ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam, od czasu jak nabylem KJ-ota jezdzilem z komunikatem dot. zapasówki Spare Low Pressure. Podpompować się nie dało, bowiem wentylek nieużywany rozleciał się przy próbie odkręcenia, zapiekł się na maksa. Nabyłem więc wentyl-czujniczek w USA, założyłem, podpompowałem do 2.5 i... nadal ten sam błąd. Czujnik na pewno właściwie dobrany, ciśnienie OK, to czemu nie działa - nadal zgłasza błąd? Czy trzeba jakoś sparować ten czujnik z samochodem czy coś? Macie jakieś doświadczenia, ktoś wymieniał? W instrukcji dołaczonej do czujniczka nic specjalnego o montażu nie odczytałem. Po demontażu koła z klapy komunikat ten sam (czyli przy brakującym kole).

Kris

KJ Limited 2005


Trzeba od nowa zaprogramować czujniki. Potrzebny jest do tego magnes w kształcie kółka z dziurą (u mnie był przy podnośniku pod tylną kanapą). Na konsoli naciskasz MENU aż pokaże się RETRAIN TIRE SENSORS, potem STEP na YES i MENU. Czytasz, które koło ma być wprogramowane (chyba w kolejności lewy przód, prawy przód, prawy tył, lewy tył, zapas) i ganiasz z magnesikiem. Zakładasz go na wentyl i czekasz, aż auto zapiszczy, że znalazło. Po zakończeniu powinieneś mieć komunikat TRAINING COMPLETE. Powodzenia!
dzieki, wypróbuję w weekend. jak nie znajde magnesu bede uderzał do któregoś z Poznaniaków. Nie musi chyba być dedykowany do mojego egzemplarza...

Kris

[ Dodano: 2009-12-15, 09:00 ]
U mnie jest to 12 pozycja (ostatnia) w MENU - trzeba 12 razy nacisnąć MENU



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting