Także po XJocie zostało w garażu trochę części, a obok nich stoi już od jakiegoś czasu WJ ! 4.7 V8 Limited z '99 roku W zasadzie przez czysty przypadek, ale tym przyjemniej Pięknie mrucząca V-ósemka pod maską, dla oszczędności zasilana LyPyGy.
Bardzo ważny jest dla mnie ten hak, czyli 2500kg uciągu - już przeszedł chrzest bojowy na froncie, wszystko gra, więc jestem bardzo zadowolony.
Rzuccie okiem:
Chrzanić WJ, fajniejszy ten na lawecie.
Jedziesz na JeeParty?
p.s. Fajny WJ.
suchorz, nie dam rady na JeeParty - sesja i praca ;/ Już mnie Ziółas namawiał, ale się nie uda.
A na lawecie jest rarytas - Mercedes Type-300 (tzw. Adenauer) W186 4-door Cabriolet z 1952. Wyprodukowano 642 sztuki cabrio, z czego czterodrzwiowych 22 Co ciekawsze, ten właśnie egzemplarz był między 1952r. a 1954r. własnością samego Konrada Adenauera ! Na zdjęciach wracamy od tapicera z nowiutkim wnętrzem i jeszcze nowszym dachem Ubóstwiam tego tapicera-magika z Wrześni. Naprawdę. Mistrz świata.
na lawecie 170v?
nie dam rady na JeeParty - sesja i praca Szkoda.
Borys_P, i Mesio i Jeepek eleganckie
Tylko teraz powiedz, czy zamierzasz coś z tym WJ-em robić, tzn. uterenawiać ??
czy zamierzasz coś z tym WJ-em robić, tzn. uterenawiać ?? Nie sadze, bo WJ nie nadaje sie za bardzo w teren. Chyba, że ktoś powycina go mocno.
obie furki bardzo fajne
natomiast mam pytanie o ten hak, bo też potrzebuje pociągnąć czasem lawetę..
czy to zwykły fabryczny ? czy jakiegoś konkretnego producenta ? ma możliwość na co dzień demontowania samego haka z belki? rozglądałem się w necie ale znajdowałem same nazwijmy to delikatne modele będę wdzięczny za wskazówkę
Nie mam pojęcia jaki to hak.
W dowodzie mam wbite 2.500kg, hak jest naprawdę fest, wypinany jednym ruchem.
Ale trudno mi powiedziec czy to fabryka czy nie, nie wiem.