ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

KJ 3,7 V6 instalacja KME SILWER. Na gazie przejechałem ok 12tys km wszystko sprawoje sie idealnie spalanie ok 19 -20 l po miescie.Od samego poczatku występował jeden problem ;po depnieciu na max automatycznie przelacza sie na pb,wizyta u gazownika podciagniecie cisnienia w reduktorze czy cos w tym rodzaju dwa trzy tankowania OK i problem za jakis czas powraca . Nie wiem co robic bo znudzilo mi sie dwa razy w miesiacu odwiedzac warsztat .Czy wymiana reduktora moze cos pomoc,moze silwer jest za slaby ,zmiana na golda?.Czy ktos ma pomysl co ztym zrobic mam niby jeszcze 6 miesięcy gwarancji.


U mnie też występował dokładnie ten sam problem,ale dopiero po półrocznej eksploatacji instalki....,gaziarz próbował z tym walczyć,ale nic to nie dało pojawiły się po prostu spadki ciśnienia na reduktorze...po wymianie(na gwarancji) tydzień temu na razie bangla
Z tego co słyszałem,reduktor który masz nie jest zbyt chwalony,ale niech się znawcy wypowiedzą
Dodam jeszcze,że mój reduktor,to tłokowy Magic III
Czasem pomaga wymiana przewodu między butlą a refuktorem, na większy (średnica 8mm - standardowo dają 6mm)
ptysiek, z uwagi na nagły spadek ciśnienia dostarczanego paliwa jakim jest LPG silnik przełącza się na PB by nie zgasnąć. Pozostaje wymiana reduktora lub tak jak misman proponuje


jendrol
czy masz przewody 6mm czy 8mm slyszalem teorie ze powyzej 200KM powinny byc 8mm mi wsadzili 6 mm ?

jendrol
czy masz przewody 6mm czy 8mm slyszalem teorie ze powyzej 200KM powinny byc 8mm mi wsadzili 6 mm ?

Ja mam 6mm,bo gość,co mi gazował jepa,twierdzi,że nawet ZJ 5.2 robi na 6mm miedzi i też bangla,także nie wiem jak to do końca jest...
Powoli panowie powoli. Jeśli kolega ma reduktor KME Silver to nie pomogą mu żadne wymiany przewodów bo ten reduktor nie wyrabia przy tym silniku i ma za duże spadki ciśnienia.
Jeśli zmienić reduktor to na Scorpiona lub Magica. Gold też nie da rady. KME to szajs i obsługuje prawidłowo max 150 kucy.

6 mm wyrabia do ok 240 km
ptysiek, wymien reduktor na Magic III, nawet fajnie pasuje do Vki bo ma 2 wyjscia fazy lotnej i nie bedziesz mial spadkow cisnienia. A jakie masz wtryski? pewnie czerwone waltki....

Gold też nie da rady. KME to szajs i obsługuje prawidłowo max 150 kucy.
Eeee, no bez przesady. Ja mam Golda i spokojnie daje radę. Jakiś czas temu miałem problem ze spadkiem ciśnienia na reduktorze przy odjęciu gazu, ale regulacja pomogła i od tego czasu jest spokój, no a z tego co się orientuję to mam jednak sporo więcej niż wspomniane przez Ciebie 150 kucy
Prawda jest jednak taka, że KME raczej mocno zawyża moce silników do jakich nadają się ich reduktory i Silver (niby do 270 KM) do naszych aut jest już za cienki i pracuje na granicy swoich możliwości.
ptysiek, wymiana reduktora na inny, czy to będzie Gold, czy inny wspomniany przez Kolegów powinna pomóc w Twoim przypadku.
Powracam do tematu chce dopracowac swoja instalke wymieniam miedz na 8mm i reduktor
i tu mam problem niektorzy gaziarze proponuja dolożyc jeszcze jednego silvera twierdza ,ze to najlepsze najbardziej stabilne rozwiazanie jezeli chodzi o cisnienie,moze nawet spasc zuzycie lpg, innin proponuja jeden i tu sa zdania podzielone jaki aby byl stabilny (nie na max podkrecony).
Z tego co pamietam to Kojot ma 208 koni. Do takiego wsadzalem Reduktor Magic 3 i pojedyncze maic jety i smiga az milo, na 8mm oczywiscie. Z nowosci jest jeszcze przewod PCV teflon taki niebieski, w srodku ma przekroj 10mm, tylko na zlaczkach robi sie 4mm, ale latwo sie kladzie, up to you
jak bedziesz zmienial miedz to musisz zmienic wielozawor w butli i elektozawor przy parowniku zeby to mialo sens

na 8mm oczywiscie
No wlaśnie...
O co chodzi z tą miedzią i tymi 8mm...???

Jestem przed zakupem zbiornika pionowego- czego wymagać, bądź co lepiej kupić?
Chodzi o rurki miedziane doprowadzające gaz z butli do reduktora. Do małych silników montuje się 6mm, a do dużych powinna być 8mm ale z racji oszczędności i niewiedzy partacze walą zawsze 6mm.
Misiek_87, tak własnie myslałem, ale chodzi o to, czy normalnie sprzedają 6mm i trza mówić, że chcesz 8mm? I czy to jest jakis problem dla gazowników? 6, a 8mm...
Mam juz instalke i tylko zmieniam zbiornik- ta różnica dotyczy tylko wyjścia z wielozaworu, czy też dotyczy całej instalacji- rozprowadzenia od zbiornika do cylindrów?
Powiedzmy, ze mam 6mm, to mam się domagać 8mm, czy lepiej zostać przy tym, co mam?
Generalnie 6mm wystarcza do ok 240 koni. Jak już masz to nie zmieniaj bo trzeba również wymienić wielozawór i elektrozawory na takie o większym przepływie.

Wejście do reduktora też musi być na 8mm.

Z 8mm jest tylko ten kłopot, że trudniej się wygina i dlatego gazownicy wolą iść na łatwizne i ładują 6mm.
Misiek_87, dzięki za info
Nie ma sprawy
ja sie jeszcze podepne...u mnie od założenia all ok, z tym, że jak odpale na benie, a potem przełącza sie na gas to włącza się sygnał jakby gas sie skończył i jedzie na benie, jak go zaraz za chwile załączę ręcznie to OK, juz nie wraca, to tak jakby temperatura w momencie przełączenia na gas była jeszcze za niska, 5 sekund wystarczy by było OK. Później juz nie ma problemu, zaczęło sie na jesieni, do dziś czasem sie tak stanie lub nie. Jak później jeźdżę i wciskam dno to nie zbija na bene, więc problemu z ciśnieniem raczej nie ma, zdarza sie tylko to wtedy kiedy jade na oparach gazu, ale to to juz normalne, małe jest cisnienie gazu. Ale czemu rano tak sie dzieje? nie wiem? byłem u gazownika, podłącza i all ok.

mam Staga 300 Plus ,waldki czerwone, KME Gold, 8mm
Za niska temperatura przejścia na gaz. Kup kabel, podłącz laptopa i zmień na 35-40 stopni. Wtryski masz kolego do bani. Sugeruję wymianę jak się rozkraczą.

Jak dajesz buta i zrzuca na benzynę tzn., że reduktor nie wydala.

Pikanie może się brać z ustawienia serwisu na sterowniku. Nie zbliża Ci się przegląd?

Za niska temperatura przejścia na gaz
chyba jest 32st, ale nie zawsze zrzuca
32 to nie tak mało w sumie chociaż w zimie może brakować. Ja radzę ustawić na 40 stopni.

A umnie jest tak
przed wymiana swieczek-gasł silnik na dojazdach i na stopie nawet gdy gazu juz nie było-na Pb---nie zawsze ale dosc regularnie- przy speed 100-130km cos jakby cofało wstrzymywało auto na sekunde i dalej jak z procy
2dzien po wymianie swieczek
na dojazdach i stopach wachlarz 600 standart podskok do 850 zjazd do 300 lekkie zastanawianie sie w którą strone i na 550-600 obrocików
Start z 0-100km na obrotach 6000tys w zwyz cholerne duszenie szarpanie skoki a potem juz musiałem hamowac,ale wiem ze to było

jestem na wtorek do gazowni umówiony na konsultacje---co do poprawy?
Mam założony u siebie ten przewód elastyczny teflonowy niebieski -
podobno ma większą średnicę w środku - tak czy inaczej nigdy mi gazu nie brakowało
nawet przy konsekwentnie pełnym bucie
jeżeli jest zainteresowanie to mogę zapodać fotki



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting