Przyjechał mechanior do mnie bo sprzet na zimno nie odpalał i luknał odpalił na plaka bo mimo naładowanej na max baterii kręcił ale nie odpalił a jak juz odpalił to chodził. Stwierdził ze chyba wtryski sa do wymiany i musi je pomierzyć .................... Pytanko czy to napewno wtryski poleciały moze ktoś ma jakies bardziej optymistyczne sugestie................... i jestem troche załamany .... co sadzicie o tym ...........................
pozdr MIsza
A nie tak aby świece żarowe? Jak dla mnie to bardziej one mają wpływ na zimny start.
nie wiem co tu porobić ............... szukam odpowiedzi cholerka
posprawdzać rezystancję świec żarowych na dobry początek. Osobiście byłbym skłonny pójść w zakład, że to jest problem.
na pewno nie od razu wyjmowanie wtrysków i czyszczenie ich... bo cena tego w profi zakładzie to prawie tyle co ich regeneracja.... a więc 300 pln od sztuki
na pewno trzeba zalać jakąś końską dawkę preparatu do szyszenia wtryskiwaczy i wyjeździć cały taki zbiornik. super by było, gdyby trafiła się jakaś trasa
jaki masz przebieg bo jak na rocznik to za wcześnie na wtryski ,po odpaleniu zwróciłeś uwagę co szło z wydechu jeśli czarne i po zagrzaniu nadal czarne to mogą być wtryski ,ale jeśli po zagrzaniu normalny dymek to swiece żarowe po wykręcać i posprawdzać czy się grzeją
[ Dodano: 2010-03-18, 18:33 ]
A kluczykowanie nic nie pokazuje
W CRD powinno wywalic bledy - jesli by byly wtryski
Swiece w zasadzie tak samo, ale ze swiecami jest o tyle gorzej ze bledy wywala jak juz calkiem padna - a nie jak tylko troche grzeja... wiec tak jak mendelmax, juz napisal trza je sprawdzic...
No i w gule moze byc mnustwo przyczyn w tym silniku jesli ciezko pali...
jaki masz przebieg bo jak na rocznik to za wcześnie na wtryski to moża zarżnąć w ciągu miesiąca
tyle bierze fachura u mnie 50 pln za szt regulacja 50 - 100 jeśli wymienia końcówki
tyle bierze fachura u mnie 50 pln za szt regulacja 50 - 100 jeśli wymienia końcówki
Jestes pewny ze chodzi o wtryski typu CR?
stopiw, korekty w CR robi się elektronicznie a nie mechanicznie.... więc wali w rogi
Sygma, z tego widac ze ja mam zle wyregulowane wtryski a przynajmniej 5 bo jest nowy
Jak bede w Wawie to gdzie sie moge udac na regulacje Moze ktos wie
Gryzli, do MR Motosr lub do Masters Tuning.... ci zrobią to bankowo dobrze
[ Dodano: 2010-03-18, 21:36 ]
ten kto montował powinien komputerem to zrobić
A taki zwykly komp z OBD II do tego starczy?
[ Dodano: 2010-03-18, 20:44 ]
Gryzli, nie wiem ile to kosztuje... ale nie jest to droga impreza
taki zwykły raczej nie... ale tego nie wiem
Pytam bo Piotr ma wlasnie taki i teraz nie wiem czy programowal czy nie, bo byc moze te moje problemy ze spalaniem dymieniem sa spowodowane wlasnie nie ustawiem wtryskow, a robote gruba mialem bo przecie glowica nowka sztuka zalozona
Gryzli, nie wiem kto to Piotr... ale jak tylko jest mechanikiem to zapewne nie ustawiał i trzeba to zrobić. Dzisiaj do silników CR bez kompa nie ma co za bardzo podchodzić.
Piotr to nasz Londynski mechanik - bardzo dobry - ale wiesz jak to jest - nie ma zmiluj, placz i plac
Zreszta ja rzadko cos robie sam przy Jeepie bo jestem zwolennikiem swobodnego przeplywu kasy - ja woze ludzi autobusem i dostaje za to kase po czym ide po chleb do piekarza, a do mechanika aby mi auto naprawil Nie mozna byc omnibusem i wszystko samemu sobie robic, bo to sie moze zemscic i potem te inne rzeczy, ktorych nie ma sie ochoty robic samemu, bedzie trzeba robic
Zreszta ja rzadko cos robie sam przy Jeepie bo jestem zwolennikiem swobodnego przeplywu kasy to jak i ja .... ale jak za coś płacę to też i wymagam określonej jakości.
Jesli problem bylby w swiecach po odpaleniu puscilby biala lub czarna chmure dymu, bo w cylidrach byloby paliwo, silniki CRD nieodpalaja z samego sprezania, wiec ten plak moglby malo wskurac, sprawdz filtr paliwa i podejzenie o wtryski jest bardzo prawdopodobne. Poczytaj moj post (CRD 2,7, ponowny problem z wtryskami), tam jest link do chemi ktora stosowalem, wyjezdzilem 3 takie buteleczki, lejac kazda na ok 20l ropki, efekty sa zaskakujaco dobre, spadlo spalanie, silnik pracuje rowniej i nie mam rano problemow z zapalaniem. A z diagnozowane mialem conajmiej dwa wtryski do wymiany, ten najgorszy wymienil bo bylo do niego dojscie, niestety drugi w kolejnosci co do ich stanu to wtryskiwacz numer 5, wiec zostal stary, zamierzam przy najblizszym przegladzie ponownie sprawdzic co sie dzieje na przelewie wtryskow i powiem wam wtedy jak to sie przelozylo na stan tego 5 i pozostalych wtryskiwaczy.
Niestety, w wielu przypadkach moze sie to okazac prawda: za zle odpalanie z rana odpowiedzialne sa wtryski, nie chce sie wymadrzac, ale w roznych warsztatach i od ludzi nie zajmujacych sie tym zawodowo, ale wiedzacych co nieco o dieslach z ostatniej 10-latki slyszalem to samo. Rowneiz dealer Dodge-Jeep ktory ma rowniez uzywane egzemplarze mowi ze : gdy nie odpala tak jak powinien to najprawdopodobniej jakis wtrysk do wymiany. Ja oddalem samochod do serwisu ( nie mialm innego wyjscia, czas) no i oczywiscie skasowali mnie jak za zboze, ale: w pierwsze kolejnosci sprawdzono swiece, (OK), potem przekazniki, (2 wymieniono), filtr paliwa ( wymieniono), zdiagnozowano wtryski(jeden wymieniony Nr3, drugi podejrzany Nr2 zostal na next time), pompa wtryskow (napisano wymiana uszczelnien..), jeden przewod cisnieniowy, (jakies tam zestawy napracze) itd - razem 3800 plz z robocizna. sam wtrysk 1500 plz, ale mrozy byly -15 i rano odpalal juz potem niezle z parkingu.