ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

witam wszystkich chciałem sie pochwalić swoją nową zdobyczą a mianowicie SILNIK 2.0 20seh z
kolektorem LEXMAUL i przerobionym komputerem razem to daje 150km . A co najciekawsze ze do tego silnika skrzynia f13 po małych przeróbkach podeszła i nie trzeba będzie zawiechy zmieniać Jeśli ktoś wie dokładnie ile koni daje ten kolektor w przypadku 20seh to proszę o odp. bo z tego co wiem to ok 10 pozdrawiam


ja znam patent jak dac f16, f20 na starym zawieszeniu

Jeśli ktoś wie dokładnie ile koni daje ten kolektor w przypadku 20seh to proszę o odp. bo z tego co wiem to ok 10 pozdrawiam
mniej więcej masz rację. Max 15, jeśli silnik jest w super stanie (i nie mówie o odczuciach na dupohamowni, ale o realnym stanie wymierzonym)

Tez myślałem o tym sprzęgle a ponieważ miałem taka skrzynie w piwnicy postanowiłem spróbować
mam nadzieje że wytrzyma w poniedziałek wk ladam motor jak cos to dam znać jak to sie przedstawia.

Atak apropo to jaki to patent?????


Mixy przegubów?
Z jednej strony na mnijeszej średnicy podziałowej wieloklina z drugiej na większej(od skrzyni).
a od czego te zewnętrzne pasują bo to są grube półośki ha
wewnetrzne przeguby od dizla podchodza pod polosie z 1.3 , 1.2
dzięki już włożyłem silniczek pasuje jak ulał jeszcze tylko woda,elektryka,paliwo podpiąć i jazda 150 kucyków to będzie latało
Miło że dałeś znać że nie bierzesz motoru ode mnie...

Powodzenia
CrashTest, w te 150 kucyków to ja uwierzę jak zobaczę wykres z hamowni

CrashTest, w te 150 kucyków to ja uwierzę jak zobaczę wykres z hamowni
heh tyle to napewno miał jak z fabryki wyjechal.
a teraz to pewnie z 50% na łące się pasie
Taki mały offtop, myślał ktoś kiedyś nad ściągnięciem np Vectry B i przekładką czego tylko dusza zapragnie, mając całe auto nie trzeba sie martwić o części, osprzęt, zawieszenie itp, bo wszystko się ma.

Koszt Vauxhalla Vectry B, rocznik 97-99, to koszt około 400-600funtów, czyli 1700zł-2500zł. Koszt transportu auta do polski to 14funtów prom, 14funtów ubezpieczenie na droge, około 150f na paliwo. Razem około 180funtów, czyli 770zł. Myślę, że auto można mieć na miejscu w Polsce pod domem za około 2800zł razem.

Zaletą tego rozwiązania, jest fakt że auto i silnik można sprawdzić dokładnie, pojeździć i mieć pewność że jest ok, a nie kupować silnik na ślepo. Auto w cenie którą wymieniłem będzie miało przebieg około 120-150tyś km. Potem można jeszcze sprzedać samą bude na części, nawet w całości za około 1500zł nie będzie problemu ze sprzedażą.

Dodam, że te szacunki nie są wyssane z palca, miałem już 4 auta z UK, 2 przywiozłem do Polski. Sam miałem Vectre B, za którą zapłaciłem 430funtów. Uwielbiam brak formalności i swobodę związaną z zakupem auta w UK. Samochód można kupić w jeden dzień i odrazu jechać do Polski, nie jest to łatwe, ale jak któś ma znajomych w uk, a każdy takich ma to sprawa będzie łatwiejsza:-)
a tak w ogóle to czy ktoś wie ile warzy kanciak tak dokładnie bo szukałem i nie mogłem odszukać
jak złomowałem pomarańczowego to kompletny kombi bez balastu ważył 750 kg.
Jeśli ktoś jeszcze wie ile warzą kanty to piszcie bo to ciekawy temat na rozkminke Bo ja na przykład w dowodzie nie mam wpisane mam 0
I bardzo proszę nie piszcie mi żebym sobie pojechał i zważył albo żebym poszukał w starych postach" Jeśli ktoś nie wie to niech nie pisze"
Ja mam w dowodzie 910kg. Kiedy wsadziłem 2.0 i pojechałem na przegląd, panowie mocno się zastanawiali, co wpisać. Po sprawdzeniu masy łezki GSI, oraz innych wersji silnikowych również kanciaka, wyszła nam taka liczba. Zupełnie wymyślona.
Tak, jak sam piszesz,najlepiej pojechać na wagę
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły????/

[ Dodano: 2008-05-04, 19:18 ]
Ja mam tez wpisane 0. Wponiedzialek jadę na wage to napisze
ja mam u siebie w zielonym 900 kg
w kombi miałem 927 kg
a w ceglastym o dziwo 1340kg
To raczej 1340 to niemożliwe ha ha ha
Merdok napisz jak zważysz bo sam jestem ciekaw

[ Dodano: 2008-05-04, 21:32 ]
mój sedan 4D z 2.0 8v ważył 830kg
generalnie benzyna 1.3 hatchabck ze slabym wyposazeniem wazyla nowa okolo 800-850kg, waga rosla az do diesla kombi ktory wazyl okolo 1000-1050kg



To raczej 1340 to niemożliwe ha ha ha

to raczej dopuszczalna
Znalazłam w książce dane dot.masy kadett D
silniki 1.2N 1.2S 1.3S-masa własna 830kg(3D) całkowita1250kg
855kg(5D)
silnik 1.6D-masa własna 930kg całkowita 1470kg
Pozdrawiam

ile warzą kanty
warzy to sie zupę A auto WAŻY (tyla a tyle)

zawsze sie znajdzie taki co nie umie czytać zacytował i napisał =>

a jak komuś sie nie chce odrobiny wkładu własnej pracy włożyć, tylko żąda od innych, to niech nie zawraca du.py innym Brick wall

właśnie takich nie lubię typów
nie masz o co się złościć.
podejżewam ,że większość tak na początku reagowała na klegę Proktor'a
mnie na początku też drażniły Jego wypowiedzi
wkońcu doszedłem do wniosku że jest wiele racji w tym co robi.
nie wierzysz ? poczytaj starsz tematy forum.
albo w dziale remonty,jak mi pojechał a jeszcze mu podziękowałem
Skończcie może te wywody, bo chamska przepychanka z tego wychodzi.

Spuść z tonu trochę Crashtest, bo Twoje posty są nie na miejscu.

Co to znaczy:
"I bardzo proszę nie piszcie mi żebym sobie pojechał i zważył albo żebym poszukał w starych postach. Jeśli ktoś nie wie to niech nie pisze"

Korona Ci z głowy nie spadnie jak sobie poszukasz samodzielnie, na taki ton nikt nie powinien Ci udzielać jakichkolwiek odpowiedzi.
Co Ty "wyższa " jesteś? Panu się należy?
grzeczniej troszkę kolego

koniec nie było tematu
Mój waży 920 kg. Ze mną 1000kg

[ Dodano: 2008-05-08, 17:50 ]
Fajnie dzięki za podpowiedzi pojadę na wagę jak odpale silnik narazie mam pewne problemy z podłączeniem kompa jeśli ktoś ma schemat podłączenia kompa to bym był wdzięczny ja mam tylko nie wiem czy dobry jak podłączam według niego to niemam zasilania na pompe paliwa a jak zmasuje na przekazniku to pompa podaje ale wtryski sie nie załączą i dupa bo włożylem silnik wszystko gra tylko elektryka nie chula. pozdrawiam
no to dlaczego u mnie jest napisane 680 kg?? WTF??

no to dlaczego u mnie jest napisane 680 kg?? WTF??
oszukali cie
no tak stał6 lat nie ruszany to schudło mu sie troche:D
Albo złomiarze co noc kawałek czegos nowego odcinali;p
CO STĄ WAGĄ

CO STĄ WAGĄ
zaje*isty byk myslalem ze tylko ja mam taki talent,
można by jeszcze napisać co 100ą wagą

zaje*isty byk myslalem ze tylko ja mam taki talent,
tylko nielicznym się nie zdaża
Ja to też mam talent do byków ha ha

ma ktoś ten schemat do podłączenia kompa 20seh

to napisz jeszcze jaki masz kompurer to sie może da załatwić
Jaki schemat?? Podłącza sie wtyczkę do kompa, do silnika tam gdzie pasują, podpina masę i wszystko ma działać.

Chyba nie robisz nowej wiązki...?
Według schematu z przekaźnika na pompę i sondę lambda idzie biało-czarny, a na wtryski czerwono-niebieski. Biało-czarny rozdziela się i niebieski idzie na pompę paliwa. I taki powinien być na wtyczce łączącej się z resztą wiązki auta.
Ja bym pompę podłączył pod zapłon i tyle.
Jak wsadzaliśmy do mojego 2.0, też pompa nie chciała hulać spod wiązki. Było za małe napięcie.
audiostereo popatrz na godzine postu miałem juz troche % we krwi
Pompe paliwa dokładałem bo miałem 1.3 na gazniku
i dlatego zakładam przekaznik ale coś mi nie hula
ale jutro gościu mi popatrzy bo morze coś pokićkałem
z tego co pamietam jak podłączałem ze schematu to czerwony to stały plus
zielony impuls z cewki jeszcze plus po zapłonie nie pamiętam który
wyjście na przekaznik pompy paliwa i powinno hulać a tak sie nie stało
do silnika 2.0 masz wiązkę kompletną od silnika 2.0 i nie dopasujesz wiązki od 1.3 - więc całość wywalasz - podłączasz tylko masę i + do wiązki głównej, na końcu resztę czujników, do pompy ciągniesz oddzielny przewód i koniec - musi działać.
Sim, ale on nie pisal że przerabia wiązkę od 1.3 ...
Poza tym jak miał 1.3 na gaźniku, to nie miał wiązki. Miał tylko główną od elektryki, a ta zostaje.
No właśnie nie - z wypowiedzi kolegi nic takiego nie wynika, skoro napisał, że miał 1.3 na gaźniku i dlatego zakładał przekaźnik pompy - przecież przekaźnik jest w instalacji wewnętrznej silnika, a nie głównej kabiny. to samo dot. impulsu cewki - tutaj tylko obrotomierz z tego bierze sygnał.

Zamieszałeś ostro
goście przekaznika 6 pinowego niebyło w instalacji z 1.3 ani pompy paliwa niebyło więc załozyłem. chciałem schemat bo muszę połączyć kompa przez przekaznik z pompą paliwa np dlatego żeby na włączonym zapłonie po jakimś czasie komp rozłączał pompke paliwa zeby niechodziła cału czas a potem załączała sie przy rozróchu np. a z kompa musi iść impuls<masa


tak apropo to kupił bym białe kierunki
To daj ogloszenie w gieldzie, watpie zeby tutaj ktos to znalazl

Ale skoro nikt niema to chyba niema co rostrząsać tego tematu
trzeba trochę czytać .
i dopowiadać na pytania.
gdybyś tak zrobił schemat miałbyś już dawno a napewno wczoraj rano
ciężko coś to dogadywanie idzie.

Powiedz najpierw Crash, co chcesz zrobić, bo jak możesz nie mieć instalacji przekaźnika przy wiązce silnika, to ja nie wiem - rzeźba poprzedników?

żeby na włączonym zapłonie po jakimś czasie komp rozłączał pompke paliwa zeby niechodziła cału czas a potem załączała sie przy rozróchu
Z czystej teorii, to brzmi całkiem bez sensu. Trzeba sie dopiero domyślać (bo kolega tego nie napisał) że w aucie jest instalacja LPG i benzyna jest potrzebna na rozruch, a potem pompka paliwa jest niepotrzebna. Tyle że zazwyczaj sie to realizuje troche inaczej, no ale po co zapytać jak ?

jak ja uwielbiam domyślać się co autor miał na myśli super
można by przekaźnik pompy paliwowej podłączyć pod sterowanie elektrozaworów od gazu/benzyny w taki sposób by auto przechodząć na gaz - elektrozawór odcina dopływ paliwa wyłącza pompę
według mnie to najprostsze rozwiązanie
a najprościej jest zrobić przekaźnik który puszcza prąd na pompe przy przełączeniu na benzyne...
a co ze smarowanie wtryskiwaczy jeśli pompa będzie wyłączona?

a co ze smarowanie wtryskiwaczy jeśli pompa będzie wyłączona?

A po co smarować jak nie działają? Ja raczej bym się martwił o ich chłodzenie..
skrót myślowy ZPT, chodziło mi o chłodzenie

PREZES KANCIASTEJ LOŻY SZYDERCÓW Twisted Evil

widać że kolega proktor trochę niejarzy tematu

[ Dodano: 2008-05-15, 23:19 ]
Wiesz, bo ja to taki ogólnie niekumaty jestem , nie to co ty

Dobrej zabawy z nowym silnikiem życzę.

Dobrej zabawy z nowym silnikiem życzę.

czytaj: oby ci sie zatarł ( przynajmniej ja mam takie wrazenie ze to autor mial na mysli )
Nie jestem aż tak nieżyczliwy...

Nie jestem aż tak nieżyczliwy...

a czy wogóle jesteś nieżyczliwy???
ja myslę ze jesteś szczery do bulu
Dla ludzi z którymi nadaję na podobnych falach, nieba bym przychylił
Ale wiele osób nie trawi mojego stylu bycia - nie mam o to żalu, wiem że jestem trudny
(ale żona mnie chwali )
Musimy Sylwku na jakimś zlocie piwko wypić razem
No ale nie róbmy OT

PS. "bólu"
Ja też bym z wami wypił piwko na zlocie o ile mi tam dojedzie ha ha ha



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting