Na dzień dobry po miesiącu jeżdżenia założyłem lift. Poszły sprężyny OME + 2 cale. Jednak to były używki i za dużo nie wydały więc dodatkowo od razu zostały założone podkładki i amory. Całość Rubicon Express.
obecnie amory są Deutsch Tech bo Rubicony wyciekły (wadliwa partia) i przyjęli mi reklamację.
Po kilku miesiącach założyłem amor skrętu - również Deutsch Tech Auto wyglądało tak:
Oczywiście zaraz po lifcie przyszedł czas na opony. Z braku BFG AT zakupiłem General Grabber AT2 w rozmiarze 255/70/17. Opony idealne do mojego stylu jazdy. Dużo jeżdżę po asfalcie i lubię się pobawić w terenie. Parę razy zawiozdły w poważnym błocie ale to w końcu AT. Na asfalcie super opona. Wg mnie bardzo cicha jak na ten bieżnik, łatwo się wyważała. Zima prawie jak na zimówkach. Bez żadnej niespodzianki przez całą srogą ostatnią zimę.
Obecnie po przejechaniu na nich ponad 30 tysięcy km bieżnik wygląda jak nowy i ma 9 mm głębokości (nie wiem ile ma nowa bo nie sprawdzałem).
Na początku opony trochę obcierały mi o plastikowe nadkola z przodu przy skręcie ale nadkola szybko się same zweryfikowały. Dociąłem je żeby nic nie zaczepiało i jest ok.
Po roku jeżdżenia i dawania mi przez jeepka radości uznałem że zasłużył na nowe gadżety
W związku z planowaną turystyką padła decyzja o założeniu: - zderzak przód stalowy z wyciągarką - dodatkowe oświetlenie - bagażnik wyprawowy - nowe mocne zaczepy z tyłu bo oryginalny został na pewnej imprezie zweryfikowany przez zaklejonego w błocie Patrola - progi stalowe
DZiś odebrałem załozony zderzak, poniżej fotki. Zderzak zrobiony w firmie XBT w Gdańsku na indywidualne zamówienie + wyciągarka Escape. Dla mnie najistotniejsze było żeby jak najmniej wystawał przed auto i jest zrobiony naprawdę nieźle pod tym względem.