dziś kupiłem WJ-ta 4,7/99 zabrałem sie za sprzątanie i mycie. pomyślałem żeby umyc silnik! I tak zrobiłem. robiłem to nie raz z ZJ 5,2 i zawsze było ok! dziś nawet podwójnie go wydmuchałem. No i dupa!!!!!! przebiera jak stary poldek.nawet bujnołem go troche jakieś 30 km żeby sie dobrze rozgrzał, no ale nie ustąpiło. Zatem prośba moze powiecie co jak i gdzie szukać. no i powiedzcie jaki ma zapłon ? bo kopułki raczej nie widzę.
Pozdro i Dzięki Bartas
no i powiedzcie jaki ma zapłon ? bo kopułki raczej nie widzę.
Elektroniczny
Nad każdą świecą jest cewka sterowana przez PCM (moduł sterowania silnikiem)
Cewkom mycie dobrze nie robi, ale może kiedyś wyschną
Poza tym widziałeś ile silnik 4,7 ma kabelków dookoła i pińcet wtyczek, teraz każdą rozepnij i przedmuchaj...
następny k....wa ludzie nogi se umyjcie :pala: :pala: kto wam tam zagląda że tak picujecie te silniki
dziś nawet podwójnie go wydmuchałem. ciekawe jak skoro
Ja tam kupiłem jeepka, żeby zawsze był brudny, wszędzie jeeee...... błoto to sens życia
kociol81, a mój to typowy bulwar, niestety, chociaż dzisiaj powiedziałem sobie : Błoto wciąga
Zatem prośba moze powiecie co jak i gdzie szukać. Zrób kluczykowanie, może coś wypluł
Ja tu swoje wcisnę 5 złoty
Mycie silnika jeśli wymagane trzeba robić podczas pracującego silnika
ja tak za każdym razem jeśli potrzeba np. ostatnio
I nieważne że mój to klekot bo układy elektryczne też w zizlu są.
kto wam tam zagląda że tak picujecie te silniki
Silnik wody sie bac nie moze bo przeciez przez wode sie Jeepami przejezdza nie raz. Ja w moim bylym 99 r laredo podczas powodzi ( w kanadzie) jezdzilem w wodzie pod sam filtr powietrza i nic mu nie bylo . W hemi jeszcze nie probowalem ale mucie to nie powinno zaszkodzic Jeepowi . Lubie go czasami upaprac w blocie ale czyscic tesz go trzeba od czasu do czasu Fakt ze zawsze myje na pracujacym silniku ale nie poleruje , poprostu zmywam bloto
Ja nie wiem... jak można w WJcie po otwarciu maski nie zauważyć ilości kabli / wtyków idących do cewek... po prostu brak wyobraźni A silnik nie ma być czysty... tylko ma sprawnie działać
A silnik nie ma być czysty... tylko ma sprawnie działać dokładnie, jak ktoś beknie za cewki, albo jakiś czujnik parę stówek, to się grubo zastanowi nad pucowaniem. Powtarzam się, ale żal mi tych ... silników. Pozdrawiam.