Taki sobie ZJ, na początku głupota nakłoniła mnie do obniżenia go o 5cm, szybko mi się znudziło i następnie postawiłem go na fabrycznej wysokości, kolejnym etapem było podniesienie go na 2" i opony 30x9,5x15. Teraz prezentuję go z zawieszeniem dźwigniętym o 4" na komponentach made in Poland(bardzo dobrze się spisuje), amorki Sky Jacker Hydro, przednie łączniki to disconnect'y Rubicon Express(dzięki SiMarco), przedni panhard regulowany również produkcji RE, do tego osłony reduktora, skrzyni i zbiornika paliwa, oponki BFG AT 32x11,5x15 na stalowych amerykanckych felgach 8x15 ET -19. Stalowy bardzo solidny zderzak przedni, belka pod reflektory dachowe produkcji własnej ale pomysł i wykonanie ściągnięte żywcem z tych ze strony http://www.rockratz.com/olb.html , bagażnik dachowy to zwykły kosz Thule Standard - bardzo leciutki i wytrzymały dlatego nań pad wybór zamiast ogromnego łomota wyprawowego . Ostatnio doszły pancerne progi z rurą dla balansera.
1 kwietnia 2009 - wypucowany, wychuchany przed domkiem:
5 kwietnia 2009 - pierwsze poważniejsze próby w towarzystwie Musso(rozlewiska nad Liwcem):
3 stycznia 2010 - nowe progi pod hi-lifta
Jak wyciągnę grata z garażu i umyję to zrobię fotki jak to się prezentuje całościowo. Rude zacieki widoczne na progach to ruda z drzwi, które nie mogą się jakoś doczekać wymiany
Pawog2, te foty jakieś małe
Przychylam się do postulatu powiększenia fot, a te progi, można coś więcej o planowanej technologii wykonania, bo u mnie ruda już jeden zjadła i zastanawiam się co teraz z tym zrobić, może bym sobie zmotał
Pawog2, te foty jakieś małe teraz powinny działać po kliknięciu na nie
nie mam pojęcia jak będą robione bo nie będę tego sam wszak robił, mam od tego ludzi no ale możesz ich podpytać jaki profil, o jakich wymiarach, jak montowany.....
no ale możesz ich podpytać jaki profil, o jakich wymiarach, jak montowany..... właśnie nie mogę dopóki nie będą robione. Wszystko będzie robione odręcznie. Profil będzie gięty bo to nie będzie zwykły prostokąt jak to zwykle bywa w takich projektach. Będą miały jakiś tam określony kształt.
godny furacz ....mój to przy nim...kurdupel...
Wszystko będzie robione odręcznie. Profil będzie gięty bo to nie będzie zwykły prostokąt jak to zwykle bywa w takich projektach. Będą miały jakiś tam określony kształt. No to wyższa szkoła jazdy
ładny lakier
no bardzo ładny zawodnik na tych kołach wygląda jakieś 100 x lepiej niż seria, jednak ET robi swoje
no i kolorek zieleń ze złotymi dodatkami
a szekle na zderzaku robią z niego niezłego "buhaja"
wadny xD
bardzo mnie cieszy, że się autko podoba, dzięki za komentarze...
Fajnie wygląda .......
p.s. Zderzak robiłeś na zamówienie? Boagażnik montowany do relingów czy kupowałeś mocowania?
zderzak był robiony na zamówienie, jednak ja go kupiłem z trzecich rąk
prezentuje sie extra
gratulacje
Nieźle się prezentuje. Kurcze niby też mam 32", ale jednak na piętnastkach jakoś to mocarniej wygląda...
belka pod reflektory dachowe produkcji własnej Drobne ale ważne! Gdzie puściłeś kabel od reflektorów??? Wierciłeś dziurę w dachu czy masz jakieś inne mniej bolesne rozwiązanie?
Kable idą pod dywanami później słupkiem D do harmonijki gdzie idzie elektryka klapy tylnej, a dalej idzie relingami do reflektorów. Zupełnie bezbolesne rozwiązanie ale jakoś podłączyć mi się nie chce od pół roku choć kable już są poprowadzone.
Dzięki za pomysł!!! Ja, dzisiaj wzorując się na powyższym, rozwiązałem podobnie lecz trochę inaczej. Kupiłem na Allegro trzecią, dodatkową poprzeczkę do relingów, ustawiłem ja z przodu, zamontowałem na niej na trwałe lampy, przez nią puściłem elektrykę, potem dalej kablem w relingu i jednak wywierciłem dziurę w dachu pod relingiem (zabezpieczona antykorozyjnie, porządnie) i dalej do konsoli pod sufitem. Tam mam CB i będzie włączanie lamp. Pozostało jeszcze podłączenie elektryki, a chce to zrobić zgodnie z normami i porządnie. Postaram się zrobić fotkę ale to już nie dziś.
Sliczny bandzior Pawog2, masz wydluzone wachacze ? z tego co widze raczej nie .Dlugo tak jezdzisz ? nic sie nie dzieje?
jeszcze nie, jakoś mi nie przeszkadza ale będą dłuższe niebawem. Nic się nie dzieje, czy to jadę 50km/h czy 150 nic się nie zmienia, żadnych drgań - nic.
No ,pytam bo tez mam cztery cale i nie robilem nic z wachaczami, a ile masz miejsca od opony do progu? o tyl mi chodzi
no i ZJ doczekał się nowych modyfikacji w postaci pancernych progów z rurą pod hi-lifta tudzież dla balansera. Jest to konstrukcja zamiast profilu stalowego. Wybór padł na konstrukcyjne rozwiązanie by zaoszczędzić masy i by progi były mocniejsze niż ze zwykłego profilu.
[ Dodano: 2010-01-03, 16:50 ]
Progi super, jak i całe autko
Taki sobie ZJ, na początku głupota nakłoniła mnie do obniżenia go o 5cm
kolego, a jak go obniżałeś jak można wiedzieć?
zwyczajnie wstawiłem krótsze, twardsze sprężyny.
ale jakiejś firmy czy zrobine, a amory seryjne zostały?
firma... hmmm... jakaś dobra niemiecka ale zabij mnie - nie pamiętam jakiej
[ Dodano: 2010-01-03, 23:23 ]
Witam, odświeze temat. Mógłbyś @Pawog opisac dokładniej co robiłes przy lifcie ? obnizałes coś ? skrzynie/rebuktor ? Czy przedłuzałes lub zmieniałes przewody hamulcowe oraz inne takie rzeczy ? Stoje powoli przed tematem robienia czegos takiego u siebie, chociaz zastnawiam sie nad 3-3,5" zeby nie musiec obnizac skrzyni (chyba ze to tylko kwestia podkładek pod belke) . Zastanawia mnie tez kwestia komfortu jazdy na komplecie 2" podkładka +2 spring ( bo chyba tak masz to zrobione ?) ?
nic więcej nie robiłem poza tym co w pierwszym poście. No może poza wahaczami. Teraz są dłuższe i polepszył się wykrzyż i komfort jazdy. Poza tym szczegółem to odsyłam na pierwszą stronę. Tak mam obecnie 2"+2" podkładek. Czy pogorszenie komfortu jest odczuwalne?? Raczej nie ma go wcale, są podkładki a nad nimi nowe izolatory sprężyn więc żadne dodatkowe odgłosy nie wchodzą w grę. Będę zmieniał niebawem komplet na same sprężyny ale to ze względu na to, że chcę go dźwignąć jeszcze wyżej, nie dlatego że nie jest komfortowo.
a skąd brałes te izolatory nowe (rozumie ze izolator=guma miedzy karoseria a springiem) ?
na przód od Wagoneera, a tył wyrwałem ze świeżego rozbitka o nieznacznym przebiegu. Tył jest w ogóle chyba niedostępny jako nówka w sklepach
Sliczny bandzior Pawog2, masz wydluzone wachacze ? z tego co widze raczej nie .Dlugo tak jezdzisz ? nic sie nie dzieje? Masz oryginalne wahacze ?
ps. sorki ze tak męcze, ale kazdy straszył ze nie da rady itp. a tutaj .. zaprzeczenie wszelkich teorii
daje radę bez większych problemów tylko, że komfort jazdy na tym cierpi. Technicznie się da, nawet przy 32". Teraz już są długie wahacze.
a te progi rurowe to są przymocowane do oryginalnych
andrzej:), progi to jest konstrukcja całkowicie od nowa. Oryginalnych nie ma, zostały wycięte i została wstawiona konstrukcja przestrzenna. Spójrz na projekt WJ chłopaków z AFK - http://afk-jeep.blogspot....l/Projekt%20WJ. Moje były robione tak samo.
no to szacun, porządna robota
Przemekslaw: Jakby co to ja też właśnie zabieram się za lift 3.5"
a ja zamówiłem już sprężyny 4 calowe oj będzie się działo a progi super