zastanawiam się nad założeniem instalacji LPG tylko jak ten model będzie się sprawował i na jakiej instalacji najlepiej. Obawiam się tez późniejszych awarii... Biegłych w tym temacie proszę o rady jakie mogły by mi się przydać.
najlepsza oczywiście instalacja sekwencyjna, a tu trzeba ustalić czy wybierasz wedle wyższości pólki co jest związane z ceną , czy jednak cos bardziej stosownego do wieku auta ? Zorientuj się jakie masz propozycje w okolicy i ile chcesz wydac na instalację , bo najlepiej gadać o konkretach
Zależy ile chcesz wydać. Ja w 5.2 mam BRC na pomarańczowych wtryskach BRC i reduktorze Genius Max, dałem za to 5 tysięcy. W 4.7 mam Landi Renzo i dałem 7 koła, ale można dużo taniej założyć, ja wtedy złego gazownika wybrałem. Można i Prinsa kupić, tylko po co, jak LR jest w zupełności wystarczająca. Polski STAG też jest dobry. Z okolic Opola, to najlepiej podbij do firmy GZW odbudowa i tuning, spytaj o Sebastiana, typ jest kumaty i ma dobrą opinię; http://gzw.pl/
Pozdro.
Do 5,2 sekwencja na II generacji nie chce chodzić takie sa generalnie opinie
MarcinZ, mi hula i to bez problemu
Amigo, tylko sekwencja 4 generacji u dobrego gaziarza.
a ten gaz 4 generacj to droga jest?? ja bym tak chcial wydac maksymalnie 5000
Staga na dobrych wtryskach zalozysz za okolo 4tys
Jeśli nie chcesz eksperymentów i problemów to uderz do polecanego wyżej Sebastiana - GZW i będziesz zadowolony.
Ja miałem u siebie w 5,2 Landi Renzo. Drogie było to fakt, ale przez 2 lata od montażu, ani razu nie byłem u gazownika. Wymieniałem tylko filtry co 10 tysi. Myślę, że i tak ogromne znaczenie ma doświadczenie i fachowość montera.
no to juz dwoch polecilo mi tego samego fachofca hyba tak zrobie i do niego uderze dzieki wszystkim za rady;)
Gość zna się na rzeczy więc nawet się nie zastanawiaj.
Ja mam STAG 300, zrobiłem już przez rok 12 tys km i wszystko hula idealnie, więc polecam. Zapłaciłem 3400zł z butlą 90l, do 5.2 może być troszkę drożej.