ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Koledzy

dziś rano w moim grandzie WG 2,7 crd zapaliła się kontrolka układu OBD, żadnych innych objawów nie zauważyłem poza tym że jak stałem na skrzyżowaniu (jakieś 3 minuty po odpaleniu auta po nocy), coś trochę dziwnie zapiszało przez kilka sekund z okolic silnika.
Dziwny objaw. Auto jedzie bez zastrzeżeń ale kontrolka się świeci.

Pytanie czy ratuje mnie tylko ASO czy można jakość inaczej zdiagnozować o co chodzi?

Nie wiem czy dobrze ale poczytałem na forum o kluczykowaniu i sprawdziłem. Pojawił się komunikat P700 czy coś takiego.

z góry dzięki za pomoc.



Pojawił się komunikat P700 czy coś takiego.
Po P muszą być cztery cyfry czy coś takiego
racja, sprawdziłem jeszcze raz i jest P0700
Bledy 700 do 702 (czy nawet 704) maja zwiazek ze skrzynka automatyczna. Wiekszych szczegolow nie poda ci kluczykowanie musisz czytnik podlaczyc. Znana jest zaleznosc pomiedzy duza wilgotnoscia - niska temperatura - slabym aku a tymi bledami. Aczkolwiek moze byc to tez cos ze skrzynia (cos realnego).

Jak aku pada to wymienic - czy skrzynia przelaczyla sie w tryb awaryjny (tylko 3 biegi dzialaja) czy nie?


Z tego co pamiętam to paru kolegów na forum z CRD mieli już ten problem z tym kodem i nikt narazie sobie z nim nie poradził Acz dobrą uwagą jest to, że winnym tu może być aku. Po pierwsze to zresetuj kompa i spróbuj pojeździć i zobaczysz czy błąd powróci
poczytałem już o tym błędzie, teraz żonka śmignęła z domu ale jak wróci to poczyszczę, popryskam WD40 (niektórym pomogło:)) potem odepnę akumulator a jak nie pomoże to umawiam sie do warsztatu

póki co świeci się kontrolka ale skrzynia przełącza biegi bez problemów

[ Dodano: 2009-03-19, 15:29 ]
Ja pojechałem ostatnio z błędem 0700, 0702 do serwisu (Autotrapera), ponieważ u nich kupowałem auto, ustaliłem że usuną ten błąd bezpłatnie. Pierwsze ich podejrzenie, to słaby akumulator. Akumulator kupowałem u nich w styczniu, więc powiedziałem, żeby wymienili (oczywiście w ramach gwarancji), po chwili stwierdzili, że aku. jest dobry . Okazało się, że podobno to błąd oprogramowania skrzyni, jest już nowa wersja która ma wyeliminowany błąd. Wgrali nową wersje. Niestety przy okazji, wyłączyli mi możliwość "kluczykowania", nie wiem czy przypadkiem, czy celowo, choć myślę, że celowo. Da się to jakoś włączyć z poziomu użytkownika? Nie chce mi się jechać do nich celowo w tym celu.
Mam dostęp do KTS-a, myślę, że poradzi sobie z odczytem błędów, więc sprawdzę czy to pomogło.
Po wymianie oprogramowania, mam wrażenie, że auto jest bardziej dynamiczne, jakoś lepiej dobiera biegi, spalanie nie wzrosło, jestem zadowolony z operacji.

Przy okazji dodam, że wymienili mi też bezpłatnie blendy, przełącznik zespolony świateł i parę drobiazgów, warto więc kupować auto w serwisie. Choć to wątek na innego posta, w innym miejscu.
No moze faktycznie to cos da

Zasadniczo jak blad wyskoczyl u mnie to bylo to przy rozruchu (duzy pobor proadu brak ladowania) potem jak sie przejechalem i predkosc wzrosla do 50 albo 60 km to kontrolka zgasla. Pewnie tak samo bylo u ciebie.

Jak skrzynka nie jest w trybie awaryjnym to WD40 + aku powinno pomoc.

;>
Dokładnie tak jak piszesz, błąd wystąpił po rozruchu i świeciło sie jak jechałem wolno i na krótkich odcinkach.
Jak dostał buta na obwodnicy to mógł się podładować i zgasła.

A teraz sobie przypominam że aku mógł się zmęczyć bo dzień wcześniej auto stało po południu przed domem i późnym wieczorem zauważyłem że oświetlenie kabiny jest włączone. Przez te jakieś 4 godziny mógł troche dostać w tyłek. W końcu tych lampek tam trochę jest.

Na razie problem zniknął.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting