Czy gumy 255/65/17 beda mi gdzies obcierac czy lepiej brac 245/65/17
już 245/65/17 przy max wykrzyżu powinny obcierać - tak mi się wydaje
mam toyo OPAT 245/65/17 i nie obcierają
już 245/65/17 przy max wykrzyżu powinny obcierać - tak mi się wydaje
Standard z poprzednich lat to 245/70/16 wiec niewiele sa mniejsze...
Zaslyszalem opinii ze dopiero 265 by tarly
Zaslyszalem opinii ze dopiero 265 by tarly u mnie 265/75/17 trą nawet przy 4'' liftu u Mrocznego => CRD, 265/75/16 trą przy 2'' liftu
Jakoś mało słyszałe/widziałem o 255
Gryzli ja mam 245/70/17 bez liftu i nic nie ociera przy maksymalnym skrecie jest jeszcze toche miejsca
smacks, To moze jednak wezme te 255... Widzialem ostatnio CRD jak jechal na takich wlasnie wiekszych ale wlasnie - jechal i rozmiaru nie znam, a wygladal super
ja mam 255/55/17 i szczerze szerokosc 255 jest mnie boli to 55
wiem mam wk
Gryzli, a po co ci takie szerokie gumy ?
Co zyskasz na pewno... - gorszą dynamikę - większe spalanie
Moim zdaniem będą obcierać na oryginalnych felgach
Zimówki w Touaregu mam 255/55/18, letnie 275/40/20 różnica w spalaniu... prawie 2 literki na 100km
255 bardzo dobrze trzymają (o ile kupisz dobrą oponę)... więc uważam, że 245 w WJ doskonale się nadają
PROXES S/T i jestem bardzo zadowolony
też byłem. super opony
Ja mysle o cooperach ATR Bo bfg i gg nie ma w tych rozmiarach
Tak panowie Dieslowscy nie zapominajcie że CRD stoją fabrycznie +1".
najlepiej zajrzeć tutaj Kalkulator porównać wziąć miarkę i pomierzyć
Ja tak zrobiłem z moimi 22" bulwarami dziś
Teraz mam Toyo Proxes ST czyli 29,9"
Jutro zamawiam General Grabber UHP czyli 32,5"
Myślałem o 305/45/22 co by dało 32,8" ale niestety moja felga to 9,0 szeroka i 295 to już max - a różnica w mm jest tylko 4mm w promieniu.
[ Dodano: 2010-06-28, 00:19 ]
a może by zapakować coś takiego Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 245/75 R17 121 R cena dobra bo 520zł a jest niby 31" i nie jest za szeroka
mcdziubek, weź się nie rozdrabniaj na jakieś tam drobne 32"
... idź na całość jak ten gość
agmar, Te gallandery sa zajebiste ale ja nie chce dystansow i liftu robic a tylko ciut wieksze gumy od fabrycznych bo teraz ma 235/65/17 - planuje 255/65/17 ale boje sie ze bedzie cos trzec i dlatego mam dylemat
mcdziubek, Twoje propozycje biore z przymrozeniem oka bo Ty masz sklonnosc do przesady A po za tym jestes na miejscu wiec mozemy podyskutowac face to face
ale ja nie chce dystansow i liftu robic a tylko ciut wieksze gumy od fabrycznych to zapakuj Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 245/70R17 119 R LT będą węższe od tych 255 a o większej średnicy bo o 776mm a te 255/65/17 to 764mm
to zapakuj Yokohama GEOLANDAR A/T-S G012 245/70R17 119 R LT Wiem ze one dobrze robia na czarnym a co w jakims terenie?
Zakupiłem do swojego CRD
General Grabber UHP M+S 32,5" czyli 295/45/22
Proszę
o w mordę...
mcdziubek, jak nadal będziesz dźwigał tył jeep apodnosząc go za most to sobie kosztów sporo dołożysz ps fajne te regulowane wahacze
jak nadal będziesz dźwigał tył jeep apodnosząc go za most to sobie kosztów sporo dołożysz
to nie ja tylko Rosjanin który mi zmieniał opony.
Ja zrobiłem te zdjęcia jako dowód zbrodni na moim dyfrze jeśli by coś się stało
cały nowy most by musieli mi sponsorzyć
Ja poszedłem do bankomatu i jak wróciłem to już tak na dyfrze stał.
No ale co zrobić.
Tylko teraz te 2,7 za mala pojemnosc do tak wielkich kol