ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam

Mój problem wygląda tak Mój jepek wariuje na wolnych obrotach czasami nawet przy odpaleniu od razu gaśnie obroty nie trzymają sie Np dojeżdżam do świateł na D i wciskam hamulec i obroty spadają aż do 500 wystarczy wrzucić na N i obroty sa normalnie w granicach 650 -700 Przy tym strasznie trzęsie się buda tak jakby auto walczyło żeby nie zgasnąć Wyczyściłem przepustnice razem z krokowcem troszkę objawy zmalały ale nadal sie coś tam dzieje i denerwuje mnie to troszkę Jakieś pomysły czy to jest wina krokowca jak waszym zdaniem tak to proszę o jakiś link gdzie można go kopić

Bo tam jest jeszcze jeden czujnik czy on może za to odpowiadać ?

Pozdrawiam


A może by tak wymienić na nowy krokowiec a powiedz sprawdzałeś w jakim stanie jest filtr powietrza? Kluczykowanie ect. coś pokazuje?
kluczykowanie zero filtr powietrza nowiutki Niema problemu wymienię ale czy to on ? I gdzie mogę dostać ( jeepa mam 2 miesiące i pomału go doprowadzam do łądu wiec wszytko pomału bo i tak już pociągnął za kieszeń )
większość z nas kupuje u www.raffi.pl ale inne sklepy znajdziesz tutaj http://www.jeepnieci.pl/linki_sklepy.html
wstrzymaj się jeszcze, bo napewno ktoś poda Ci jeszcze ciekawy pomysł i do 23:00 będziesz wiedział na czym stoisz


sluchaj radzioeg ja u siebie mialem tak samo i oczywiscie pomogl nowy krokowiec ale przeczyscilem ten drugi czujnik a jest to czujnik polozenia przepustnicy i pamietaj nie czysc krokowca i tego drugiego czujnika srodkiem do czyszczenia gaznikow lub przepustnic bo oczywiscie wyczyscisz dokladnie ale nikt niestety nie pamieta o tym ze po takim zabiegu trzeba by to nasmarowac bo ten srodek badzo wysuszy cierne elementy krokowca i ten sie zaraz zatrze a jak ja zapomnialem to zaraz nowy krokowiec mi sie zatarl a nastepny nasmarowalem i hula do dzisiaj i pamietaj krokowiec musi lekko chodzic w palcach wtedy jest wszystko OK.
pozdrowionka
Czyli po prostu nowy krokowiec kopić bo ja swój zwykła benzyna czyściłem
kupić i za pomnieć takie jest moje zdanie jak myśli kolega dalej mieć pipka
heheh ja mojego pipka chcę doprowadzić perfrct jeszcze spora przeprawa przed demną bo w słabym stanie go kupiłem Czyli nic innego za bardzo tak nie może wpływać na jeepa ?
A masz instalke gazu? jesli tak to jaka?
radzioeg, ... porada banalna ale warto sprawdzic bo nic nie kosztuje
... odlacz aku i sprawdz cele a potem podladuj
Gazu nie posiadam Z aku spróbuje A czujnik TPS nie jest za to odpowiedzialny ?

( bart3city Widze w opisie u ciebie ze masz lifta na IRONMAN i pytanko do Ciebie kupiłem amorki rancho rs5000 niby są przystosowane do liftu 3 cm Czy te sprężyny IRONMAN podnoszą auto o 5cm ??? Czy jednak troszkę mniej ??? i mógł bym sobie takie zakupić do moich amorków ???? Chodzi mi o to żeby nie dobić zaraz amorka Czytałem ze te IRONMANY podnoszą auto w rzeczywistości o 4cm Czy to prawda ? )
ja miałem też spore problemy z tym falowaniem 400-800 rpm, wymieniałem :
- świece
- filtry
- czyściłem krokowca
- ładowałem akumulator i uzupełniałem elektrolit
i pewnie i tak coś pominołem, a problem dalej występował..

pomogło dopiero na gazie jak zregenerowałem wtryski i wymieniłem reduktor, a na benzynie okazało się że układ paliwowy jest nieszczelny.. dodatkowy problem pojawił się że na zimno po nocy 3 razy dłużej musiałem kręcić..

a co do ironmana to po pół roku lift wynosi 3,5cm no i na dołkach przy wolnej jeździe skwierczą amorki, ale w porównaniu do serii to mega poprawa właściwości jezdnych..

narazie z liftu jestem zadowolony, a docelowo i tak będzie 4"
Czyszczenie przepustnicy chyba to podstawa.
A skoro ściągane będzie wszystko, to przy okazji wymieniłbym świece (w ASO 13,80).

przystosowane do liftu 3 cm

Chyba do liftu 3 cale - drobna roznica
Przepustnica była czyszczona tak jak pisałem wcześniej a co do lifta to sie nie pomyliłem 3 cm wyżej na nich
cos tam podnosza
... dokladnie nie mierzylem ale od stanu fabrycznego pewnie sa to niecale 2"
... jak wywalilem prawie 10 cio letnie sprezyny i dalem nowe irony to bylo widac na oko z 7 cm wyzej
Czyli kupie teraz krokowca i te sprężyny A jeszcze jedno pytanko Jak wjadę gdzieś hmm powiedzmy pod górkę i skręcam kołami to w lewym kole słychać takie pukniecie ale to jak ma ze tak powiem mocne przeciążenie jakieś pomysły ??? Dodam ze np na parkingu przy manewrowaniu niema tego tylko wtedy jak sa mocne opory ze tak to nazwę Myślałem o jakimś sworzniu czy coś takiego ??
A nie czasem przegub zewnętrzny ?.
raczej nie bo mam wymieniony to w tym momencie jak skręcasz kierownica nawet bez dodawania gazu po prostu stoi i kręcę kołami i w lewym kole jest stukniecie ale pojedyncze jakby cos przeskoczyło
jankees, mówiłem gdzie ma jechać... nie chce to nie
radzioeg czy wymiana krokowca pomogła? mam podobny problem i sie zastanawiam czy tez nie sprobowac wymienic.
Tak pomogła ale też naładowałem aku tak jak pisali i wymieniłem świece



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting