ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

no i znów mi jeep się obraził tym razem na nieprzyjaznym zadupiu. objawy jak zwykle: kręci chwilę (2-3 sek) i przestaje. benzynę podaje, aku jeszcze jeszcze (mam na pace agregat i prostownik to mogę jeszcze troche pobujać) no i myślę że to CPS. jutro będę miał na wymianę. pliz o jakieś wskazówki jak go wymienić. oczywiście kanału nie mam. wiem jak to wygląda na obrazku na avtogradzie ale za cholerę nie mogę tego łapami namierzyć.

żeby nie było, poprzednio ok 2 mce temu było tak samo. wystarczyło majdrowanie wtyczką cps przy kolektorze. teraz przestało


czyjnik polozenia walu masz na grzbiecie dzwona laczacego skrzynie z silnikiem . bardziej z lewej strony nad kolem zamachowym . jedna srubka i masz wyjete

jedna srubka i masz wyjete dwie - http://www.jeep.avtograd....n/mopar/CPS.htm

no jedną wystarczy troszkę odkręcić tylko...
kurde jak chyba jakiś inny jestem. już kiedyś z ciekawości próbowałem i za cholere nie mogłem się do tego dostać/namierzyć. a ta końcówka jest jakoś mocno wsadzona czy tylko ta śrubka?


Jedną śrubkę musisz całkowicie wykręcić... Dostęp jest trochę upierdliwy, ale można go spokojnie wykręcić...

Dużo łatwiej jest mając dostęp od spodu auta...

kurde jak chyba jakiś inny jestem hee hee, ale od tych tu czy od tych tam. Bo od tych tam to większość z nas się różni...... każdy ma coś nie teges pod deklem Sorki ale spodobało mi się no i musiałem
ok, to trzymajcie kciuki żeby mi do tego rana jeepa nie spalili. dom już zdązyli.

[ Dodano: 2009-10-28, 22:46 ]
Tu masz jeszcze lepiej pokazane i opisane, co i jak? http://www.go.jeep-xj.info/HowtoCPSchange.htm
no tak , dwie

[ Dodano: 2009-10-28, 22:51 ]
nie no jedna, mam 42RE

http://jeep.avtograd.ru/G...jection/CPS.htm
no qwa to mnie zrobili , myslalem ze o xj robikowi chodzi
a wczesniej dobrze napisalem -do zj jedna
robik, :pala:
No tak, bo Ty masz ZJ a my o XJ... Ale idea podobna...

[ Dodano: 2009-10-28, 23:11 ]
kulkagsx1200,

[ Dodano: 2009-10-30, 00:28 ]
Jak poszło? Działa?
no to lipa troche......za nic nie mogę niczym odkręcić tej jedynej śrubki. nie moge jej niczym złapać ani nasadowym z przedłuzką/bez przedłużki ani płaskim. no w kazdym razie spod jeepa nie moge bo dojście jest bardzo przykre.

poza tym jak nie kijem go to pałką. okazało się że ktoś u mnie knuł coś z elektryka i to co myślałem że jest wtyczką od CPS było czyms innym. wtyczka zamiast po lewej stronie komory silnika (stronie kierowcy) jest przełozona na druga stronę i to dynda sobie wśrod innych kabli. w każdym razie sprawdziłem działanie jeepa z włączonym i rozłączonym czujnikiem. wysżło że przy rozłączonym kręci tylko rozrusznik a silnik wcale czyli wg mnie tak powinno być. jak podłączony czujnik silnik kręci te 3-4 sek ale potem coś go odcina. i tu jest druga zagadka bo nie mam bladego pojęcia co to a jeep stoi dalej w polu na zadupiu

w każdym razie sprawdziłem działanie jeepa z włączonym i rozłączonym czujnikiem. wysżło że przy rozłączonym kręci tylko rozrusznik a silnik wcale czyli wg mnie tak powinno być. I tak ma być

czyli jednak czujnik? to jak go skurkowańca wymienić?

a skąd takie mądrości? bo dotarło do mnie tylko że czujnik nie wysyła sygnałów
No u ruskich piszą (u Ciebie jest podobnie) - http://www.jeep.avtograd....n/mopar/CPS.htm
Masz tam też jak sprawdzić taki czujnik i jakie wartości powinien przyjmować.
kurtka robik normalnie dopiero teraz przeczytałem tekst z tego nieruskiego linka i myślę że to powinno być gdzieś porządnie przyklejone bo to wyjaśnia wiele sytuacji z którymi jeepnięci mają problem. a tekst o funkcji cps z linka co podałeś jest miód:

"Its job is to tell the ECU the position of the crank in its rotation. Another function is that if it detects no signal from it but the ignition is turned on, it will assume something has happened like a car accident and shut off the fuel and spark for safety reasons. The problem is that when the sensor starts to fail, you get no spark or fuel so it will either not start, or suddenly without warning, stop the engine while it is running!"

teraz tylko muszę tą metrową przedłuzkę do klucza wynaleźć i już

teraz tylko muszę tą metrową przedłuzkę do klucza wynaleźć i już
lub 2 po 0.5 m
pakodegites, no zgadza się.
Nie marudź tyle tylko zabieraj się do roboty bo Ci auto na części wyniosą
hehe jednak byłem szybszy od złomiarzy. święta święta i po świętach. dzisiaj już zanabyłem przedłużki do grzechotki (4x25cm). nie jest łatwo to kupić. znalazłem w sieci FeuVert czy jakoś tak. i już dojechałem pksem do jeepa i już mu troche ubliżając chciałem wymienić czujnik aż tu niespodziewanie, nagle wtem jeep zapalił. i co teraz? czy jak czujnik jest zje..psuty to niedziała czy może czasem działać? kurde zapalił od dotknięcia normalnie. może coś tam mu przeschło?

to wymieniać chama czy nie? jak wogóle one się psują? co tam jest do zepsucia? pojechaałem do niego z zamiarem wymiany ale skoro zapalił to może "lepsze będzie wrogiem dobrego"?



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting