ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Drodzy mili pojeepani. Nadchodzi taka piękna pora gdzie żarówka staje się bardzo istotnym elementem naszego pojazdu. A jakie światła te nasze wózki mają - prawie wszyscy wiemy.
I tu mój plan, aby zebrać spostrzeżenia i doświadczenia w tej dziedzinie wszystkich zmotoryzowanych z tego forum.
Raz - wiadomo by było gdzie jaki typ żarówy się znajduje,
Dwa - czym ewentualnie zastąpić
Trzy - gdzie i za ile zakupić
Cztery - na co szczególnie liczę - które z dobrych żarówek są lepsze, które z tańszych warto kupić a których się wystrzegać.
Taki np. Philips ma kilka rodzajów żarników do świateł głównych i tak na prawdę które kupić ? Wasze doświadczenie jest bezcenne i pozwoli uniknąć nie potrzebnych wydatków. Co Wy na to
Jeżeli temat jest zbędny - zawsze można go w p...owietrze.


Tutaj było troszkę o zmianie żarówek na diody...: http://www.jeep.org.pl/fo...r%F3wki&start=0
Przez ostatnie parę lat jeżdżąc różnymi plaskaczami testowałem sporo nowinek Philipsa i innych. Garść wrażeń:
1. Philips Premium +30%
Żarówka wg Philipsa standardowa. Spory strumień światła i trwałość ponad dwa lata.
Dramatycznie lepsza od spotykanych na stacjach benzynowych żarówek Narva i Tungsram.
2. Philips NightVision
Używam obecnie w motocyklu. Mój faworyt. Bardzo dobra żarówka! Bardzo silny strumień światła, prawa strona jezdni (pobocze i znaki) oświetlona upiornie błękitną poświatą, lewa strona żółtą - nie wiem co to daje, ale przynajmniej inni kierowcy z przeciwka lepiej nas widzą ze względu na nietypową barwę reflektorów.
Trwałość w motocyklu tragiczna - jakieś 4 miesiące, w samochodzie jeszcze nie wiem - założyłem 3 dni temu
3. Philips BlueVision
Błękitna, "tuningowa" barwa światła, bardzo silny strumień. Znaki drogowe i oznakowanie poziome świeci po nocach ślicznie
4. Philips AllWeather
Prawie typowe żółte żarówki znane z francuskich aut sprzed parunastu lat Lubię je za "styl" i sentyment do francuskiej motoryzacji. Nie lubię... nie wiem za co. Mam po prostu wrażenie, że słabo świecą. W deszczowe noce jest jakoś... niekomfortowo. Trwałość? Nie wiem, zmieniłem zanim się przepaliły

A na deser - Tungsram +90% H1
5. Przepaliły się obie w ciągu 10 DNI od montażu. Wnętrze baniek pokryło się czarnosrebrną powłoką. Firma Tungsram nie uwzględniła reklamacji ponieważ żarówki nie mają cech indywidualnych pozwalających na stwierdzenie, że reklamacja dotyczy żarówek uwidocznionych na paragonie a ich uszkodzenie mogło zostać spowodowane usterką instalacji elektrycznej samochodu. Dodam, że Philipsy które założyłem chwilę później służyły długo i szczęśliwie.

Tungsram nie uwzględniła reklamacji ponieważ żarówki nie mają cech indywidualnych pozwalających na stwierdzenie, że reklamacja dotyczy żarówek uwidocznionych na paragonie

To jak? Sprzedają cos czego nie można reklamować? Przegięcie.


Ja kiedyś wyczytałem na Forum o żarówkach przednich (H4) OSRAM Nightbreaker.
Jeżdżę z nimi od zeszłej zimy, święcą mocno i jasno, a są normalne 55 W.
Kupiłem na Allegro. jak na razie dla mnie strzał w 10.

3. Philips BlueVision
Błękitna, "tuningowa" barwa światła, bardzo silny strumień. Znaki drogowe i oznakowanie poziome świeci po nocach ślicznie

Z mojego doświadczenia (już 6 kompletów w płaskim) bardzo dobrze świecą, światło prawie białe, bez niebieskawej poświaty jak z tanich tuningówek, natomiast żywotność zdecydowanie mniejsza (H7), chociaż ostatnio trochę się poprawiły.
Ja wszystkie mochodziki uzbrajam w Osram CoolBlue. Światło prawie białe z lekką poświatą niebieskiego - prawie jak ksenon . Daje około 30% więcej światła i jakościowo dobrze wykonana żarówa.

3. Philips BlueVision
też polecam tą żarówkę....

światło nie jest niebieskie jak w typowych "wiejskich tuningach" a ma bardzo delikatną taka poświatę. dobrze oświetlają drogę.
Panowie
coś za coś wszystke żarówki + iles tam % maja krótsza żywotność
jest to spowodowane (tak gdzieś kiedyś przeczytałem ) wymuszeniem lepszego świecenia na rzecz trwałości jest inny dryt wolframowy lub jest go mniej nawinięte
ot cała filozofia
po drugie tyż polecam Philips Blue Vision
tylko naprawdę sa słabe tym bardziej że w naszych wozach popłaskim się nie jeździ
jak już mówimy o żarówkach to pytanie jakie halogeny na przód - na górę na bagarznik i jakie najlepiej na bok ????
czy ktos coś bliżej w tym temacie pomoże ???
Adam Lee, jak zauważyłem to padają najczęściej jak się włącza i wyłącza w tracie jazdy.
czy chodzi o to, że są jakieś drgania w czasie nagrzewania czy studzenia tego drucika wolframowego... ?



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting