ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

W hangarze Chrisa rozpoczal sie projekt KoJot.

Cel - opony 35 cali i sztywny most z przodu.

W tej chwili projekt jest w fazie przymiarek.

Tyl bedzie stal na sprezynach OME i amorkach Edelbrock...most na swoim miejscu trzymac beda dlugie wahacze pochodzace z zestawu RubiconExpress do TJ ustawione w trojkat aby wyelininowac panharda.

Przod to Dana30 High pinion z manualnymi sprzegielkami, Coilovery Fox, i dlugie wahacze RE z zestawu do TJ oraz regulowany panhard do TJ. Opony 35 cali nowy model Goodyear MT/R Kevlar.

Do kompletu wzmocniona bedzie konstrukcja unibody.

Oto zdjecia z pierwszej fazy...kolejne fotki pojawia sie w przyszlym tygoniu:







Porownianie ciloverow ze starym przednim zawieszeniem:



Mocowanie wahaczy do tylnego mostu:



Tak mniej wiecej wygladac bedzie mocowanie wahaczy do budy i wzmocnienie samej konsrukcji podwozia:





A to nowy przedni most:



Tak mniej wiecej bedzie wygladal KJ po ukonczeniu:





Przednia os bedzie przesunieta w przod o 2 cale w porownaniu z fabrycznym ustawieniem.

Jesli macie jakies pytania to walcie smialo. Ja postaram sie jak najdokladniej opisac kolejne fazy projektu.


@and, cos dla Ciebie

@and, cos dla Ciebie

No to KoJociarze chyba dostaną orgazmu na te widoki

Stebel Dobra robota,powodzonka
ożesz made fake , obśliniłem klawiature i brawie sie zorgazomowałem .
Dzięki Stebel. przysyłaj fotki na bieżąco .
Ja idę troche innym " stylem " (ukierunkowanym hm ..... napływem kasy ) czyli drażymy lift w niezależnym zawieszeniu .
Z przodu zakładamy wieszaki / wachacze (te które przychodzą od góry) pod innym kątem tak żeby swożeń zwrotnicy pracował pod kątem bardziej wygiętym co by podniesienie przodu nie powodowało wywalania gniazda swożnia . to da nam to 4 " (narazie lecimy na redukcjach i podkładkach na próbę przy spręzynie 2,5 " -3" ale nie wiem ile usiądzie .
Po za tym drugim etapem jest zastosowanie przedłużenia obniżającego przód z mostem o kolejne 2 " i zastosowanie dłuższych sprężyn co da nam 6-8" ale to zrobimy w etapie następnym jak sprawdzimy co sie sypnie w układzie. Oczywiście zakładane będą z przodu wzmacniane półosie . Już są zamówione. Natomiast tył na podkłądkach pod sprężynami w pierwszym etapie a w drugim przdłużka na mocowaniu i dluższa spręzyna (tyłem sie martwie narazie). Do obydwuch etapów przedłużone przewodów hmulcowych bo stare nie stykną. Tyle że ja nie wiem jaką ja wkońcu oponę wsazdze (co sie zmieści a co urwie)

Stebel podawaj dalej fotki . ja jak będe miał swoje to też wsadze.


Spoko kolejna porcja fotek bedzie w srode lub czwartek jak wpadne do Chrisa do hangaru na sesje z kolejnej czesci projektu
Uffff nareszcie jakis projekt pasujacy do nazwy działu " HARDCORE - Projekty "

Zapodawaj nie sie oczy cieszą

Uffff nareszcie jakis projekt pasujacy do nazwy działu " HARDCORE - Projekty "



Co sie czepiasz, mocowania kola zapasowego tez sa hardcore
Po założeniu przedniego mostu, KJ zaczyna się robić "normalnym" Jeepem.

ożesz made fake , obśliniłem klawiature i brawie sie zorgazomowałem .
Nie śliń się, tylko działaj, bo do JPII coraz mniej czasu zostało.
Oki, to ja mam jedno pytanko, które mnie bardzo nurtuje- jak rozwiązany ma być układ kierowniczy? W KJ jest listwa, most generalnie powinien mieć przekładnię kulową, jak to ma być osiągnięte Bo wygląda na to, że dłubanina tam może być sporawa

Co sie czepiasz, mocowania kola zapasowego tez sa hardcore

Stebel zapytaj kolegę co jest nie tak z niezależnym zawiesiem że tak go nie chce w jeepie.
Zastanawiam się poważnie nad taką opcją /ba kupiłem nawet mosty od Pajero 3,0 V6 z blokadkami .Przód oczywiście niezależny.
Ciekawe jak Rzep sobie na takim zestawie będzie radził
Mam zamiar stworzyć szczepana

co jest nie tak z niezależnym zawiesiem że tak go nie chce w jeepie.
Odpowiem za kolegę- wykrzyż, prostota, wytrzymałość
zastanawiam się pod tym kątem:
http://www.youtube.com/watch?v=sE72S-qz8-g
Bo na skałki to wiem że kupa ,lecz ten prześwit
Nie możesz porównywać rajdów BAJA do upalania w błocie czy jazdy po skałach. To zupełnie inna bajka jest. Poza tym kolega w KJ nie ma mega wypaśnego zawieszenia na długich wahaczach za kilka(naście?) tysięcy baksów, tylko zwykłe, seryjne pierdki które trudno podliftować ponad 4" bo się im skok kończy Mało tego, Pajero też nie ma
Porównuję jedno z drugim bo lubię zapier...ć po bezdrożach ,no i jak plomby z zębów nie wypadają to jest świetnie

lubię zapier...ć po bezdrożach
No to wtedy faktycznie masa nieresorowana gra dużą rolę

zastanawiam się pod tym kątem:
http://www.youtube.com/watch?v=sE72S-qz8-g
Bo na skałki to wiem że kupa ,lecz ten prześwit


Wiesz ze wszystkie auta ktore pedza i skacza tak pieknie w tym filmie maja naped tylko na tylna os? I tak jak pisal Mendelmax...to zupelnie inne zawieszenia budowane w innym celu.

Mendelmax juz odpowiedzial na twoje pytanie co jest nie tak z niezaleznym zawiasem w KJ. Sztywny most w KJ ma wzmocnic i uproscic konstrukcje przodu i spowowdowac ze bedzie mozna wstawic kola 35 cali i pojechac w teren nie bojac sie ze padna polosie na pierwszym kamieniu. Ten KJ jest budowany do katownia w terenie a nie do scigania sie po pustyni. Niestety to co wstawia fabryka w KJ z przodu nei nadaje sie zbutnio do powazniejszego katowania. Mozna wstawiac mocniejsze polosie ito ale niestety z oponami powyzej 33 cali ta konstrukcja poprostu nie wytrzymuje.

A do rajdow szybkosciowych Chris ma ta zabawke:




















To jest Chevy Blazer z 1970 roku. Silnik 6.2 stroker z NOS( strzal z NOS zapewania dodatkowe 150 koni), naped na tyl, Caly przod jest z tworzywa zeby odciazyc konstrukcje i ulatwic dostep do silnika i zawieszenia. Zawieszenie przod niezalezne tyl na dlugich wahaczach wszystko na coiloverach fox.....i mogl bym tak wymieniac czesci jeszcze dlugo

Aha..auto przejechalo rajd Baja 500
Stebel, A ten pas w przednim zawieszeniu to po to aby zawiecha nie opadła za nisko przy np. skoku na nierówności terenu.

Stebel, A ten pas w przednim zawieszeniu to po to aby zawiecha nie opadła za nisko przy np. skoku na nierówności terenu.

Tak to ogranicznik skoku zawieszenia. Jak by nie bylo tego paska to ta role spelnial by amorek co negatywnie by wplywalo na jego zywot.

ta role spelnial by amorek co negatywnie by wplywalo na jego zywot

Tak też pomyślałem.
fajny ten Chevy

A do rajdow szybkosciowych Chris ma ta zabawke:
O KUR
MIODZIO

........ Aha..auto przejechalo rajd Baja 500
Mam pomysła moze by ........

... Rezerwowac terminy?
Rezerwuj na 2010


Rezerwuj na 2010


Mowisz i masz
To się nazywa monstrum

TomekXJ, pojarka ma przód na drążkach skrętnych co daje baaardzo ograniczone możliwości liftowania bez obniżania mocowania wahaczy do ramy.
Jak chcesz szczepić do jeepka to trzeba się bawić w przerabianie pod sprężyny. No i pytanie jak to zamontować do budy...

TomekXJ, pojarka ma przód na drążkach skrętnych co daje baaardzo ograniczone możliwości liftowania bez obniżania mocowania wahaczy do ramy.
Jak chcesz szczepić do jeepka to trzeba się bawić w przerabianie pod sprężyny. No i pytanie jak to zamontować do budy...

Myślę i dumam, i nie wiem jeszcze jak to ugryzć.
Kolejne fotki.
Tyl juz stoi na kolach...wszystko jest tylko "przylapane" Ostateczne spawanie odbedzie sie jak wszystkie czesci znajda sie na swoim miejscu zeby mozna bylo wszystko zestroic i wprowadzic ewentualne poprawki.

Tak wyglada tyl od spodu:






Te dziury w listwie wzmacniajacej konstrukcje do ktorej przyspawane sa mocowaina wachaczy beda obspawane zeby wzmocnienie mialo wiecej punktow kontaktowych z fabryczna czescia auta.



Wszystkie mocowania wahaczy beda mialy dodatkowo plytke wspawana na zewnatrz zeby wzmocnic konstrukcje i aby uniknac giecia sie mocowan.



Przod...nowe gorne mocowanie amorka:



Amorek zamocowany do gornego mocowania:



A tak mniej wiecej bedzie wygladal przod po zlozeniu:



Do zrobienia zostalo:
Gorne mocowanie panharda, mocowania amorkow na obu mostach, wzmocnienie przedniej czesci "ramy" i ustalenie miejsca mocowania przednich wahaczy, zespawanie wszystkiego na gotowo....czyli jakis tydzien i jeep powinien byc gotowy.
śliczny jest
To jest pozytywnie CHORE

Ale widzę, że kolega ma umiejętności i wiedzę, oj ma
Tył podobnie jak u mnie w XJ-cie pytanie moje brzmi- Jakie tuleje pływające zastosował twój kolega w tylnych wahaczach i how much kosztują w usa?

:mrgreen: śliczny jest

Można się zakochać

ONLY KJ

Tył podobnie jak u mnie w XJ-cie pytanie moje brzmi- Jakie tuleje pływające zastosował twój kolega w tylnych wahaczach i how much kosztują w usa?

Wahacze byly kupione gotowe z zestawu Rubicon Express Long arm do TJ...wiec tuleje sa takie:

http://www.rubiconexpress...spx?part=RE3795
Heh piekny
fajnie tam macie idzie sie do sklepu kupuje sie co potrzeba do jeepa i zakłada
to podobnie jak u nas w PL tylko że u nas to jest masa czesci ale do golfa

fajny projekt
takie amorki chciałem wstawic do swojego yj ale finansowo nie wyrobiłem
może kiedyś

KJ
normalnie zatkało mnie
respect
o żesz!
pikniusi!
szacuneczek! fotki jak skończysz, są wymagane!
http://www.youtube.com/wa...aoFzTVQcUs&NR=1 Tutaj widać , że na niezależnym też można http://www.youtube.com/watch?v=xJcWVfhm3Cs
Tylko że to raczej nie są konstrukcje do extremalnego offroadu. Fajna zabawka.
Spy Photos :)
Może nie do końca odnośnie tematu tylko założyciela ale chyba nie zabijecie


A przy okazji .


Hahaha to z toba gadalem na tej stacji czy z jakims twoim znajomym??? To ostatnie tankowanie przed szlakiem bylo
Znajomym z forum innego

Ale jaja sa dobre świat jest mały .
No to wogole niezla akcja byla...podjechalem na stacje..zaczynam myc szyby a tu jakis gosc z obslugi wyskakuje z aparatem i wali fotki. Potem jak placilem przy kasie do ten sam gosc do mnie: "Jestes z Polski"....w sumie to ciezko sie bylo domyslec...na Jeepie stebel.com.pl...na koszulce anglers.com.pl...pogadalismy chwile..zapytal czy na Rubicon jedziemy bo byl tam na swoim enduro i tyle.

.... "Jestes z Polski"....w sumie to ciezko sie bylo domyslec...na Jeepie stebel.com.pl...na koszulce .......

Jakie czyste wozy , moze nie tak - jaki czysty Steblowy Woz bo Biały jest zawsze Biały Sniezno Biały
Eeee tam czysty...tylko swiatlo tak niefortunnie pada....od wiosny nie widzial wody...mam jeszcze czerwone blotko z Moab zaschniete na lusterkach Moj TJ to nie "karetka"


Woz bo Biały jest zawsze Biały Sniezno Biały


No trzeba na cos rwac ten towar, ktory co rok przyjezdza do Tahoe
Jak bylby brudny, to moglby sie trafic zastoj

....... to nie "karetka"

Projekt prawie zakonczony...brakuje tylko przewodow hamulcowych, walow napedowych, tylnych amorkow i tylnych odboi...przez ten ostatni brak niestety wykrzysz w tej chwili jest ograniczony bo wypadaja tylne sprezyny.
Dzis wytoczylismy jeepa przed hangar i zrobilismy mala probe wykrzyzu zeby sprawdzic czy wszystko gra. W tej chwili wyglada tak...ale wykrzysz bedzie jeszcze lepszy jak pojawia sie wszystkei czesci.

Na tym zdjeciu kola nie wygladaja na 35 cali















Jeep jest dosc wysoki...ja dla porownania mam 176 wzrostu





















Tak wyglada mocowanie wahaczy...i wzmocnienie konstrukcji nosnej:






****

Super no i pogodę wyżową tam masz...
Bajecznie wygląda

Czy mogę sobie jedną z fotek ukraść na pulpit?

