ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Urodził się taki





adoptowałem go w lipcu 2008 i hasaliśmy po polach,
potem kilka prób w Kotlarni







i stało się, dziś jest już dużym chłopcem



a wczesną wiosną urosną mu wąsy i cała reszta ... taki to jest mój PIPEK


fajny pipek, elegancko się prezentuje co to za felgi ?? nawet ciekawie wygladają, mam nadzieje że nie są to jakieś chinole??
dzięki andrzejekr,
fele porządne, twarde,
tu możesz o nich poczytać http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/20/7389.html
pozdrawiam
Podoba mnie się ten zj tylko ciii aby się mój nie dowiedział


Ladny Nie ida ci piasty z felgami z takim et ? Slyszalem ze cierpia mocno wlasnie piasty ,ale fura nie pogadasz
kinsky1975y, dzięki

tak mówią ale jeszcze się nie narobił to nie wiem jak z piastami

sprzedajesz swojego ... kolega myśliwy takiego szuka ale nie mogę się do niego dodzwonić, wyślij kilka fotek na prezes@generalinks.pl
coś w nim jest do zrobienia, czy igła ?
pozdrawiam
a8w12, fajowe autko !!!!

coś w nim jest do zrobienia, czy igła ? Nic nie trzeba robic ma 2 bardzo male ogniska rdzy na masce -chyba ze to ,mechanicznie itd
No fajowy jeepson. No i ET przekonkretne. A co masz za progi?
a8w12, ładne auto i felgi.
Sam tez zamierzam kupic takie felgi, ale z ET -21.
Kolega miał z ET -48 i po kazdym rajdzie musiał zmieniać piasty.
Max,
suchorz,
dzięki

o mamo!

Kazaczek


made in romski Wisła, robią na wymiar i pod hi lifta


A ile pieniącha chcą za takie?

suchorz napisał/a:
Kolega miał z ET -48 i po kazdym rajdzie musiał zmieniać piasty

może to te, a opony poznajesz ?

on miał Boggery
Ty masz Kl71 jak moje.

A ile pieniącha chcą za takie?
ja tam robiłem cały zawias i policzyli ze zniżką 750,-

Ty masz Kl71 jak moje. Darku, bo to są Twoje przecież!

Max napisał/a:
A ile pieniącha chcą za takie?

ja tam robiłem cały zawias i policzyli ze zniżką 750,-
a bez blachy ryflowanej 650 .- Dzięki Leszku za reklamę
Cena oczywiście z montażem... Bez jest taniej
a8w12, Samochód w samych superlatywach oceniać mogę, ale ja to mało obiektywny akurat w tej kwestii jestem
Dla zainteresowanych technicznymi zagadnieniami:
Lift: niecałe 5" - sprężyny Pospring, amorki Skyjacker Nitro + amor skrętu Rancho 5000, dolne wahacze przednie RubiconExpress (przedłużone dodatkowo), górne robione na wymiar, tuleje poliuretanowe, most przesunięty w przód o 9,5cm, tylny zawias na robionych, grubościennych wahaczach góra/dół, tuleje poliuretanowe, most przesunięty w tył o 10cm, regulowane, utwardzone panhardy przód/tył, belka (jarzmo) usztywniające przekładnię kierowniczą, rozpiety stabilizator przód. Efekt: koła 33" / 12,5 nie trą nigdzie, zawias pracuje w pełnym spektrum na wykrzyżach. Reduktor+skrzynia nieobniżane. Progi mocowane w 4 punktach do belki i progu z rury grubościennej przykrytej profilowaną blachą ryflowaną. Lifta można podłożyć w każdym punkcie progu bez obawy o wygięcie. W planach jeszcze parę elementów (w tym kilka "wynalazków"). Generalnie trochę zabawy z nim było Co do felg, to faktycznie odsadzenie mają dość ekstremalne, ale piasty wytrzymają pod warunkiem że jeździć będziesz z głową. Znam takiego, co to na 38,5" śmigał na zupełnie seryjnych mostach (Dana 30 i 35), i taniutkich krzyżakach (nie jakieś tam Spicery) XJtem i miał się dobrze (nawet sporo rajdów pokończył)... zainteresowani w temacie wiedzą o kim mowa
Powodzenia Leszku! Czekam na sygnał kiedy zamierzasz kończyć swoja wizję
a8w12, z czego masz te poszerzenia nadkoli
poldi1983, Pas transmisyjny (guma z usztywniającym podwójnym kordem metalowym)

poldi1983, Pas transmisyjny (guma z usztywniającym podwójnym kordem metalowym)

nie myslalem ze tak ladnie idzie to zrobic

nie myslalem ze tak ladnie idzie to zrobic sie chce - sie da Lata praktyki... że tak powiem nieskromnie
a8w12, Ale ładniusi jest. Kolor taki jak mój, będę mieć wzór do naśladowania Pogratulować Acha, możesz napisać jakie masz wrażenia z jazdy po czarnym?

Acha, możesz napisać jakie masz wrażenia z jazdy po czarnym?
dużo by można pisać ale ogólnie - komfort jazdy troche gorszy, na dziurach trochę trzęsie i drży (amory olejowo-gazowe-twarde) natomiast agresywność DUUUUUUŻO większa. lepiej trzyma się w zakrętach ... przyśpieszenie, hamowanie, zwrotność, jak było lub lepiej ... a w terenie to osobny temat


Samochód w samych superlatywach oceniać mogę, ale ja to mało obiektywny akurat w tej kwestii jestem
Dla zainteresowanych technicznymi zagadnieniami:
Lift: niecałe 5" - ...


PROf recenzja, dzięki, sam nie wiedziałem że takie cudo mam

witam mam pytanko jak sie jedzi po asfalcie na takich oponka?czy raczej nadaja sie do terenu pozdraiam
k1102, poczytaj opinie w dziale opony.
Wszystkiego się dowiesz.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting