ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

tego tematu http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=31965
po zdjęciu miski olejowej skrzyni moim oczom ukazał się ten przerażający widok

teraz organizowanie kasy i zakup używki bo na remont to mnie nie stać .Skrzynie chcę kupić od Misiek_87 .Skrzynia jest z 97 roku więc myślę powinna pasować do modelu z 94 r


hmmm, no ja bym jednak jeszcze sprobowal kupic w serwisie jedyny sluszny olej mopara 4+ powinienes kupic 8 litrow, nowy filtr i to wlac.

troche sporo tego syfu masz w misce to fakt ale fragmentow zebatek, zebow i zelastwa tam nie widze wiec moze olej da rade, tym bardziej, ze nie lales oryginalu z tego co widze.

tu masz sciagawke z numerow skrzyni, jakie mozesz kupic:



nie wiem jak bedzie z elektronika tej skrzyni z 97 roku... moga byc inne wtyczki lub wogole jakies minimalne inne bzdury
Może tego nie widać ale niektóre "opiłki" mają około 0,5 mm , a cały ten syf to powstał w ciągu 3000km więc to chyba nie jest zdrowy objaw.
zdrowy na pewno nie jest i jak pisalem jest tego sporo. ale moze warto sprobowac... moze skrzynia jest prawie dobra, chociaz prawie... to wiemy co


Jak są opiłki to nie jest Ja też zastanawiałem się nad zakupem używki, ale wybrałem regeneracje skrzyni biegów... bo teraz wiem co mam i jestem tego pewien Następna używka, następna niewiadoma.
Spróbuję a co mi tam
mopar 4+ to nie altacet w żelu, nie uleczy, a tu ścierwa trochę jest
z drugiej strony jak to wleje to jesli sie nie uda - na co, powiedzmy sobie szczerze szanse sa ogromne - to tego oleju Kolego nie odzyskasz bo on bedzie juz zmieszany z tym czyms co tam lales wczesniej.

Daj sobie spokój z wymianą oleju - opiłków jest naprawdę dużo i są grube.

Ostatni raz jak widziałem taką miskę to po remoncie ze starej skrzyni została tylko obudowa
no i wszystko w temacie - zmiana skrzynii
pawlik, jezeli skrzynia pracuje tak jak silnik - ta od Miska - to bierz i się nie zastanawiaj. Tam ktoś nie żałował kasy na ten samochód. Most który wziąłem był CAŁY zmieniany w Niemczech, był rachunek na nowy z JEEPa, tak samo chłodnica - nówka Mopar. Ktoś dbał o autko, przebieg ok. 170 tyś. skóry igła, itd.
Tak jak pisał Michua autko było w pięknym stanie, aż żal go rozbierać. Skrzynie sam przetestowałem i gwarantuje, że jest w świetnej kondycji.

Michua zamontowałeś już most?
Misiek_87, nie.... mam nadzieję, że w tym tygodniu
To koniecznie daj znać jak już będziesz po jeździe testowej i pakuj mnie do polecanych

Sorry za offtopa

pakuj mnie do polecanych
a co ja robię od dwóch postów..... sorry za ale to z dobrego serca, bo skrzynię warto wziąć.

Doceniam

no i wszystko w temacie - zmiana skrzynii
QUBUS poszło na email i pw
Podpinam się pod temat, mam pytanie czy ktoś miał taki objaw w skrzyni w 5.9 (sterowanej elektronicznie), że czasem zbyt wysoko zmienia biegi. Sytuacja nasila się, kiedy auto jest zimne i przy zmianie na 2 dociąga czasem do 2,5-3tys obr. I to prze zwykłym toczeniu się, nie pedał w podłogę. Czasem jak przy wyprzedzaniu dociągnie do 5tys obr to tez pomęczy się ze 2-3 sekundy zanim wrzuci wyższy bieg...

O co kaman
Panowie, czasami czytam porady typu popłucz skrzynię i będzie dobrze Nie będzie. Poniżej schemat budowy skrzyni automatycznej. Te "zębatki" nie wyglądają standardowo jak w manualnych skrzyniach więc inaczej się zużywają i pracują. Najbardziej czuły i psujący się element to (na obrazku) ten aluminiowy blok z otworkami i pracującymi tam tłoczkami. Jest na tyle delikatny, że każdy "syf" w środku robi mu źle a nie "zębatkom" . Ale nie bójcie się rozbiórki to nie jest tak naprawdę trudno zregenerować skrzynię.
http://www.prnd.pl/porady/schematy.htm

[ Dodano: 2009-09-02, 11:08 ]
SebastianBak
I jak z tą Twoją skrzynią?
W końcu po tygodniu walki skrzynia wymieniona . W życiu bym nie przypuszczał , że biegi mogą tak płynnie "wchodzić". Wszystko odbywa się bez żadnych szarpnięć itp. A tak na marginesie to została mi skrzynia do remontu i sprawny konwerter .



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting