na próbe pomiędzy filtr i boxa z odmą
cyknij
będe wiedział gdzie go masz :pala:
oraz wyjasnij dlaczego chgcesz przenieś ? oraz w programie POWERPOINT daj strzelkę dzie go chcesz wstawić
OK
ja ostatnio zagazowałem swojego Elpigaz sekwencja i jestem wielce zadowolony i kosztowało mniej niż 3000 PLN z taka butla jaka chciałem chodzi pięknie, żadnych problemów i pali bardzo przyzwoicie 13-14 l na 100 km