mam nadzieję, że reduktor nie jest zapięty na stałe
zawieszenie SKYJAGERA
wygląda w miarę dobrze. ciekawe jak mosty, skrzynia i reduktor
wygląda całkiem
ale ja bym wolał 5.2 V8 jak dla mnie 4.0 z tym reduktorem to trochę nie bardzo w ogóle 4.0 wole w XJ a ZJ miałem 5.2 i wcale aż tak nie palił więcej od 4 litrówki
a co do reduktora to właściciel używa 4x4 LO do jazdy po tej trawie? ze niby co że to OFROŁD
widać że auto wypicowane na sprzedaż...Jak już wspomniane wcześniej ciekawe jak napędy się mają...I ja też jestem bardziej za 5.2... 4.0 za słabe troche do tej budy...
widać że auto wypicowane na sprzedaż... No to tylko nieliczni pisza że jest zmęczone, brudne, to i tamto ma zepsute... I jak ja nie mogą sprzedać
z ta ciezkoscia to troche przesada , 4.0 spokojnie porusza to auto . calkowicie swiadomie wybralem wlasnie taka opcje przy zakupie granda . -ma byc tanio , solidnie i niezawodnie- a te wszystkie cechy ma wlasnie zj z 4.0 pod maska . dodatkowo mam jeszcze reduktor command trac [np 231] auto sluzy mi bezawaryjnie do jazdy na codzien zasilane sekwencyjnym lpg za 2900zl
4.0 spokojnie porusza to auto
ja nie mówie że nie...ale znam wiele osób mających 4.0 i twierdzących że jednak brakuje tych dwóch garów...