Stebel, wrzuć foty na jeepa miesiąca. Zwycięstwo w kieszeni.....

Ten układ kierowniczy to jakiś dedykowany czy dopasowany z innego modelu?
Uklad kierowniczy - przekladnia z forda f-250. Drazki niestety ne pamietam z czego ale sie dowiem.

Kilka cyferek:

28 cali do srodka oski do dolu blotnika z przodu
26 cali od zemi do dolnej krawedzi progow
20.25 cala od ziemi do dolnej krawedzi uchwytu tylnych wahaczy
21.75 cali od ziemi do dolnej krawedzi wmocnienia podluznicy
81 cali od ziemi do dachu
a odświeżając temat. to to żeśmy zrobili ostatnio . jeszcze nie jest skończony bo wahacze musimy wymienić gdyż hamerykańskie sie nie spisały i z tyłu windy nie ma bo nie zdażyliśmy ale ta forma raczej jak na fotce w linku już zostanie .

http://picasaweb.google.c...402510889012562

oponka silwerston 35x10,5x16, blokada 100% Arb przód i tył, winda elektr 12000 lbs przód More, tył 11000 lbs Timax(mój stary Timax który miałem kiedyś z przodu) , snorkel z zabudowanym stożkiem do 300 KM, osłony , zderzaki, progi itp złom
zawieszenie w oparciu o standardowe elementy z własnymi patentami , amorki Old strusie australijskie , lift narazie ciężki do określenia bo nie miałem do porównania stokowego koyota + wzmacniane półosie. pojazd w fazie prób
Wieśniacki

Wieśniacki

Twój rower jest wieśniacki :fuckyou2:
I tak dojadę nim dalej :fuckyou:
no jak nie ma sie prawa jazdy to jedzie sie rowerem
Ja Cię znajdę :pala:
:fuckyou2:

[ Dodano: 2009-10-17, 18:50 ]
Ta, rowerem
KJ z mostem z przodu, long-armem i 35" oponkami to moje marzenie
no wiec dzisiaj byliśmy w warsztacie i sprawa wygląda tak , pożegnaliśmy stare niezależne zawieszenie od KJ i jego półosie , sworznie itd itd itd czyli całą górę niepotrzebnego żelaza , która teraz spoczywa ze starą skrzynią biegów i rozerwanym reduktorem na palecie złomu a wsadzamy sztywne mosty od mercedesa G . dziś w aucie jest już nowy przedni mościk . koła zostają te same czyli 35 " agresywna silwerston . do końca przysżłego tygodnia będzie tylny i będziemy kombinować z inną przekładnia kierowniczą. szkrzynia biegów i reduktor zostają takie jak były tyle że nowsze z minieszym przebiegiem . jak będziemy w tygofniu w warsztacie to wsadzimy foty . to chyba pierwszy kj na 35 ze sztywnymi mostami w Europie będzie.

premiera na Puchar Jeepa w kwietniu.
a w ktorej dziupli teraz robicie?
blisko miejsca startu pucharu czyli - Miłosław , tak na wszelki wypadek co by na lawete nie wydawać jak znowu urwę koło czy coś

[ Dodano: 2010-03-19, 23:10 ]

jak będziemy w tygofniu w warsztacie to wsadzimy foty trzymamy za słowo bo tydzień się kończy
and, czekamy na fotki.


solt, ale, że co ? Że se and inny kolor lakieru położył ? Auto się niewiele zmieniło.
no nieee. szyberdach se zalozyl
och Wy szydercy , a to pokaz nowej wersji kj ze sztywnymi mostami w wersji Andowóz

KJ SPYCHARKA
na zdjęciu widać, że od tego widlaka podgięły się już drążki kierownicze
oj tam oj tam , zaraz sie pogiął , jeszcze nie skręcony cały jest
A opony w dobrą stronę założyłeś?
opony nie są moje , bo moje jeszcze mają felgi jeepowe , a te które są to sa na felach gelendy (bo mosty od gelendy) i są tylko tymczasowe do toczenia po placu.

przeta to nie jest wersja ostateczna. jeszcze dłubiemy . narazie poglądowo wkleiłem że już mosty sa
A na jednej osi mogą być dwie różne opony?

A na jednej osi mogą być dwie różne opony?
a co za różnica skoro tylko go po placu taczają?

przeta to nie jest wersja ostateczna

Takiej to Ty się Jędruś nie doczekasz.

no kiedyś chyba wyjedzie
na law....
ok. sorry. koniec
jaaaasne

I tak dojadę nim dalej :fuckyou:

Tiaa ten ten rower z podpisu to tylko w dół moze



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting