[ Dodano: 2009-07-27, 21:54 ]
Do tak nowego auta zdecydowanie Agisa OBD/CAN głównie z powodów doskonałej komunikacji z benzyną.No i oczywiście żeby się nie ograniczać do jednego wyboru to tańsza wersja ale efektywna to KME ale w wersji programowej pisanej pod konkretnego dystrybutora czyli LS lub instalacja droższa ale na dość niezawodnych elementach czyli BRC oczywiście PLUG&PLAY a nie te starocie.
dzieki kolego!!! to jest ziomal !!!!! a jak pozniej z servisem??
Gwarancja KME - 24miesiące na elektronikę reszta zalezy od komponentów Agis OBD/CAN -Wieczysta na elektronikę reszta zalezy od komponentów BRC -24 miesiące na wszystko
serws instalacje kme i agis różnią się elektroniką reszta zależy od tego jakie komponenty zastosujesz.Można powiedzieć że każdy "pan kazik w stodole"wymieni ci filtry a nawet zrobisz to sam.KME znają wszyscy i każdy ma program do tego.Agis mniej znany ale program można ściągnąć z netu więc nikt się raczej nie wykręci.BRC ma swoje filtry i swoje kodowane programy więc obsługi dokonuje każdy autoryzowany warsztat.
o ja a ile taka instalka bedzie kosztowac w 5 tys sie zmiesci?? bo juz mi ktos powiedzial ze prins jest dobry ale drogi.
elektronika Stag 300 plus, reduktor Magic 3, pojedyncze Magic Jety, filtr FL02 (2in-2out), 2xrozdzielacze Magic. W range roverze V8 to zakladalismy i bangla super. cena na pewno w 5 tys sie zmiescisz
A ja obecnie zastanowiłbym sie nad instalacją 5-tej generacji - wtryskiem ciekłego gazu do cylindra. Kilka lat temu wiem że instalacje te miały problemy z pompą w zbiorniku gazu - pompy się szybko zatykały co wiązało się z dość poważną ingerencją w sam zbiornik. Podobno już problem został rozwiązany.
moje zdjecie to fakt.
[ Dodano: 2009-07-27, 21:54 ]
pomrocznosc jasna
KME razem z Agisem to badziew. Montuj Staga jak radzi Lukas. Choć ja bym w tej konfiguracji zmienił wtryski na lepsze np. Matrixy.
KME razem z Agisem to badziew. Mobntuj Staga jak radzi Lukas. Choc ja bym w tej konfiguracji zmienił wtryski na lepsze np. Matrixy.
Czy w Krakowie poza Stagiem nie potrafią nic innego zamontować? Wiem że Stag jest najtańszą instalacją na rynku ale to nie powód żeby montować go wszędzie. " Choc ja bym w tej konfiguracji zmienił wtryski na lepsze np. Matrixy."Możesz mi wytłumaczyć w czym one takie lepsze?Że niby są szybsze?to na pewno ale XK to nie subaru i nigdy ich nie wykorzysta.Za to minus spory jest taki że nie wytrzymują naszego super czystego gazu. Wracając na chwilę do instalacji i pytania w poście. Moim zdaniem powinieneś wybrać instalację w której specjalizuje się warsztat z którego będziesz korzystać.Staga osobiście nie lubię ale wolał bym go montowanego przez dobrego fachowca który nim się zajmuje niż najlepszą instalację montowaną przez partacza. ps.A przede wszystkim jedz tam gdzie chociaż widzieli Jeepa bo pan Stefan co zakłada gaz od 50lat w polonezach to nie jest rozsądna decyzja.
no zakładam prinsa ale to koszt 6800zl !!! kosmosm.zobaczymy w ile sie zwroci
kolego juz ci odpisalem na pw, co ty myslisz ze w krk jest jeden xk?? osobiscie znam tego pana z servisu jeep na zakopiance. pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-07-29, 08:58 ]
Wiem że Stag jest najtańszą instalacją na rynku ale to nie powód żeby montować go wszędzie. Nie chodzi o to ze najtansza tylko najbardziej rozsadna, stosunek jakosci do ceny wg jest najlepszy. Przejrzysty i logiczny interfejs dla mnie wygrywa z Agisem godzilla, jakbys zalozyl ten zestaw o ktorym pisalem i zmienil wtryski na keihin tez bedziesz mial pirinsa za 2 kola mniej. Tylko po co do jeepa takie wtryski?? Wymiana listwy keihin to duza kasa, pewnie Ci zaloza listwy 2x4wtryski. i gdzie tu mowa o zwrocie kosztow jezdzenia na gazie:shock:
kolego juz ci odpisalem na pw, co ty myslisz ze w krk jest jeden xk?? osobiscie znam tego pana z servisu jeep na zakopiance. pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-07-29, 08:58 ] ah bym zapomnial, mielismy spotkanie servisowe xk w krk i bylo nas tam 8 !!! w tym 4 czarne,jeden bialy,i 3 srebne. no to juz chyba tyle . a... Postanowiłem, że już nie będę odzywał się w tym temacie, ale skoro sam dopytujesz, to trudno. Tu w ostatnim poście niejakiego Cerbera (Cerbery ) można przeczytać jak chwali się w dość szczególny sposób posiadaniem STI i EVO 10: http://www.jeep.org.pl/fo..._author=cerbera A tu osobiście chwalisz się posiadaniem takiego samego zestawu: http://www.jeep.org.pl/fo...ghlight=#438721 Hmmm, strasznie monotematyczne upodobania motoryzacyjne macie w Krakowie. Może zacytuję, w razie jakbyś zmienił wpis tak szybko, jak zrobiłeś ze swoim podpisem w profilu po moim pierwszym poście (który dziwnym zbiegiem okoliczności miałeś identyczny z Cerberem - zarówno podpis i zdjęcie):
Jeśli chodzi o to dlaczego STAG. Odpowiedź jest prosta bo ani Agis ani KME nie maja tak rozbudowanego algorytmu i tak dobrych korekcji po ciśnieniu i temperaturze jak STAG.
Co do KME to miałem już styczność z ich reduktorami i nie obsługują połowy deklarowanej mocy. Takie spadki ciśnienia jakie występują choćby w Silverze to nieporozumienie. Reduktor deklarowaną moc ma coś ok. 280 km a ledwo daje radę ze 150
Kolego dodam jeszcze, że przepłacasz za tego Prinsa bo jeśli już montować instalację z tej najwyższej półki to Landi Renzo Omegas byłaby tańsza a jakościowo to samo.
no tak ja mam gc on ma gd, ja mam 8 on ma 10, ja mam 3200gt on ma 911,ja mam jeszcze mustanga mach1 z 71r i fat boya z hd a i psa tez ma takiego jak moje 4. takie w krk hobby... ale coz dajcie banana czy jak to nazywasz bo widze z zazdrosc to straszna rzecz. poczytalem o tym ziomku i...... no coment jesli dostal aut z ekipy za to ze poprosil o dzial commandera. wiesz np w forum forda sa ekipy mustanga,pumy,fiesty i sa to dzialy osobne. ale coz tu jest taka polityka. pozdrawiam