ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Temperatura silnika w moim ZG 4.0 oscyluje w okolicy trzeciej kreski. Trasa poniżej. teren 1mm. powyżej Zamieszczam foto.
Przeczytałem sporo postów na ten temat ale nadal mam wątpliwości jaka to jest temp. Czy 90, czy 70 st. C. Dodam jeszcze, że w kompie jest błąd nr 17 czyli zbyt długo niska temp. silnika. Podejrzewam, że padnięty jest termostat ale chciałbym, żeby ktoś się wypowiedział.


To jest 70, temperatura za niska, termostat się nie zamyka - najprawdopodobniej, lub go w ogóle nie ma 2,10 netto się należy
1. wymień termostat
2. sprawdź chłodnicę - jak drożność i czy nie zasyfiona z zewnątrz
3. ew. wymień korek chłodnicy (na jakiś porządny)

powinno pomóc

2,10 netto się należy

Z wypowiedzią sie zgadzam, ale zaintrygowało mnie to 2,10 netto, to jakaś cena piwa bez vatu czy co.


sprawdź podłączenie czujnika to ten z tyłu głowicy pionowo wkręcony obok pokrywy zaworów, pewnie spadł lub ktoś grzebał przy silniku i go strącił oczywiście chodzi mi o kabelek, który powinien być podłączony do tego czujnika
stawka za roboczogodzinę to chyba nie jest
Termostat wymieniony, pasek przy okazji również i wszystko gra tylko paluchy bolą. Ciężko będzie pokochać JEEP'a michua dostał 2.10. Dzięki za zainteresowanie.
zbichu, podziękował i polecam się na przyszłość
a pomagasy gdzie
Jest pomagas
oby jeep służył jak najlepiej
a co gdy temperatura zasuwa 100 st wy tez tak macie ?

a co gdy temperatura zasuwa 100 st wy tez tak macie ?
też tak miałem, ale wymieniłem: pompę wody, termostat i chłodnicę (wisko działa więc nie trzeba było) i już się nie grzeje, w terenie ledwo do 100 dochodzi, a na czarnym jest sporo poniżej 100 może być byle nie więcej
Ja mam elektryka z dwoma biegami i czasami dochodzil do powyzej 100, po taplaniu w blotku wyczyscilem [przeplukalem z zewnatrz karcherem] chlodnice i juz jest cacy nawet w korku trzyma sie przed 100
dzięki śliczne



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting