ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

A tu rusza nowy Projekt WJ, na pewno nie tak hardcorowy jak Stebla KJ ale może kogoś zainteresuje

Link do projektu WJ


No to czekam z niecierpliwością na wyniki, bo powoli jak widać nadchodzi czas WJ-tów
Zdecydowanie nie będzie to hardcorowy projekt. Może tylko pod tym względem, że mało jest jeszcze w Polsce przerobionych WJ-ów. Ot takie wzmocnienie konstrukcji WJ-a i eliminacja kilku jego terenowych wad. Takie coś, co sprawi, że nie będzie się samo-okaleczał w terenie Zmieniony zostanie kształt zderzaków, zmienią się kąty, ale za wszelką cenę chciałbym zachować kształt samochodu. Nie będzie, dla przykładu, zderzaka z wystającym na 30cm parapetem. Winda będzie głębiej schowana I wszystko przy zachowaniu możliwie minimalnej wagi. Wiąże się to z niemałymi przeróbkami i nieprzespanymi nocami moich kochanych inżynierów, ale myślę, że warto.

Projekt jest z założeniem 80% asfalt / 19% teren / 1% przelecęnabucielubwinchu
Jak już wszystko będzie skończone, to pokażę się w showroomie
3mać kciuki
Choć to hardcor ten WuJot może nie będzie, to też czekam na relacje z prac nad nim
podobny plan mam na swojego


A mnie się otwiera link do XJ
bo usunięto info o WuJocie
Temat o WJ'cie, jak i inne tematy wróciły już na swoje miejsce. WJ nie będzie przerobiony tak, żeby przerażał swoim wyglądem, ale tematu Light - Projekty na tym forum nie ma Postaramy się uzupełniać temat jak tylko pojawi się już coś, co można pokazać. Na dzień dzisiejszy z WJ'ta zostało wyjęte parę niepotrzebnych według nas elementów ( np.: czujniki cofania ) i w to miejsce zostaną włożone nasze konstrukcje. Szczegóły wkrótce.
Czekam na postępy prac
Koncepcja zachowania oryginalnego wyglądu a przy tym poprawienie możliwości auta w terenie to coś nad czym nie tylko Ty kombinujesz
Fotki, fotki, fotki - szczególnie wyciągarka na przód

Na dzień dzisiejszy z WJ'ta zostało wyjęte parę niepotrzebnych według nas elementów ( np.: czujniki cofania )
Które tam wrócą Piotrusiu!!! :pala: jasne?

Które tam wrócą Możemy ponegocjowac w tym temacie. Poza tym jak będziesz miał pancerny tył, to po co Ci takie czujniki

Może i ja coś podpatrzę?
No ale subłufera nie kce, bo jezdem za stary i mógłbym się rozklekotać od wibracji

Ale tylny zderzak? czemu nie.
A macie taki plan, żeby na nim powiesić kółko?
Czy raczej taki pomysł Wam nie zaświtał?
Wersja z kołem na zderzaku była rozważana. Narazie plan na tył jest taki, że ładujemy tam Escape 12000 LBS a koło zostaje tam gdzie jest.
Właśnie czytałem o tej wyciągarce do tyłu.
I tak mi jakoś nie pasuje: lightowy samochodzik na czarne, a wyciągarka z przodu i z tyłu

tak mi jakoś nie pasuje: lightowy samochodzik na czarne, a wyciągarka z przodu i z tyłu

bo widzisz, w moim przypadku wyciągarka z tyłu ma większe znaczenie niż ta z przodu Zawsze się gdzieś wpakuję i mnie muszą później wyciągać

i mnie muszą później wyciągać No tak, a jak w zimie wpadniesz do rowy, to zaczepisz się o drzewo po drugiej stronie drogi i wyciągniesz
nie wpadam do rowów zimą
Bo na piotrkowskiej nie ma rowów
:fuckyou2:
Mnie już zaczęło martwić , ze na ZJ już się wszystko skończy. Ale jak widzę, to za 10 lat będę mógł sobie kupić WJ który "... nie jeździł w terenie" i będę mógł robić sobie z niego coś normalniejszego. Oczywiście opierając się na sprawdzonych już wzorcach.
Podoba mi się... choć można by agresywniej... ale chyba jeszcze nie czas na to.
Tak trzymać!!!!
Super i czekam niecierpliwie na efekt, a w razie co w kolejce
Projekt może nie jest hardcorowy patrząc z punktu widzenia offroadu ale pod względem zmian konstrukcyjnych nadwozia na pewno, więc nie wiem dlaczego spadł do działu warsztat gdzie się naprawia jeepki.

No moi drodzy, przyszedł leśniczy

Zrobiłem porządek w temacie, żeby ktoś zainteresowany nie musiał czytać o ortografii, subwooferach itd- innymi słowy wątek został odkasztaniony na tyle, na ile wydawało mi się konieczne. Przepraszam wszystkich których tym sposobem ocenzurowałem, ale chyba rozumiecie, że to w imię wyższego dobra.

Na wniosek kolegi ArkedFox przenoszę temat do działu Hardcore przynajmniej tymczasowo. Jeśli po zakończeniu przebudowy uznamy, że hardcore to nie jest, to wróci na swoje miejsce, niemniej jak dla mnie projekt wart jest wyróżnienia
No temat nam chwilowo umarł bo najpierw właściciel jeepa nam zabrał - ale już oddał (naiwny ), potem nam się troszku namieszało ale już roboty ruszyły z kopyta.

Na początek główne wzmocnienia z przodu poszły w diabły i zostały dorobione nowe z uwzględnieniem wyciągarki.
Najgorzej jak człowiek zrealizuje jakiś pomysł, a potem wpadnie mu do głowy lepszy i odnowa robota. No cóż tak to jest.
Na chwilę obecną mamy główne wzmocnienia oraz szkielet i zaczęliśmy robić poszycia.
Głównym założeniem naszego projektu jest nie wychodzić po za obrys fabryczny samochodu i żeby jak najmniej odbiegać od oryginalnego wyglądu.
Oczywiście z paroma udoskonaleniami i poprawkami ale podstawa to trzymać się oryginału
Moi mili, byłem dzisiaj u chłopaków (już chyba ze 3 raz w tym tygodniu - i jeszcze raz, ale nikogo nie było ) i powiem tak: dla mnie bomba
Zderzak przedni wygląda naprawdę zacnie. Dzięki starannemu dobraniu materiałów jest pancerny ale i cholernie lekki i mały. Waga ostateczna szacowana jest maksymalnie na 25 kg. Zderzak jest krótszy od standardowego o 2 cm, a pod nim jeszcze zmieściła się wyciągarka 12000 lbs Chłodnice są oczywiście na swoim miejscu. Zderzak mocowany do podłużnic na długich łapach na 14. śrubach Jako ciekawostkę podam, że bolec do zwalniania wyciągarki będzie odsadzony tak, aby uniknąć nieestetycznego wycinania dziury w grillu. Chłopaki użyli niezłego patentu zdjęcia wkrótce
Miałem zamiar podpatrzeć to i owo bo jestem w Łodzi ale niestety chłopaki są w robocie.
Powodzenia w realizacji projektu.
Wielkie dzięki
Obiecuje fotki na naszym blogu zaraz po weekendzie

Do tego co napisał Michał S mogę jeszcze dodać, że wycięliśmy już oryginalne progi i zaczynamy robić wzmocnienie pod orurowanie
A w tak zwanym między czasie osuszyliśmy basen Okazało się, że pod wykładziną żyją żaby, tyle było wody. Była tam również mennica. Znalazłem kasę z większości europejskich krajów . Część niestety wtopiła sie już w podłogę .
taaaa
No to tak jak obiecywałem - troszku z opóźnieniem - podaje link do naszego bloga gdzie są zamieszczone fotki i krótki opis tego co zmajstrowaliśmy w WJ-cie

AFK Projek WJ
Bardzo ładny WJcik się rodzi

Bardzo podoba mi się zderzak pod wyciągarkę - pasuje do WJ Ciekawy jestem jaki jest koszt takiego zderzaka (jeżeli to nie tajemnica) i jaka będzie w nim wyciągarka?

Pozdrawiam
Marek
Windę montujemy 12000 Lps, a cena jest atrakcyjna
Dobra robota, rzeczywiście wygląda prawie jak oryginał . Z niecierpliwością czekam na tylny zderzak, który mnie bardziej interesuje .

Z niecierpliwością czekam na tylny zderzak, który mnie bardziej interesuje No
Mnie też, a Wy mydlicie oczy jakimiś przednimi których nie potrzebujemy
Sytuacja ma się następująca:
przód skończony
progi skończone
ruszył tył i problem - właściciel nie chce się pozbyć haka, a jak jest hak to nie wejdzie winda, więc robimy bez windy - szkoda

Ktomek chyba wymyśliłem patent na koło z tyłu, na zawiasie w bok ale niestety będzie odstawać troszku.

chyba wymyśliłem patent na koło z tyłu
Znając Wasze pomysły, ciekaw jestem, co z tego wyjdzie
Niestety w tym projekcie nie będziemy robić koła na klapie, więc jeśli mam to zrobić to potrzebny będzie chętny do poświęcenia swojego WJ-ta
ArkedFox, zderzak przedni jest ekstraklasa Nasuwa mi się tylko jedno pytanie (jestem cholera estetą )- czemu nie pociągnęliście go o jakieś 5cm niżej żeby zasłonić belkę chłodnicy?
kąty Maciuś, kąty
chodziło też o to, żeby opony były jak najbardziej odkryte. Gdyby zasłonić belkę, powstałby banan a nie zderzak
No i dochodzi do tego chłodzenie silnika. W miejscu gdzie masz dolne kratki musiałaby być blacha. Będzie poza tym zrobiona osłona rurowa drążków kierowniczych, więc belka zginie

Niestety w tym projekcie nie będziemy robić koła na klapie, więc jeśli mam to zrobić to potrzebny będzie chętny do poświęcenia swojego WJ-ta
A nie myśleliście nad zmotaniem koła na klape do XJota?

Gdyby zasłonić belkę, powstałby banan a nie zderzak
Myślałem bardziej o czymś takim, żeby w środku schodził zderzak niżej, taki jakby "fartuch". Ale skoro mają tam być jakieś wzmocnienia to zmienia postać rzeczy

Myślałem bardziej o czymś takim, żeby w środku schodził zderzak niżej, taki jakby "fartuch". Ale skoro mają tam być jakieś wzmocnienia to zmienia postać rzeczy
Też nad takim czymś myślałem. Zobaczymy. Prawda jest taka, że jest to zderzak w wersji beta, więc zmiany w kształcie są możliwe (Chłopaki na pewno się ucieszą jak to przeczytają )
Zawsze można w dole tego "fartucha" wyciąć 7 otworów pasujących do grilla, uzyskać tym samym przepływ powietrza, niezły wygląd, a i dodatkowo ochronić chłodnice przed jakimiś większymi gałęziami itd

więc zmiany w kształcie są możliwe :pala:
Kaper nie nerwuj się
zmiany są możliwe ale niestety ma to swoje konsekwencje ... nie tylko czasowe.
Żałuje tylko że właściciel WJ zrezygnował z windy z tyłu na rzecz jakiegoś haczyka do przyczepki, no ale cóż Pan każe a reszta zapier...


...jakiegoś haczyka...
Dam Ci numer do mojej kobity i wytłumacz jej, że w przyszłym roku nie zaciągnę jej przyczepy, bo muszę mieć windę z tyłu powodzenia Radziu

[ Dodano: 2009-10-13, 12:22 ]
Wynajmij jej apartament w dobrym kurorcie to zapomni o przyczepie
O.K.

Sprzedam piękną przyczepę
Jeżdżona przez Niemkę z dziećmi do przedszkola raz na miesiąc, bo dużo chorowały. Dzieci nie paliły. Zadbana, nie jeżdżona w terenie, stan ideał. Sprzedaję, bo kupiłem apartament w Koziej Dupie gm. Pierdziszew. Cena do uzgodnienia
A kto Ci kazał kupować w Koziej Dupie trzeba było w Hell'u
no taaa, odkąd posadzili pamiętnego burmistrza, nie ma działek na Półwyspie do sprzedania
Zamiast kasztanić to lepiej podjedź bo jest temat do obgadania
anginę mam, nie mogę słowa powiedzieć. Jutro podjadę

nie jeżdżona w terenie Jasne...
To ciekawe dlaczego używałeś kinetyka do wyciągnięcia tej krypy
Noooo, powiem szczerze, że zderzaczek przedni zrobił na mnie baaaaardzo duże wrażenie.

Kawał roboty panowie. Pewnie dłubania i metaloplastyki było w ch....olerę
oddajcie mi samochód!!!
zabrali latem, oddadzą zimą :pala: :pala: :pala:
przecież plaskaczem w taką pogodę to się nie da. Ludźmi bądźcie
A tak na poważnie, to na początku przyszłego tygodnia showroom
Michał S., nie gorączkuj się tak. Najpierw mówisz, że fura ma budzić ogólny zachwyt, a potem się terminu czepiasz .
Tja, nam Sylwek zabrał jesienią i oddał prawie jesienią, tyle że następnego roku, więc i tak masz dobrze
Kubuś, Ty to mnie zawsze pocieszyć umiesz
dobrze,że nie zaspokoić
Wybacz, ale jakoś nie mam ciągot do młodych, chudych chłopców
Chudych? cholera, chyba muszę się odchudzić, bo to brzmiało jak groźba
Projekt WJ praktycznie skończony.
Niestety troszkę się pozmieniało od pierwotnych założeń ale tak sobie zażyczył właściciel
Za chwilę zamieścimy fotki jak to wygląda po skończeniu.
no to czekam na foty

Projekt WJ praktycznie skończony.
Niestety troszkę się pozmieniało od pierwotnych założeń ale tak sobie zażyczył właściciel
Za chwilę zamieścimy fotki jak to wygląda po skończeniu.


Nie rób ze mnie tyrana :pala: Lepszym byłoby stwierdzenie, że konstrkcja pojazdu wymusiła pewne zmiany
Szczegółowy opis zmian, jakie zrobili przy okazji realizacji projektu WJ pozostawię chłopakom. Zdradzę jedynie, że całość wygląda super i co ważne sprawia wrażenie dopasowania do stylistyki samochodu. Przód nie wygląda jak ARB'owy parapet. Z daleka można go nawet pomylić ze zwykłym Grandem w wersji Laredo
Cytując znane słowa - dzięki, że odpicowaliście mi brykę

Nie rób ze mnie tyrana
Tyran to Ty i tak jesteś bo nie dałeś nam wolnej ręki i nie mogliśmy rozwinąć skrzydeł

A tak na poważnie
Pierwsza faza Projektu WJ została zakończona i tak wygląda efekt naszej pracy

Kiedy ruszy druga faza Projektu WJ - tą decyzję zostawiam Michałowi, a co będziemy robić to niech zostanie naszą słodką tajemnicą

PS
Michał dawaj foty tego WJ bo moje niestety nie są najlepsze.
Co to?
Wsadzilicie mu diodkę do oświetlania bębna wyciągarki?

Zderzaczek po prostu 1-klasa szacuneczek

Wsadzilicie mu diodkę
Żeby jedną
W progach też będą?
szkoda ,ze nie widac jak jest zamocowana wyciągarka myslalem do swojego zamontowac , widze ze nie trzeba mocno na zewnatrz z nia wychodzic wiec po odpowiednim przerobieniu( wzmocnieniu od spodu) fabrycznego zderzaka tez by pewnie weszla . Caly czas mi jej brakuje jak sie wybieram samemu pojezdzic

W progach też będą? No, różowe

[ Dodano: 2009-11-03, 11:22 ]
Kriss
da się windę schować pod oryginalny zderzak ale problem będzie z dźwignią od sprzęgła windy

Kriss
da się windę schować pod oryginalny zderzak ale problem będzie z dźwignią od sprzęgła windy
tzn. bedzie zawadzac ? jaka wyciągarke zamonowaliscie ? wiem ,ze te informacje maja swoja cene ale tak na razie informacyjnie . W sumie choruje na Rubicona ale nie wiem czy bede mial zaszczyt wiec mysle o dostosowaniu mojego WJ to mozliwosci turystycznych
Kriss, weszła Escape 12000 LBS.
Kurcza chłopaki kawał zajefajnej robutki, wygląd bomba tak dalej

W sumie choruje na Rubicona ale nie wiem czy bede mial zaszczyt

Skąd ja to znam...
Dlatego właśnie przystosowałem mojego WJ'a
Zderzak, dzieło sztuki. Szczególnie tylny.
Nie myśleliście, żeby w tych zderzakach jakieś dziury do hi-lifta zrobić?

Zdradź jakie dalsze plany, bom ciekawy .
My mamy wizję ale Michał ma opory

Pełen szacun dla projektu i waszej pracy
Jeszcze jeden szczegół techniczny o który (chyba) nikt nie pytał a jest dość istotny - CENA ?
Wygląda zajebiaszczo
Gosia, co do ceny, to wolisz A czy B?

A).


B).


Bo (mam nadzieję, że chłopaki nie pogniewają się, gdy odpowiem w ich imieniu...) cena podobna*

Lecz u chłopaków z montażem i z wyciągarką
zdecydowanie B..
ten łapacz na nosorożce jakoś mi nie podpasił
To teraz pytanie brzmi- ile to to waży dokładnie? Bo na waszym miejscu rozważyłbym całkiem serio eksport do USA. Pozabijają się tam za taki zderzak
przód ze wzmocnieniem pod windę 23 kg
tył 15 kg


tył 15 kg
Małe sprostowanie:
15kg waży sam zderzak do tego Twoja belka od haka, Michał.
Więc jeśli nie będzie tej belki to trzeba będzie zastosować inny element konstrukcyjny zatem waga całkowita zderzaka tylnego wyniesie około 25 kg

CENA ?
Cena to jest umowna bo projekty są indywidualne, a nie produkcja seryjna.
Mówisz co chcesz a my to staramy się zrobić
Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach na forum publicznym
zapraszam na PW albo najlepiej zadzwonić
Zderzaki sa rewelacyjne.
Z ust mistrza taka pochwała
czuję się lekko zawstydzony
Dziękuję
ArkedFox, bez przesady, zrobiliśmy kilka zderzaków, ale Wasz jest rewelacyjny.
Panowie - REWELACJA!!! Przedni jest super, ale tylny wręcz powala.
I mam takie pytanie - co trzeba zrobić, aby nakłonić Was do opracowania takich śliczności w wersji dla ZJ-ta?

Pozdrawiam,
Piotr.

I mam takie pytanie - co trzeba zrobić, aby nakłonić Was do opracowania takich śliczności w wersji dla ZJ-ta?
Dajesz odpowiednią ilość kasy i robią.

Dajesz odpowiednią ilość kasy i robią.
Domyślam się... . Nic to... pomyślimy, zobaczymy... co nie zmienia faktu, że właśnie coś takiego by mi pasowało, bo szerzej dostępne "parapety" jakoś nie budzą mojego entuzjazmu.

Pozdrawiam,
Piotr.

I mam takie pytanie - co trzeba zrobić, aby nakłonić Was do opracowania takich śliczności w wersji dla ZJ-ta? W najbliższym czasie będziemy robić takie zderzaki wersja ZJ. Obserwuj naszego bloga, tam z pewnością pokażą się zdjęcia i opis projektu.
Dziękujemy wszystkim za słowa uznania.
Super projekcik gratuluje i aż zazdroszcze

W najbliższym czasie będziemy robić takie zderzaki wersja ZJ. Obserwuj naszego bloga, tam z pewnością pokażą się zdjęcia i opis projektu.
Wobec tego będę pilnie śledził temat jak tylko pojawi się na Waszej stronie.

Pozdrawiam,
Piotr.
Nareszcie się doczekałem na lepsze fotki i zmontowałem z nich mały filmik:

To filmik na naszym blogu - na końcu tematu

A to ten sam filmik na youtube - zmieniona została tylko ścieżka dźwiękowa
Działają obydwa, tylko na Youtube jest gorsza muzyka. Może dlatego się nie wszystkim otwiera



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting