ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Czy wrangler, nawet z silnikiem 4,0 to traktor? Ale od początku. Szukam dla siebie YJ lub TJ, z nadzieją, że 180-konny silnik z manualną skrzynią będzie dynamicznie rozpędzał to niezbyt ciężkie autko. Już wiem, jak taki silnik rozpędza XJ z automatem. Wyobrażam sobie, ze manual daje więcej możliwości, zwłaszcza w takim skurczybyku, jak wrangler. No i się dzisiaj rozczarowałem. Kolega pozwolił sie przejechać TJ 4.0 na kołach 30-calowych AT. Efekt - dwa pierwsze biegi mielą kołami (trochę bylo wilgotno jednak), natomiast trójka jakaś totalnie mulasta - wyprzedzanie na tym biegu przypominało ten manewr w moim słabym Isuzu Troperze. Co jest? Gdzie te 180 KM??


Powiem ci tak ze ja swoim "Czortem" 180 konnym nie jedna bemke zrownalem z błotem
Atomek, moze ty nie takiego auta szukasz
bmw se kup
jeep sluzy do zgola innych rzeczy a nie do sprintu na 400m
ze startu na swiatlach i tak zostawia wiekszosc rownolatkow i nie tylko
Trzeba kręcić wysoko? W jakich zakresach? Czy ten silnik lubi wysokie obroty?

[ Dodano: 2010-03-17, 22:15 ]


to zmien sobie przełozenia bedzie jak ferrari
ja mam 3biegowego automata , przelozenia 3.07 i 32"opony i nie anrzekam . w sumie nie powinien jechac a zapiernymycza ze ja cie przepraszam na 2biegu do 90km/h
to w yj były 3 a nie 4 biegowe automaty?
Manualnie nie jest bardziej dynamicznie? Automat w XJ pracuje dosyć dostojnie.
conradoo, w tj byly 4biegowe. yj nawt nie ma look up'a znaczy od 93 do konca produkcji juz mialy ale ja nie mam i wcale nie tesknie

yj nawt nie ma look up'a
a co to jest?

..... miasto 50. .....
..... Chodzi o ta jedną na sto kilometrow sytuację , kiedy jadą dwa tiry za sobą, wąska droga dwukierunkowa i trzeba bezpiecznie wyprzedzić.

Chyba tylko po miescie jezdzisz a do tego to 2.5 Ci wystarczy uwierz
Czy ktoś jeszcze prócz kolegi powyżej nie zrozumiał prostego pytania? Pytania-prośby o potwierdzenie (lub nie), że yj/tj 4.0 słabo przyspieszają na wyższych, niż 2 przełożeniach?
Może uległem złudzeniu, bo przejażdżka trwała 10 minut.

Czy ktoś jeszcze prócz kolegi powyżej nie zrozumiał prostego pytania? Pytania-prośby o potwierdzenie (lub nie), że yj/tj 4.0 słabo przyspieszają na wyższych, niż 2 przełożeniach?
Może uległem złudzeniu, bo przejażdżka trwała 10 minut.


wg mnie uległeś złudzeniu
mój syf na trójce jeździ jak automat, prawie nie używam innych biegów
przyspiesza od 1500 obrotów, między 2500 a 3500 jest faza plateau a powyżej już orgazm
czwórkę wrzucam na obwodnicy a piątki wcale, bo nie ma gdzie

ja nie wiem, czym Ty jeździłeś ale albo coś nie bangla w tym aucie albo masz ciut za duże wymagania. W końcu to terenówka. Ma mieć moment a nie przyspieszenie bo odrzutem się z błota raczej nie wygrzebiesz...
No dzięki, przepraszam za marudzenie, pewnie za krótko jeździłem
Liczę na kolejne doświadczenia

...... W końcu to terenówka. Ma mieć moment a nie przyspieszenie bo odrzutem się z błota raczej nie wygrzebiesz...

Spoko, spoko, już ok. Będzie weryfikacja nr 2 dzięki uprzejmości Azji.

dzięki uprzejmości Azji.

to nie uprzejmość, to fanatyczne uwielbienie

a tylko spróbój potem napisać, że Ci się nie podobało

Może to pomoże jakoś rozjaśnić na czym Tobie zależy . To sa przełożenia i rozmiary opon.
http://jeeptalk.org/gear_chart.php
Ja ma 2,5 koła 31. Ładnie przyspiesza ale z górki . W Yj nie oto chodzi. Sadze, że 4.0 będzie raz lepiej jechał. Poprostu musisz się przyzwyczaić

Poprostu musisz się przyzwyczaić
kup i stroker, albo swap silnika i bedziesz zadowolony
http://www.youtube.com/watch?v=YjDHne15RVw

http://www.youtube.com/watch?v=YjDHne15RVw
no no o tym mówie
O to chodzi Ale troche nie fair, CJ mial zapięty przód zapewne.

zapięty przód zapewne

jak zapinasz przód to masz większe opory więc teoretycznie ruszysz wolniej
poza tym myślisz, że czterema kołami nie zamielisz?
Dobra, poddaję się. Trzeba kupić tego , nie ma wyjścia
Ja czasem mam wrażenie że maluchem bym swojego YJ wziął Ale i tak wolę te 15sec i jazdę czołgiem niż dynamikę i komfort bmw

jeep sluzy do zgola innych rzeczy a nie do sprintu na 400m
nie jeden nażelowany właściciel gti i temu podobych czortów juz był zaskoczony
4.0 to chyba ostatni motor do sprintu no dobra 2,5 jest ostatni

generalnie bez znaczenia czy manual czy aftomat to bystry jest od 0 do 60km/h później opory powietrza i charakterystyka silnika zabijają kioska

edit:

oczywiście duże koła robią najgorszą robotę

generalnie bez znaczenia czy manual czy aftomat to bystry jest od 0 do 60km/h
Chyba ten twój pipek jakiś przydławiony jest, mój wrongl do 100 mknie jak strzała, tylko że kółka teraz mniejsze rzeczywiście są

Chyba ten twój

a mój jest czerwony a czerwone są najszybsze poza tym ma zmienną geometrię skrzydeł, przy 150km/h składają się lusterka

trzeba by się kiedyś spotkać, Panowie wranglerowcy i spróbować na 1/4 mili w klasach AT, MT i MT premium (dla tych czerwonych)

"Atomek": potwierdzenie (lub nie), że yj/tj 4.0 słabo przyspieszają na wyższych, niż 2 przełożeniach?

Mój na 33' przyśpiesza baaaardzo wolno, do setki mam tak spokojnie ze 30 sekund, na trójce niewiele się dzieje przy gazie do dechy, wg. mnie silnik nie lubi wysokich obrotów. Generalnie asfalt=porażka

Spoko, spoko, już ok. Będzie weryfikacja nr 2 dzięki uprzejmości Azji.

wrangiel jest chwilowo 100% sprawny, jak chcesz się przejechać to zapraszam
ipietak, nie jest tak źle. też mam 33 i daje radę. Oryginalnie wrangler ma koła bodajże 28 więc przy prędkości 100 na liczniku tak naprawdę jedziesz jakieś 118, no chyba że masz wymienione przełożenia. 30 sekund to raczej słabo więc mas coś raczej nie tak, mój się tak mulił gdy katalizator się rozsypał i odpadki zatkały tłumik.
a ja mam 3.07 , do tego automata 3biegowego . dodatkowo 32" i do 100 na dwójce sie buja spokojnie . i nie powiem ze odbywa sie to wolno jak to ktos kiedys powiedzial może ja " gówno z dupy wyrywa "
Ja , żebym musiał nogami się odpychać , to i tak będę swym ukochanym jeździł . A na przyśpieszenie nie narzekam , a mam 31 cali kółka .
...ja mam do setki 2,5 godziny i aż wbija w fotel...wogóle 3.1td są najdynamiczniejsze
Atomek milczy chyba się rozczarował
Hehe, w życiu! Nie jestem rozczarowany, zwłaszcza kierowniczką tego YJ
W jednym zdaniu - może być. Już wiem, ze YJ to nie rajdówka. Te niespełnione marzenia o wysokiej dynamice rekompensują: 1. niezawodny silnik, 2. rewelacyjna zwrotnotność, 3. cala reszta drobnych zalet.
Chcialbym teraz spróbować 2,5. Nie musi być dużo gorzej z dynamiką. A wrongów z 2,5 jest więcej na rynku i są chyba tańsze.
Wielkie dzięki azja za miłą przejażdżkę

Chyba ten twój pipek jakiś przydławiony jest, mój wrongl do 100 mknie jak strzała, tylko że kółka teraz mniejsze rzeczywiście są

hehe przydlawiony nie jest napewno, problem raczej tkwi w autach do których moge go porównać ... oba mają po 211 koni w tym świetle wrong jest strasznym mułem ale ze świateł i tak zazwyczaj pierwszy

teraz będzie jeszcze wolniejszy bo na lato wracają simexy 35" a do porównań dojdzie 335 koni z hemika
Mój wcale nie przyspiesza. On dostojnie prędkość zwiększa.
I do hamowania z setki to ja lotniska potrzebuję.

I do hamowania z setki to ja lotniska potrzebuję.
poćwicz mięśnie prawej nogi bedzie lepiej hamował


I do hamowania z setki to ja lotniska potrzebuję.
poćwicz mięśnie prawej nogi bedzie lepiej hamował

hamulce są dla mięczaków



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting