ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Miałem dziś rozmowę z posiadaczem LR discawery o napędach ( jestem słaby jeszcze w tych tematach czytałem jeepnieci.pl ) On twierdzi że mój grand niema żadnej blokady i że jak postawie go na dwóch lewarkach tak ze np dwa lewe koła beda w powietrzu to nie roszę z tych lewarków czy to prawda??? Ja twierdziłem ze roszę bo tak mi cos w głowie świtało ze sa te tarczki jakieś w moście i to jest jakaś blokada :d ( może sie mylę ) Założyłem sie o kratkę piwka jak znając moje szczęście to przegram Jak to jest z tym napędem ??? Rysze czy nie??


Jeśli masz Quadra Drive jak piszesz, to powiedz mu że Jeep to nie LR i blokady ma fabryczne. Żeby dowiedzieć się więcej o QD poczytaj Jeepnieci.pl .
Jak QD jest sprawne, to to piwo już jest twoje. Jak będziesz robił próbę włącz reduktor, ułatwi to ruszenie przez zblokowanie centralnego dyferencjału.

Jak QD jest sprawne, to to piwo już jest twoje. Jak będziesz robił próbę włącz reduktor, ułatwi to ruszenie przez zblokowanie centralnego dyferencjału
nie był by tego taki pewien, LSD to nie są blokady 100%, ale daj znać jak poszło
Ja robiłem taki test, ruszy z jednego tylnego koła. Swoją drogą u mnie nie ruszył z jednego przedniego, ale zakładam że to u mnie coś nie tak z Varilockiem z przodu.


Będę próbował Mam nadzieje ze wszystko w porządku z napędami u mnie:D

Jeśli masz Quadra Drive jak piszesz, to powiedz mu że Jeep to nie LR i blokady ma fabryczne.
Nie pisz chłopakowi takich rzeczy po się potem będą z niego śmiali.
Z Jeepów fabryczne blokady to ma tylko Wrangler Rubicon a LSD to nie jest blokada i działa tylko w pewnych warunkach...
No chyba że piszesz o blokadzie centralnego (miedzyosiowego) mechanizmu różnicowego ale to też nie w każdym Jeepie
KorreS to jak zjadę czy nie ?
radzioeg, tak jak pisał krzys1, przy sprawnym vari to piwo jest twoje cały myk jeszcze polega na tym żebyś miał odpowiednią przyczepność na tym jednym kole lub tak jak w twoim przypadku na jednej stronie
auto stać będzie na asfalcie Wiec koła będą miały sie czego trzymać
No właśnie... więc jak?
QD (gerodisc) jest odpowiedzialny za odpowiedni transfer momentu pomiędzy OSIE a nie poszczególne koła.
Więc ratuje tu chyba tylko sprawne LSD (vari-lok?) co spowoduje że jest szansa transferu części momentu na to tylnie koło, które będzie na ziemi. Ale i tak większość momentu "ucieknie" przez te koła które będą w górze.
Poprawcie mnie jak gadam głupoty.

ie pisz chłopakowi takich rzeczy po się potem będą z niego śmiali.
Z Jeepów fabryczne blokady to ma tylko Wrangler Rubicon a LSD to nie jest blokada i działa tylko w pewnych warunkach...

Nie jest blokadą 100%, ale zawsze to blokada. W disco przy najlepszym układzie, kolega kolegi będzie miał tylko blokadę centralnego dyfra, która w QD też oczywiście jest przy włączeniu reduktora.

KorreS, jak masz QD to co masz w reduktorze to masz też w mostach w reduktorze zepnie ci osie a w mostach półosie to nie jest jakaś super blokada ale przecież do zrzucenia jeepa z podnośnika powinno spokojnie wystarczyć może przy jednym kole to nie takie proste ale tutaj kolega pyta o jedną stronę podniesioną (klasyczny przypadek z zimy jedna strona na lodzie druga na asfalt but i jedziemy ) wiec przy sprawnym napędzie piwo jego
no to teraz ja też jestem mądrzejszy.
Nie wiedziałem że z przodu też jest vari. THX
Jak wygram dziele się

Jak wygram dziele się
Jak będziesz miał czas, to sprawdź czy z jednego przedniego koła ruszy. Powodzenia i daj znać jaki wynik.
Hmmm jak sie uda zrobię filmik i gdzieś go wrzucę np yotube

Hmmm jak sie uda zrobię filmik i gdzieś go wrzucę np yotube
dobry pomysł
no i jak,no i jak.. mamy piwo..
Spokojnie test będzie w sobotę na pikniku off roudowym
Tyko ustaw auto tak, żeby zjeżdzając z podpór nie zrobić mu krzywdy
za most go podniosę nie będzie trzeba wysoko podnosić żeby koło sie oderwało

za most go podniosę nie będzie trzeba wysoko będzie trzeba wysoko płacić za most nie dźwigaj jeepa może chodzi ci że podniesiesz za pochwę półosi tuż przy mocowaniu wahacza sprężyny
No przy kołach mi chodziło tam gdzie piasta
Daj długą mocną deskę przez całość i wówczas 2 lewarki, dędziesz miał pewność że przewrócą śię równocześnie i o nic nie zachaczą po drodze
i jak z testem

i jak z testem
Widać kolega wygrał, i pije
Ja mam QD i miałem taki przykład w zimie że zawiesiłem się tyłem ale mimo że tył buksował to zapiął przód i wyjechałem ale kidyś jak nawaliło śniegu i była odwilż a wieczorkiem przymarzła kałuża na całej prawej stronie to ruszając koła z prawej zczęły się ślizgać ujechałem z pół metra i koniec ale zobaczyłem że i z mojej lewej strony jest to samo posypałem jedną strone mimo że wszystkie osie buksowały i spokojnie odjechałem dziwne nie ?
dopiero w piątek będzie sprawdzane bo w sobotę hmm piknik ze tak powiem popłunoł
Jak zakład to trzeba do tego podejść metodycznie a nie tylko brać to na wiarę

Grunt przy takim teście to właśnie 4lo, żeby oba vari-lok'i zapracowały od razu bez zwłoki i ostro buta, koła muszą trochę zabuksować. Klasyczny błąd "testerów QD" to właśnie odpuszczanie za wcześnie. Nawet gdyby przez pierwsze 2-3 sekundy nie zareagował, to w końcu zjedzie, spokojnie.

Sugeruję też zadbać o to, żeby przechył nie był za duży, bo wtedy olej może odpłynąć do pochwy mostu.

Oczywiście olej musi być rozgrzany (auto po jeździe a nie po całonocnym staniu).

Warto byłoby też sprawdzić czy poziom jest odpowiedni.

I nie ma byka, jeśli działa, to zjedzie z klocków bez problemu. Teoretycznie, nowiutki WJ był w stanie jechać po rolkach pod górkę circa 20-30* napędzając się tylko jednym przednim kołem. Dzisiaj to specjalnie nie dziwi, ale jak robili taką prezentację w 1998 roku to był niezły szok.

Nie zapomnij też upokorzyć kolegi w LR, żeby spróbował to dokonanie swoim offroaderem powtórzyć

Nie zapomnij też upokorzyć kolegi w LR, żeby spróbował to dokonanie swoim offroaderem powtórzyć
tyle złośliwości w koledze ?

Na ogół nie, ale jak ktoś z niewiedzy obraża jeepy robię się agresywny
Olej w mostach mam wymieniony dodatki dolane do oleju A cała resztę z rozgrzaniem oleju zrobię przed próba:) Na marginesie tych LR DISCO jest już dwóch co twierdza ze nie da rady
Bierz kamerę i obu kozaków na kołki

Nie musisz jakoś super grzać tego oleju specjalnie, tylko chodzi o to, żeby nie był całkiem zimny, po kilku godzinach stania, bo wtedy dość długo trwa zanim go zassie i przez to efekt nie jest taki fajny- zdążą się uśmiechnąć przed wytrzeszczem oczu
tak nagraj też chcę zobaczyć ich miny
Widzę, że niezła impreza się szykuję . Parę ciasnych kółek przed próbą, odpowiednio rozgrzeje olej.
Musi spaść mój xj vm spadł tylko na tylnym lsd ale musiałem mu nieźle wstawiać buta. I strzały ze sprzęgła ale spadł.
Ja sie przekonam w piątek Czy wszytko działa u mnie

mój xj vm spadł tylko na tylnym lsd ale musiałem mu nieźle wstawiać buta. I strzały ze sprzęgła ale spadł.
To się generalnie nie liczy, bo po prostu zrzuciłeś go kołysaniem, ale efekt byłby znacznie lepszy, gdybyś po prostu zaciągnął ręczny

Nie zapomnij też upokorzyć kolegi w LR, żeby spróbował to dokonanie swoim offroaderem powtórzyć Jak kolega z LR.ma Discovery2 lub nowego Defendera z systemem ETC to to co nazywasz dokonaniem zrobi ziewając z nudów ! No ale ja się nie znam
Kolega ma disco 1 najlepsza terenówek ( tak twierdzi ) a Jeep zjechał filmik niebawem

a Jeep zjechał

a LR zjechał ?
Nie chciał próbować

Jak kolega z LR.ma Discovery2 lub nowego Defendera z systemem ETC to to co nazywasz dokonaniem zrobi ziewając z nudów !
Rozumiem, że chodzi ci o system kontroli zjazdu? Jaki on ma mieć wpływ na ten test?
Discovery1 czy 2 nie ma blokad w mostach i nie zjedzie z pachołków. Zanudzi się raczej widownia. Defender to inna inszość.


Rozumiem, że chodzi ci o system kontroli zjazdu? Jaki on ma mieć wpływ na ten test?
Discovery1 czy 2 nie ma blokad w mostach i nie zjedzie z pachołków. Zanudzi się raczej widownia. Defender to inna inszość.
Nie kolego system zjazdu HDC to nie to samo co ETC ten odpowiada za przychamowanie na jednej z osi koła bez trakcj i tym samym przeniesienie całego momętu na koło z trakcją .System ten może nawet przenieśc cały napęd na jedno koło. To taka elektroniczna proteza blokad mostów która działa po załączeniu reduktora.Defender od Td5 do Td4 ma ten sam system co Disco2. A ta inna inszość Defa to wczym niby się objawia? Tak wiem wygląd

tym samym przeniesienie całego momętu na koło z trakcją
Technicznie rzecz biorąc to połowy momentu, ale co do zasady się zgadzam

Wtedy trzeba zrobić inny test- ze 100 metrów rolek pod górkę Disco dojedzie bez hamulców jednej strony

Niemniej cieszy że krata piwka wpadła
filmik mial być
spokojnie wrzucę
Tak czytam i czytam i kurcze aż sam spróbuje
A o co kaman z tym ręcznym zaciągniętym??

A o co kaman z tym ręcznym zaciągniętym??
Żeby wytworzyć naprężenia w LSD, innymi słowy, mocniej spiąć koła ze sobą.


A o co kaman z tym ręcznym zaciągniętym??
Żeby wytworzyć naprężenia w LSD, innymi słowy, mocniej spiąć koła ze sobą.

Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale po zaciągnięciu ręcznego opór obu tylnych kół będzie identyczny, dzięki temu moment napędowy powinien rozłożyć się równo na oba koła. Nawet jeśli jest tylko zwykły mechanizm różnicowy.

Szczerze mówiąc nigdy tego nie próbowałem , ale wydaje mi się, że ma to sens

opór obu tylnych kół będzie identyczny, dzięki temu moment napędowy powinien rozłożyć się równo na oba koła.
Nie będzie identyczny, bo jedno koło opiera się o ziemię (opór ziemi), drugie wisi w powietrzu.

Natomiast chodzi o to, że jeśli jedno koło nie będzie uciekać, to wytworzy się jakiś tam moment w dyferencjale, co pozwoli na rozepchnięcie się satelit i kół koronowych, czyli mówiąc wprost- ściśnięcie sprzęgieł. I wówczas można przełamać tą różnicę oporów.

Tylko oczywiście nie chodzi o zaciągnięcie ręcznego na szlag, żeby się w ogóle nie dało ruszyć. Z wyczuciem.
A to teraz kumite Podziękował !!!
i co z tym filmem
No dawać ten film no... Bo tą kratę piwka odbierzemy karnie!
Mała awaria aparatu cos tam z pamięcią ale już u specjalisty
i co słychać z filmem nie żyje pamięć czy specjalista bo zepsuł pamięć
dawać filma , bo se sam zrobię teścik
to nie film... to photoshop

to photoshop
adobe premiere



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting