ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Tak, proszę Państwa
Za każdym razem jak wyjeżdżam z garażu i jest mokro, pierwsze km to taniec na wodzie. Wystarczy lekkie hamowanie a Jeep ślizga się po asfalcie . Normalne naciśnięcie hamulca powoduje blokadę przednich kół i ślizg Pipa.. Po kilku km jest ok, nie wiem czy opony muszą się nagrzać czy jak . Dziwne to, jest to drugi komplet BFG AT jaki mam, poprzedni w ZJ i nie narzekałem. Zaznaczam, że po przejechaniu kilku km koła nie ślizgają się przy hamowaniu, porażka jest tylko na zimnych oponach, jak Jeep stoi kilka godzin.
Nie wiem, o co chodzi


Ciekawe.

Chyba chodzi o nagrzanie jak piszesz.
Widocznie fabryka opon dala inna mieszanke gumowa.
Wybraki sie zdarzaja.
A cisnienie w łoponach to jakie masz? Może tu jest tajemnica?
Jeżeli pamiętasz, to porównaj producentow. Może to całkiem różne BFG.


Ja mam BFG od tygodnia i praktycznie cały czas jest mokro i sporo liści. Nie zauważyłem takich niepokojących objawów jak u Ciebie
Ciśnienie, a może zbieżność? a może tylko przód Ci hamuje?
pionowy, masz za wysokie ciśnienie. Sprawdź.
Też mi się wydaje ,że coś z pipem.
Drugi sezon na BFG AT .... i nie narzekam, śnieg, woda, lód, błoto i jest ok ......
Ciśnienie 2atm, hamulce zrobione- działa przód i tył. Robiłem lift 2", zbieżności potem nie, może jednak trzeba robić

zbieżności potem nie, może jednak trzeba robić

E,co ma zbieznosc do slizgania opon.
Gdyby sie zle prowadzil to co innego.
Hmmm........ostatni pąpowałem swoje kółka i mam 2,5 atmosfery ..... bo było 1,5 ..... chyba za dużo ..... jak myślicie?
A nie wiem jaka jest "norma",ale ja mam zawsze kolo 2 atm. i jest OK

Hmmm........ostatni pąpowałem swoje kółka i mam 2,5 atmosfery ..... bo było 1,5 ..... chyba za dużo ..... jak myślicie?
Eksperymentuj
W motocyklu nigdy nie dmuchałem wg.książki. Do idealnego ciśnienia w kołach dochodziłem metodą prób i doświadczeń
W moto tak ze 3 do 3,5 zirka

W moto tak ze 3 do 3,5 zirka
Chyba w trajce ja mam zawsze 2,4 i jest idealnie
Ciśnienie w kole wzrasta po przejechaniu paru kilosów i nagrzaniu się opony.
Więc objawy pionowego wskazywałyby, że ma za niskie ciśnienie na zimno i dopiero po nagrzaniu czyli poi wzroście ciśnienia opona pracuje optymalnie.
A to sie kłóci z opinią, że mniejsze ciśnienie pomaga w trakcji. Może jednak nie na mokrym asfalcie?
Może ma w garażu zimno przy podłodze i wyjeżdża zamrożonymi ATkami?
Ja się tam nie znam, ale czy nie powinno się używać ciśnienia podawanego przez producenta opony?
Ciśnienie podane na pojeździe to chyba dotyczy tylko domyślnych opon na których jest sprzedawany.
na oponie masz podane górne wartości ciśnienia.

Należy pompowac kola do ciśnienia podanego na tabliczce producenta.

Ja pompuję w Voyagerze do 2.5, Volvo plaskacz 2.3, w Jeepie mam na asfalt 2.2, ale to MT. W błoto raczej mniej niż 1.8

A co do problemu pionowego - wydawałoby się, że ciśnienie za wysokie. Zgodnie z logiką. Ale skoro masz 2 atm.

Chyba że... gdzie pompowales i sprawdzales ciśnienie? Te na stacjach paliw to często gówno pokazują, a nie ciśnienie. Kopnij się do wulkanizacji i sprawdz ciśnienie.

na oponie masz podane górne wartości ciśnienia.
Nie, nie. Chodziło mi o ciśnienie podawane przez producenta wraz z nośnością.
Czyli jesli np.
http://www.bfgoodrichtire...-t-a-ko/44.html
30 calowy AT z BFGoodrich ma napisane że ma nośność 1990@50 [LBS@PSI] czyli 900@3,4 [kg/atm] to nie powinno się pompować 3.4 atm jeśli samochód waży 3.6 tony, a 1.7 atm jak 1.8 tony itd. niezależnie od tego co producent samochodu podaje?
Czyli ok. 3000@80 to ile atm?
Wg googla 3000 lbs to 1360 kg
http://www.google.com/sea...=utf-8&oe=utf-8
A 80 psi to 5.4 atm.
http://www.google.com/sea...m&aq=f&oq=&aqi=

Ale to chyba very dużo:)
Bo to MAX LOAD - maksymalne obciążenie tej opony, znaczy może być 1360kg na koło, pod warunkiem, że nadmuchasz te 5,4atm (tak to rozumiem). A przy zwykłym, mniejszym obciążeniu dmuchasz mniej. Z tego co widziałem na forum, to na asfalt, większość forumowiczów daje jakieś 2,0+-0,2atm.

Może ma w garażu zimno przy podłodze i wyjeżdża zamrożonymi ATkami?
Raczej nie, w plenerze jak postoję kilka godzin też mam podobną jazdę.

[ Dodano: 2009-10-16, 20:45 ]



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting