Witam Zamierzam sie zabrać do wstawienia klatki zewnętrznej do TJ . Wie ktoś może czy są gotowe ?? Czy trzeba zacząć sie bawić w rękodzieło ;];] Za zdjęcia lub linki z góry dzięki .
Przeczytaj uważnie załącznik J, kup odpowiednie rury (ciągnione, bezszwowe z niską zawartością węgla) i do dzieła
dlaczego zewnętrznej??
ŁukaszYJ, dlatego poniewaz jak zaliczysz dach, bok lub inna wywrotke, nie pogniesz wszystkiego, no i oczywiscie podnosisz bezpieczenstwo w srodku.
a jak spełnisz wymagania załącznika J?? jak zrobisz zastrzały??
Jakos nie wyobrazam sobie zewnetrznej klatki w TJ..jak masz zamiar zrobic ukosne wsporniki??? Po co sobie utrudniac zycie. Jak **** to i tak cos pogniesz...zreszta jak auto jest przeznaczone do jazdy w terenie to prosta niepogieta karoseria nie ma chyba znaczenia. Moim zdaniem powinienes zrobic solidna klatke wewnetrzna z mocowaniem foteli a z przodu palak chroniacy chlodnice i silnik. Jak juz robic to raz a pozadnie.
Dobrze prawi!!! Piwa mu dać Przecież Wrongl ma już zalążki seryjne klatki więc trzeba by tylko ewoluować.... Ponadto jakbyś to zamocował do samochodu? spawał coś do ramy? pytanie po co sobie życie utrudniać??
Klatka zewnętrzna jest o wiele bardziej funkcjonalna w przeprawach. Jest do czego przyczepiać taśmy asekuracyjne, mozna się opierać o drzewa bez wypadania szyb i gniecenia dachu, pilot ma się czego przytrzymać aby dociążyć samochód i chodząc po nim jak stoi w wodzie itp.
hmmm . . . a wiec klatka po to / niekoniecznie pełna / żeby nie był właśnie pokrzywiony bo jest piękny i młody . wewnętrzną mam zamówioną z spydercustom tak że jak bym chciał wewnętrzną to bym taki temat założył . a chodzi o poosłanianie błotników , szyby , maski i hard topu .
[ Dodano: 2007-04-03, 09:34 ]
hmmm . . . a wiec klatka po to / niekoniecznie pełna / żeby nie był właśnie pokrzywiony bo jest piękny i młody . wewnętrzną mam zamówioną z spydercustom tak że jak bym chciał wewnętrzną to bym taki temat założył . a chodzi o poosłanianie błotników , szyby , maski i hard topu .
[ Dodano: 2007-04-03, 09:34 ]
Można i tak....ale popatrz na Raffikowe wydumki...gdzie klatka jest wbudowana w nadwozie btw....bez zastrzałów klatka zewnętrzna powygina jak będzie chciała więc cała idea siada
No ja sie bede upieral przy swoim..albo ladny lakier i karoseria albo extremalna jazda w terenie.
To co bedziesz mial dwie klatki??? Jesli chcesz ochronic blotniki i maske to zaloz blotniki spydercustoms a maske i silnik oslon palakiem przed chlodnica. Do tego solidne progi na ktorych moze stanac pilot i gotowe.
Moim zdaniem zewnetrzna klatka bez wspornikow pod katem i tak sie wygnie na tyle w trakcie wywrotki ze uszkodzi karoserie lub szybe...zreszta doskonale taka sytuacje widac na jednym ze zdjec z ostatniej kaszubi na rajdach4x4.
popieram tekst Adamo...zdrowie wazniejsze niz wyglad auta!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. Lechu wybor klatki spydercustoms bardzo trafny!!! Sprawdzone w roznych wywrotkach wiele razy przez tutejsza ekipe Bardzo pozadny wyrob...zreszta jak wszystko tej firmy.
W sumie spydercustoms tez i tylne robi blotniki razem z naroznikiem wzmacnianym , flat fenders do tego , ale nadal zostaje kwestia ramki szyby od zewnatrz - a chodzi o czas - na polandtrophy by sie przydało ....
Może tak Cię przekonam. Aktualnym autem byłem dopiero na 3 rajdach górskich w extremie. Teraz już nie znajdziesz niepogniecionego kawałka blachy. Nawt drzwi tak dostały, że opuszczona szyba w środku się rozpadła i klamka jest w bana. Klatka zewnętrzna też jest pogięta (bez wywrotki). Wniosek z tego taki, że jak chcesz extremalnie to żadna klatka nie uchroni Ci lakieru. Nawet się nie oszukuj
fotki klatki zewnętrznej,
urodziwe to to nie jest
O ile ta klatka na fotkach ma sens to czegos takiego nie da sie zbudowac na aucie z hardtopem. A wyglad tego faktycznie taki sobie.
A co do blotnikow spydera....sam mam flatfenders i jestem na maxa zadowolony... ale juz tylne crusher corners sa moim zdaniem za ciezkie w stosunku do tego co maja dawac. Ja planuje zrobic tylko same flary w stylu crusher corners zeby pasowalo do przednich blotnikow.
urodziwe to to nie jest Nie miało być urodziwe Pałąk główny ma za małą średnicę i brakuje rurki pod szybą ( za długie połączenie do progu i do tego ze zgięciem). Niemniej jednak taka klatka ma już sens
hmm . czyli na razie zostaje to co jest - w środek klatka spyder . na grill cos takiego tylko home-made ;] w czerni . A nad reszta trzeba bedzie dalej pomyslec po polandtrophy .