jakoś strasznie drogo jak na Laredo z 2002. Za prawie te same pieniądze możesz mieć mojego WG
Laredo z polakierowanymi zderzakami i listwami, założone skóry.
Skóra robi wrażenie Ale grill nie pasuje do laredo, jak i te czarne zegary do 2002 chyba też no i przebieg jest w milach
Auto jest z USA, a skóry sa nie oryginalne. Szyte na wzór EU, wersja USA ma inny kształt foteli, poza tym nie sa podgrzewane, czyli fabrycznie były fotele materiałowe.
Skóry nie są oryginalne. Auto widziałem przedwczoraj u Winia i chyba on będzie najlepiej zorientowany w jego stanie
te skory sa beznadziejne.... masakra...
Dodam jeszcze, że auto ma reduktor 242
242 - to jest jakis minus?moglbys mnie oswiecic?
242 - to jest jakis minus?moglbys mnie oswiecic? Duży plus, bo możesz jeździć tylko na samym tyle i nie ma problemu z wisko (gerodisc). Reduktor taki jak w XJ.
Bo z takim silnikiem i reduktorem 242 to trzeba mieć po prostu równo pod sufitem i naprawdę umieć jeździć 4 kołami, a nie tylko odwalać łokietka na lewych drzwiach i palcem kiere z fotelem prawie horyzontalnie ustawionym Dziękuję bardzo za wszystkie spostrzeżenia. Winiu opowiedział, iż autko było lekko robione z przodu poza tym jest OK. Tylko dzisiaj dowiedziałem się od księgowej, że "kratki" w samochodach już niestety się skończą od 01.01.2011 (tak władzuje nam ukochana przez większość partia ). Nowa ustawa wymienia listę pojazdów spełniających te kryteria Więc szukam pickup'a
Bo z takim silnikiem i reduktorem 242 to trzeba mieć po prostu równo pod sufitem i naprawdę umieć jeździć 4 kołami Nie przesadzaj. Jeżdżę ZJ 5,2 z reduktorem 242 i jest rewelacja, choć masz rację że trzeba myśleć. Auto ma kopa i jak ktoś depnie za mocno to może się zdziwić.
[ Dodano: 2010-07-08, 21:00 ]
a kosztowo QD vs ST? jesli juz cos pierdyknie? dostep do czesci i ich cena?
242 nie psuje sie.
choć masz rację że trzeba myśleć. Auto ma kopa i jak ktoś depnie za mocno to może się zdziwić. No właśnie o tym mówię Cała moc ponad ponad 2 setek kucyków przełożona na tylny most, rewelacja ale trzeba umieć (mysleć) tym jeździć nawet w słoneczny dzień i na suchym.
ale trzeba umieć (mysleć) tym jeździć nawet w słoneczny dzień i na suchym. Właśnie w tym jest największa frajda. Duży silnik V8 i tylny napęd.
Po sprzedaniu XJ kupuje ZJ V8 i zmieniam reduktor na 242.
to juz nic nie rozumiem.... wszyscy mowia ze quadra drive the best, a teraz wychodzi ze lepsze s-trac? Sprawny QD lepiej będzie dawał radę po zjechaniu z czarnego na większych wykrzyżach. Ale jak do 242 dać blokady mostów (chociaż przy takim zamiarze lepiej to robić z 231 - mocniejszy) to bedzie w teren Przy jeździe po czarnym można dyskutować, co lepsze, szczególnie na mokrych albo śliskich nawierzchniach. W QD MUSI wystąpić uślizg kół, żeby gerodisc zadziałał, a w 242 na FT masz stałe 4x4 z mniej więcej równym rozłożeniem przód - tył, niestety tylko do momentu uślizgu któregoś koła. Po prostu te 2 rodzaje napędu wymagają różnej techniki jazdy w warunkch ograniczonej przyczepności. Eksploatacyjnie 242 lepszy, tańszy, prostszy, olej ten sam co do ASB (ATF 4+)