PORSZE O POMOC !!! WITAM!! KUPIŁEM SOBIE JEEPA I JESZCZE SIE NIM NIE PRZEJECHALEM I JUZ MAM GO DOSYC!! PORSZE O POMOC BARDZO PROSZĘ! MAM PROBLEM ZE SKRZYNIA BEGÓW. NIE WCHODZĄ WSZYSTKIE BIEGI RAZ JEST JEDEN CZASEM WSKOCZY DRUGI, A CZASEM NAWET WSTECZNY NIECHCE WSKOCZYC. OLEJ SPRAWDZILEM FILTRY TEZ CO MAM ROBIC!!?? AHA PO KLUCZYKOWANIU BLĘDY WYSKAKUJA P1685 ORAZ P0700 .
JAK KTOS MA CHWILKE I SIE CHOC TROSZKE ZNA PROSZE O ODP.
Tu masz kody: http://www.jeep.avtograd....es_obdii_en.htm
zastrzel mnie a niewiem może ASO .....
Po 1 nie krzycz! Po 2 kod 0700 oznacza bledy skrzyni, lub komunikacji ze skrzynia na szynie TCM lub "If there are no transmission DTCs stored in the PCM, then there is a bad Transmission Control Module (TCM) ground circuit or a bad TCM"
1685 oznacza blad klucza i imobilajzera,w roznych przypadkach co masz ponizej, jak np.ktos probowal uzywac zlego klucza, lub tez po probie wlamania "The problem with the key may be related to the DTC P1685. DTC P1685 is Invalid SKIM Key. The Sentry Key Immobilizer Module (SKIM) is part of the security system and kills the vehicle when a wrong key is used. There may be a problem with your key or the chip reader in the ignition switch. This is something the dealer will need to determine for sure. This code will also be set if someone actually tried to steal the vehicle." Po 3 jak sie juz uporasz z problemami warto by wpasc do przywitalni
komunikacji ze skrzynia na szynie TCM Trochę mnie rozbawiłeś
Najpierw przetłumaczenie kodów: P0700 - Najczęściej jest to spowodowane uszkodzonym czujnikiem wyjścia prędkości skrzyni (bardzo częsta usterka w skrzyniach 45RFE/545RFE), lub brak masy komputera skrzyni, a gorszy przypadek to uszkodzony TCM (komputer skrzyni) P1685 - SKIM (moduł immobilisera) rozpoznał nieznany kluczyk w stacyjce.
A teraz do sedna: myślę, że bład P1685 jest tylko wynikiem błedu P0700. Bo mam rozumieć, że problemu z odpaleniem silnika nie miałeś, a opisujesz tylko problem skrzyni także stawiam tutaj na 90%, że masz padnięty czujnik wyjścia prędkości (output speed sensor), i twoje objawy pasują (koszt ok. 150 - 200 zł do skrzyni 545RFE) zakładając, że ten błąd diesla pokrywa się z błędem beny. Jeśli to nie będzie czujnik, wygląda na padnięty komputer skrzyni, a tu koszta są już trochę większe
Dublo2, super rozpisałeś te błędy ciekawe czy kiedyś ktoś znający dobrze ang przetłumaczy wszystkie błędy z kluczykowania i wrzuci na jeepnieci.pl ile by to spraw rozwiązało
Witam. Dziekuje za odpowiedzi! Je\eli ktos ma schemat do skrzyni begów jeep grand cherokee 2.7 crd taka jak mercedesa prosil bym o adres!
ciekawe czy kiedyś ktoś znający dobrze ang przetłumaczy wszystkie błędy z kluczykowania i wrzuci na jeepnieci.pl Jestem w trakcie, ale strasznie mozolnie mi to idzie
Jestem w trakcie, ale strasznie mozolnie mi to idzie
A dużo tego jest???? Podrzuć trochę na PW lub maila to pomogę.
sęk w tym, że jak narazie mieliśmy tu na forum kilka przypadków P0700 w CRD i jak dotąd ani jeden nie okazał się być padniętym sensorem Myślę, że ta skrzynia ma jakąś inną przypadłosć typową. Niestety jak do tej pory nikt nie wrócił pochwalic się czy i jak rozwiązał problem To może po prostu padają im komputery, tzn. TCM-y? Jak by tak było to strasznie droga taka przypadłość
To może po prostu padają im komputery, tzn. TCM-y? Jak by tak było to strasznie droga taka przypadłość
A wiesz może ile taki komp kosztuje?
A wiesz może ile taki komp kosztuje? Do skrzyni 45/545RFE (do V8) w serwisie koszt to 2200 zł, a do diesla nie mam pojęcia ale myślę, że tak koło 3 do 4 tys PLN
sęk w tym, że jak narazie mieliśmy tu na forum kilka przypadków P0700 w CRD i jak dotąd ani jeden nie okazał się być padniętym sensorem Myślę, że ta skrzynia ma jakąś inną przypadłosć typową. Niestety jak do tej pory nikt nie wrócił pochwalic się czy i jak rozwiązał problem
Ja wciąż walczę. Jak się uporam, to dam znać. Mam jeszcze P0703 Wymieniłem już parę rzeczy w tej skrzyni i nadal dupa blada. Jak mu się zachce, to wpada w tryb awaryjny. Na nic błagania i długie wieczorne dyskusje
To nie chce krakać ale mnie to wygląda bardziej na problem elektroniki niż mechaniki. Trochę nad tym myślałem i stawiam na padnięte TCM-y
wymieniłem już lockupa drugiego biegu, czujnik pod pedałem hamulca zregenerowałem konwerter i dupa. Nie mam już siły do tego, trzeba z tym żyć. Już mu obiecałem wyciągarkę na 7 urodziny. Jak dostanie, to może przestanie fochy stroić
sęk w tym, że jak narazie mieliśmy tu na forum kilka przypadków P0700 w CRD i jak dotąd ani jeden nie okazał się być padniętym sensorem Myślę, że ta skrzynia ma jakąś inną przypadłosć typową. Niestety jak do tej pory nikt nie wrócił pochwalic się czy i jak rozwiązał problem
u mnie ta przypadlosc (p0700 i p0702) blyskawicznie rozwiazali w serwisie skasowali bledy i spokoj dodam ze skrzynia dzialala prawidlowo pomimo wyswietlanych bledow widocznie ten typ tak ma
ten typ tak ma No to średniawka, bo kiedyś coś się naprawdę spie*doli i nie będziesz wiedział
Jakiś myk na to musi być, tylko kurcze brak nam danych, żeby się nad tym zastanawiać i dojść do jakichś wniosków.
u mnie ta przypadlosc (p0700 i p0702) blyskawicznie rozwiazali w serwisie skasowali bledy i spokoj Co i tak nie zmienia faktu, że tak nie powinno być. Za każdym razem będziesz jeździł do ASO? A po drugie to nie lepiej i taniej odpiąć aku i samemu skasować błąd?
sek w tym ze odpinanie aku nie pomagalo bledy pojawialy sie znowu a od momentu skasowania w serwisie nie pojawily sie ponownie
No, skrzynia w CRD ma jakieś podtrzymanie pamięci, albo nawet pamięć flash. TO tak żeby przypadkiem klient sobie sam nie poradził
TO tak żeby przypadkiem klient sobie sam nie poradził To tak samo, jak z tym, że samemu nie można sprawdzić poziomu oleju w skrzyni (bagnetem) tylko trzeba jechać z tym do ASO żeby sobie sami looknęli
nadal walcze z P0700, do tej pory udalo sie sprawdzic czujniki predkosci skrzyni- oscyloskopem, przejscia na steuerplate, zlacze skrzyni, dalsze przejscie do sterownika, wszystkie solenoidy, czujnik cismienia oleju, napiecie sterujace solenoidami. wszytkie te rzeczy sa sprawne,jedyna USTERKA JAKA ZNALAZLEM TO USMAZONY ELEKTROMAGNES W KASECIE SKRZYNI BIEGÓW , ma on ok. 24ohm . z tego co sie orietuje to steruje nim sterownik i w pewnych sytuacjach ma on blokowac lewarek. byc moze w momencie gdy powiniem lewarek byc zablokowany nam sie go udaje przesunac i wywala blad. CZEKAM NA CALA KASETE bo tak czy siak elektromagnes tem musi byc sprawny
To tak samo, jak z tym, że samemu nie można sprawdzić poziomu oleju w skrzyni (bagnetem) tylko trzeba jechać z tym do ASO żeby sobie sami looknęli
można 82 zł kosztuje bagnet...
Jak chcesz wrzucam Ci książkę Sam Naprawiam niedawno wydana MERCEDES W210 : E200 CDI - E220 CDI- E270 CDI- E290 TD-E300 TD- E320 CDI
Co prawda jest to Merc ale motorek i skrzynka taka sama Może co znajdziesz. Ja jeszcze nie miałem czasu przejrzeć ...
można 82 zł kosztuje bagnet... Super
Witam od niedawna jestem posiadaczem JEEPa Grand Cheroke 2,7 CRD 2003r i po małej stracie nerwów jak to z nowym autem i zabawą z BRD III oraz i przekopaniem TSB ( Technical Service Bulletin ) Chryslera wymęczyłem źródła problemów z P0700 ale w instrukcji od sterownika skrzyni mercedesa i tak spada nam napięcie na aku przy rozruchu poniżej 10,3 V i nasz JEEP załapuje P0700 z nawiązką czasami dostaniemy P0340 i MIL sama radość jedziemy max na 3 biegu. Awaria tak samo cykliczna jak spadki napięcia na akumulatorze. Ratunek wypuścili nowego flesha do sterownika tej skrzynki. Poprawka, za którą każą sobie płacić ale jak standartowe podłączenie serwisowe do BRD III około 250 zł. A błędy oprogramowania sterownika powinni naprawić na własny koszt. To jest błąd w programie albo celowe wymuszenie częstych wizyt w ASO. Kupujemy JEEPa a to ma jeździć w każdych warunkach i padający akumulator nie może nas uwięzić na syberii Czekam na plik binarny flasha i wymyślimy coś do szybkiej jego wymiany. Bez BRD III. Jak ktoś ma nawet uszkodzony moduł sterownika skrzyni mile widziany dawca elektroniki nie mam na czym "poćwiczyć" .
U mnie faktycznie padajacy Aku powodowal bledy 70x (ja akurat mialem 702) po wymianie blad po jakims tygodniu sam sie "wykasowal" wiec o problemie zapomnialem. Ale daj prosze znac co wymyslisz.
Mendel a ja sie zmialem ze skrzynek w Mercu sie nie flashuje - a tu prosze - hihihihihih
Pozdrawiam.
To teraz pytanie brzmi, czy nie stykłoby w obwód zasilania skrzyni wpiąć jakiś większy kondensator? + dioda oczywiście. Bo poniżej 10.3V to zapewne napięcie spada tylko przy rozruchu, a taki kondensatorek by je podtrzymał
Pewnie tak - ale dzieki temu mamy cos na zasadzie detektora slabego acu. Wiec ja bym zostawil tak jak jest i ewentualnie akumulator wymienial .
Pozdrawiam.
dzieki temu mamy cos na zasadzie detektora slabego acu. Ja do tego używam tego wskaźnika w lewym górnym rogu, ale jak kto woli
hi, a u mnie wywaliło P0702, P0836, P1652, wizycie w ASO skasowali wszystko, ale następnego dnia znów mam P0702, P0836, a po próbie resetu (klema out na 30min) dodatkowo P0340; jak włączy się MIL to w ogóle nie zmienia biegów w górę; oleje w skrzyni i mostach wymienione, zostaje tylko reduktor, albo elektronika skrzyni, chyba, że ktoś z Was ma jakieś inne pomysły
Widzę pewną prawidłowość w tym temacie, a mianowicie naprawa w ASO sprowadza się do wykasowania błędów, a nie zdiagnozowania usterki. To chyba nie jest normalna sytuacja. To nie są jakieś tam byle błedy klimy, które się olewa tylko poważna awaria uniemożliwiająca jazdę i co? Każdy kto miał taką sytuację nadal ma to samo? Chyba niemożliwe, żeby nikt się z tym nie uporał. Może trzeba atakować porządny serwis mercedesa a nie jeepa?
CRD i blad 0340 to niekonczaca sie historia jest.... nie wiem jak sie go pozbyc...
nie wiem jak sie go pozbyc... Allegro.pl, otomoto.pl- sporo możliwości jest
NEVER !!!!
Proponuje wsadzic aku 100Ah i 800A pradu rozruchowego i problem macie zglowy standardowej w tych modelach p0700. U mnie pomoglo
Panowie, U mnie po rozładowanym akumulatorze (dłuższy postój w garażu) i naładowaniu prostownikiem po uruchomieniu samochodu silnika okazało się że mam całkowicie martwy sterownik skrzni biegów. Po wyjęciu sterownika i jego rozebraniu automatyk w serwisie bosh stwierdził spalony procesor. Ptyanie: ile kosztuje nowy lub używany sterownik do skrzyni crd i dlaczego uległ on trwałemu uszkodzeniu? Nie był spalony żaden przekaxnik ani bezpiecznik!
Miesiąc minął to pewnie już wiesz ile kosztuje nowy pochwal się. A jaki masz prostownik? Bo to pewnie on Ci uwalił procesor.
koszty: 450zł naprawa + montaż/demontaż 100zł A prostownik z automatyczną regulacją prądu ładowania...może masz rację że ładowałem za dużym prądem.
Jestem tu nowy ale mialem ten sam problem P0700 i 2 razy w miesiacu wymiana czujnikow. Wkoncu za ktoryms razem madry mechanik zorientowal sie ze linka w skrzyni biegow jest do wymiany tam przy koncu linki sa dwa plastikowe jakby zatrzaski i jeden byl wylamany. Wymienilem linke i problem zniknal odrazu szkoda tylko tych kilkuset zloty za czujniki . Pzdr
Mam problem ze skrzynią w Grand Cherokee 2,7 CRD, mianowicie po wrzuceniu biegu i puszczeniu hamulca auto nie reaguje dopiero po przygazowaniu powyżej 3000 obrotów zaczyna ruszać, czy może to być objaw uszkodzonej skrzyni i może coś innego?
sprawdz olej w skrzyni . a jak co to mam taką skrzynie na sprzedaż tel 792565251
Problem zniknął po dolaniu oleju, auto normalnie jeździ, ale pojawił się poważniejszy problem, mianowicie olej ze skrzyni miesza się z płynem z układu chłodzenia co jest przyczyną ubywania go w skrzyni. Czy jest to usterka chłodnicy czy może jakiegoś innego elementu?
Czy jest to usterka chłodnicy czy może jakiegoś innego elementu? Jeśli dzieje się jak mówisz, to jest to usterka wymiennika ciepła wbudowanego w chłodnicę. Musisz zrobić z tym porządek natychmiast, bo glikol może zrobić spustoszenie w skrzyni. Niestety olej skrzyni trzeba będzie wymienić w całości, bardzo dokładnie.
ojjj naprawde dokładnie ..... trzeba go wymienić .