Tak sobie myślę - warto, czy nie... Ja wiem, że nie wygląda on imponująco, ale jakby mi na imponowaniu i reprezentacji zależało, to bym sobie nowy kupił. Może ktoś zna, może ktoś widział ten egzemplarz? Wygląda na kompletnie nieprzygotowany do sprzedaży, co jest chyba zaletą (albo grą pozorów Czy jak się tym przejadę i nie będzie "ściągać", wyć, rzucać, dymić, szarpać itp., a pod spodem nie zobaczę plamy z oleju to jest szansa, że się to auto nie rozpadnie po tygodniu?
Który z tych dwóch ma paski DOMALOWANE przez lakiernika?
A czy jest możliwe, że te paski ORYGINALNIE aż tak się róznią - jedne wyżej inne niżej (róznica paru mm, ale widać), zakończenie przy przednim reflektorzez "w dziubek" (jak w tym z Lublina) albo "na równo" (jak w tym z Warszawy)?
Szukaj 4,0 LTD w automacie. Nie pożałujesz. Poczytaj opinii na forum
Czemu chcesz 2,5L? Ma manual tylko, reduktor 231, czyli nie można jeździć 4x4 po asfalcie i silnik dość słaby, a pali nie wiele mniej niż 4.0 z automatem. Szukaj 4.0 z automatem, a będziesz zadowolony.
Szukaj 4,0 LTD w automacie. Nie pożałujesz. Poczytaj opinii na forum
Zgadzam się w zupełności, że im większy silnik tym lepiej i wiem też, że 4.0 uchodzi na optymalny. Też bym wolał. Natomiast co do automatu w 15-letnim samochodzie, w dodatku używanego do jazdy niekoniecznie po asfalcie, to ja mam pewne wątpliwości.... Może niesłuszne.... Słabsze osiągi i manual akceptuję. Ja tego samochodu nie potrzebuję do wyczynowej jazdy (chybabym się bał szybko tym jechać - nigdy nie miałem tak starego samochodu , ale po to, aby zimą bez czekania na pług odśnieżający pojechać po zakupy albo wiosną przedrzeć się przez błoto. Szybki i wygodny samochód z rozmaitymi bajerami to ja już mam
Mam też jeszcze jedno pytanie: czy wersje sprowadzane z USA różnią się mechanicznie od tych z Europy i czy w razie naprawy o części nie jest trudniej?
[ Dodano: 2010-07-03, 08:34 ]
Niekoniecznie CHCĘ, ale otomoto itp. to nie salon, gdzie można wybierać z katalogu . A co to znaczy, że nie można jeździć 4x4 po asfalcie? Dlaczego? Napęd 4x4 włącza się tylko RAZEM z reduktorem - o ile dobrze zrozumiałem. Ale może w starym rupieciu to o jedną rzecz mniej do zepsucia, a przy słabszym silniku sam tylny napęd nie będzie aż takim wyzwaniem. Czy poza kiepskimi osiągami 2,5 benzyna ma jeszcze jakieś wady? Wybór tych z 4.0 jest zdecydowanie większy. Nie można jeździć po asfalcie z reduktorem 231 bo nie ma centralnego mechanizmu różnicowego (brak pozycji Full Time przy wjasze) i powoduje to powstawanie naprężeń w układzie napędowym (na zakrętach wały napędowe kręcą się z różną prędkością). Jeśli masz reduktor 242 ( z Full Time), to możesz jeździć w każdych warunkach z napędem na 4 koła.
Natomiast co do automatu w 15-letnim samochodzie, w dodatku używanego do jazdy niekoniecznie po asfalcie, to ja mam pewne wątpliwości.... Może niesłuszne.... Bardzo duży błąd. Skrzynia automatyczna jest rewelacyjna w tym aucie.
Mój ma 22 latka i jeszcze jeździ i to całkiem nieźle
Mój ma 22 latka i jeszcze jeździ i to całkiem nieźle Bo dobrze dbałem o niego