XJ 4.0 '98 automat z zamontowaną instalacją II generacji, co jak wiadomo nie ma prawa dobrze pracować w XJ-cie po lifcie '97 (druga lambda itp.)
Jakich trudności trzeba się spodziewać kupując takie auto z zamiarem wsadzenia do niego instalki IV generacji, bo wiadomo że lepiej mieć auto niegazowane niż potraktowane nienadajacą się do niego II generacją? Co w takim Jeepie z zamontowaną inst. II gen. może być spieprzone (oprócz puszki filtra powietrza z zamontowanymi przeciwwybuchami, które są zbedne w sekwencji)?
Czy można się spodziewać że poprzedni gazownik coś modził z instalacją elektryczną w ten sposób że zalożenie sekwencji będzie droższe/trudniejsze? (np. czy druga sonda lambada, która nie jest potrzebna II generacji może być wymontowana i żeby sekwencja działała należałoby ją sobie dokupić?)
Wymianie podlega i tak wszystko poza zbiornikiem i przewodami. Pytałem w Alfa w Krakowie, i wycenili to na 3000-3500zł. Jeśli sondy masz dobre to OK a jak nie to dodatkowy koszt. Puszki filtra nie musisz wymieniać bo klapy w niczym specjalnie nie przeszkadają.
Spokojnie da się zmienić, ale po co? Jak instalacja będzie dobrze ustawiona, to nie ma sensu zmieniać.
Pytałem w Alfa w Krakowie, i wycenili to na 3000-3500zł. qwa , to mu zakladamy sekwencje nowa za ok 3000
zostawiasz zbiornik [caly komplet z zaworem tankowania] i przewod pod autem . cala reszta idzie w pizdu do smieci . zakladamy cala elektryke ,komputer , reduktor , wryski itd i masz to w gr. 2000zl
kulkagsx1200, przyjadę do Ciebie
ostatnio dwa auta z sopotu gazowalismy podaj termin
Pytałem w Alfa w Krakowie, i wycenili to na 3000-3500zł.
niedawno znajomemu zamontowali instalację BRC w KJ- cie -3600 PLN (w Szczecinie )
u nas za 3000 tyle ze troche inne , moim zdaniem lepsze zestawienie
No fakt montując KME i valteki to strzał w kolano
dzięki koledzy, pomagasy poszły
Czy można się spodziewać że poprzedni gazownik coś modził z instalacją elektryczną w ten sposób że zalożenie sekwencji będzie droższe/trudniejsze? (np. czy druga sonda lambada, która nie jest potrzebna II generacji może być wymontowana i żeby sekwencja działała należałoby ją sobie dokupić?) w sekwencji i tak sie nie podlacza 2 lambdy za katem. Butle i przewody juz masz, zmierz sobie czy miedz ma 8mm czy 6...
lukas1976, na 6mm przewodzie takze bedzie chodzil mam 6 u siebie i nie baraklo i nigdy doplywu gazu ten mit miedzy bajki mozna wlozyc . dla spokojnosci niedowiarkow montujemy 8mm przwod w 4.0 ale spokojnie daje rade 6
mam 6 u siebie i nie baraklo i nigdy doplywu gazu ten mit miedzy bajki mozna wlozyc . Potwierdzam Mój jeepnięty gaziarz twierdzi,że nawet 5,2 montuje na 6mm miedzi bez problemów..
lukas1976, na 6mm przewodzie takze bedzie chodzil mam 6 u siebie i nie baraklo i nigdy doplywu gazu ten mit miedzy bajki mozna wlozyc . dla spokojnosci niedowiarkow montujemy 8mm przwod w 4.0 ale spokojnie daje rade 6 Zeby mit obalic trzeba dac cynk do Pogromcow Mitow 2 takie same instalki w takich samych samochodach i porownac Dla mnie zupelnie praktycznie: wiekszy przekroj w srodku-mniejsza szansa ze sie przewod zapcha, mniejsze opory przeplywu. Ciekawe jak ze spadkiem cisnienia na reduktorze przy gwaltownym wcisnieciu gazu.
Z tą miedzią to bujda, ale dla spokojuuuuuuuu 8mm Co do kosztów to jak u wszystkich normalnych ok 2000pln
daroo7707, wiesz co mowisz
dla nas gazowników to żaden koszt, a sen spokojny