Drodzy koledzy troszkę się bawię w Off-Road. Zacząłem od Cherokee obecnie mam Patrolka troszkę przerobiłem (podniosłem, podrasowałem silnik itd). Mam wielki sentyment do Jeep-a. Chciałbym wrócić do korzeni tylko że nie za bardzo wiem co kupić jako bazę do ewentualnych zmian. Myślałem o Wranglerze . Proszę o radę a nie szyderstwa
Skoro chcesz auto do przeróbek to kupiłbym XJ 4.0 z automatem. Można go bardzo mocno przerobić, jest dostęp do bardzo dużej palety części, ceny są też dużo niższe niż do wranglera.
Może narażę się kilku osobą, ale Wrangler jest mocno przereklamowany, za drogi i ja bym nigdy nie kupił go.
Zresztą widać jak dużo jest zmotanych XJ, nie tylko w Polsce, ale także w USA. Motanie XJ jest łatwiejsze, nawet ze względu na jego rozwiązania techniczne.
Zgadzam się z kolegą. Teraz kupiłem Xj za bardzo małe pieniądze i też powoli motam. Wrangiem żonka jezdzi
W XJ którego miałem co prawda 2,5 TD (silnik nie pozwalał poszaleć) martwi mnie brak ramy. Ale info biorę pod uwagę.
MAD-, miałeś słabego i bardzo awaryjnego XJ. Dlatego trzeba kupić 4.0 z automatem, reduktorem 242 i śmiga. Rama to tylko duża masa, a największa zaleta XJ to mała masa i duży silnik. Dobrze zmotany dużo potrafi.
Auto ma tylko 4" liftu i opony 31".
Po zdjęciu widzę że resory poszły do lamusa. ubiegłeś moje pytanie o wykrzyże. Widzę że wszytko wskazuje że XJ to dobry kierunek
Tego XJ dopiero robimy, obecnie ma tylko tył zrobiony. Docelowo będzie na 6", koła 33". Za tydzień koniec.
Swojego stawiam z przodu i z tyłu na długich wahaczach, będzie miał mega duże wykrzyże. Obecnie ma 7,5" i opony 35".
A jak z właściwościami jezdnymi? W jakich kosztach planujecie się zamknąć? Zdjęcie robi wrażenie. Jak poradzicie sobie wychylenie wałów?
A jak z właściwościami jezdnymi? Co masz na myśli?
interesuje mnie czy mimo tak dużego podniesienia autko nie "myszkuje" przy prędkości większej. Bardzo ładne i dokładne fotostory.
Mój na 7,5 i Mt 35" jeździ nawet 150 km/h. Brak stabilizatorów i spoko.
serdecznie dziękuje jesteś wielki Kolego. Może ktoś będzie miał inne odmienne zdanie.
MAD-, ja też miałem xjta z vm a w teren kupiłem xjta 4.0 automat 88r podniosłem o 4cale wywaliłem stabilizatory i w terenie robi pięknie