ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Dłubanie raczej dobiegło końca



pozostało pare drobiazgów.
Początkowy lift 3.5" RE by Wagoneer urósł i zmienił się w 6" by Wagoneer.
Srężyny RE 3,5" + podkładki 2,5"



Wahacze tył dolne regulowane RE



przednie rurowe dłuższe dolne i regulowane górne



Panhardy regulowane przód i tył
Łączniki RE, przerabiane mocowania łączników



obniżony reduktor



zmiany w zawieszeniu zostały wprowadzone w związku z nabyciem od Lenya Kumho KL71 33"x12.5" które naciągnąłem na Mangelsy 15"x8" ET-25.

Wszystko razem wylazło parę centymetrów poza obrys



i przydałyby się poszerzenia.
Przydało by się też obniżenie mocowania panhardów szczególnie przedniego i dłuższy wąs przekładni kierowniczej aby uzyskać lepsze kąty pracy zawieszenia.

Wrażenia z jazdy po czarnym najlepsze były po stage 1 czyli na 3,5" i amorach skyjackera.
Jeździło się wyraźnie lepiej niż na serii. Po podniesieniu na 6" trzeba przykładać większą uwagę do prowadzenia szczególnie w koleinach, ale jak na 6" i tak szeroką oponę uważam, że jest super. Licznikowe 140 czyli zapewne nieco więcej jest do ogarnięcia.

Opony na czarnym sprawują się wyśmienicie, są ciche, dobrze się zważyły nic nie bije
Jednak najbardziej mnie zaskoczyły podczas powrotu ze szczyrku w miniony weekend.

Przez większość trasy było biało i jako jedyny byłem w stanie utrzymywać ok 80km/h kiedy inne auta zazwyczaj jeździły bokiem. Test zaliczony na 6+

W błocie jeszcze nie byłem z powodu braku błota







zapomniałem wspomnieć o zderzaku by AC/DC gotowym do zamontowania wyciągarki




dARTi,

Dłubanie raczej dobiegło końca
Ładny! Podoba się!!!
Ale poszerzenia dołożyć to musisz, bo jak trafisz na niezadowolonego z życia misia to będziesz miał kłopoty z obronieniem dowodu rejestracyjnego .

Pozdrawiam,
Piotr.
przesada, cudo, śliczny...

gdzie kupiłeś zderzaczek przedni


kolega z forum o nicku AC/DC zmajstrował dla siebie, ale przedał ZJta przed premierowym montażem więc odkupiłem w promocyjnej cenie

pozdrawiam twórcę
bardzo ladny lifcik !!!!
Śliczny
Budzie respekt. Gdyby nie był tak zaśnieżony to bym sobie na pulpit wrzucił co by wiedzieć do czego dążyć
Bardzo ladne jestem ciekaw ile $$$$ciebie to kosztowalo bede sie musial do tesciowej bardzo szeroko usmiwchnac
Ale ładniutki ciekawe jak będzie robił w terenie.
A tak przy okazji to czy przedni wał i przegub masz oryginalny czy było coś robione ?
kupiony jako "oryginalny od ZJ 5.2 po liftingu"
ale z tego co wiem oryginał jest zupełnie inny a to jest na moje oko skrócony wał od Granda 4.0
dARTi, wygląda naprawdę super

kupiony jako "oryginalny od ZJ 5.2 po liftingu"
ale z tego co wiem oryginał jest zupełnie inny a to jest na moje oko skrócony wał od Granda 4.0

a przeguby, półosie
.... a ja tu się z podkładek lift 2'' cieszyłem............zarąbista gablota

.... a ja tu się z podkładek lift 2'' cieszyłem............zarąbista gablota
Hehehe. Musimy se dawkować przyjemności i robić na raty. Dłużej będzie uciecha
Ja na ten przykład w lutym tłumiczek, w marcu podkładki itd
No respect. Myslalem ze sie zatrzymasz na 3,5 a tu taka niespodzianka. To teraz mysle ze przyjedziesz do Krakowa i przejedziesz ten nieszczesny row w bodzowie nie koniecznie jak ja zatrzymujac sie na XJ a ja kurde ciagle czekam na to moje 3,5

Ja na ten przykład w lutym tłumiczek, w marcu podkładki itd Też mam system miesięczny-co wypłatę - u mnie następne będą oponki BFG AT a rozmiar dopiero przemyślę
Kurcze ja chcę wsadzić 265/70/16 nalewki MT. Albo Fedima Extreme Evolution(ale nie widzę ostatnio tego rozmiaru w ofercie), albo simex. Ale tego ostatniego obawiam się. Nie chciałbym jeździć po czarnym jak traktorem...
piekne auto, pogratulować
Super Super. Swietnie wyglada. Wrzuc foty z prob terenowych:D
Ładny lifcik, cyknij jakieś fotki z terenu.

Jest FAJNY
ZJty to najfajniejsze Jeepy, szczególnie tak podliftowane.
btw. Pomyśl o dłuższych wahaczach.
Bartekv8, No a to sa jakies przeciwskazania konstrukcyjne zeby 5,9 liftowac ?? Ja mam zamiar 3,5 i 31". Chcociaz jak patrze na mega pojazd dartiego to sie zastanawiam Zawieszenie mam juz wypukane trzeba robic. Do tego tylny most wyje jak **** i sie sypie tez cos musze wymyslec. No i mysle ze taki czarny 5,9 na 3,5 bedzie jeszcze lepiej sie lansowal
ładniutki

Bartekv8, No a to sa jakies przeciwskazania konstrukcyjne zeby 5,9 liftowac ?? Ja mam zamiar 3,5 i 31". Chcociaz jak patrze na mega pojazd dartiego to sie zastanawiam Zawieszenie mam juz wypukane trzeba robic. Do tego tylny most wyje jak **** i sie sypie tez cos musze wymyslec. No i mysle ze taki czarny 5,9 na 3,5 bedzie jeszcze lepiej sie lansowal

Nie no, nie ma przeciwwskazań oczywiście, u nas po jakimś upalanku w terenie zawsze wydech wgina się pod zderzak Wklej sobie jakąś fotke swojego 5.9 bo jakoś mało ich na forum..
Bartekv8, a tam fotki. Takie cos jest:
http://www.youtube.com/watch?v=mTfJIlWkCoc
http://www.youtube.com/wa...feature=channel
prosze sie nie smiac ale letniaki zwykle
i moj debiut
w kwestii formalnej... jaki koszt? tak pi razy drzwi
Pełen szacun , śliczniutki

btw. Pomyśl o dłuższych wahaczach.
Pomyślał

no ładnisty ZJ, ładniasty
Zajebisty
Masz już jakieś foty z terenu
O właśnie, jak to robi? Które części się od lutego zweryfikowały?

Które części się od lutego zweryfikowały?
ogrzewanie tylnej szyby chociaż działa ?
bez złośliwości piknie wygląda tylko moze jakieś aktualne foto na tle zieleni, albo jakiegoś terenu innego kolega zapoda
Normalnie wzor Tez bym chetnie takie cos zmotal ale nie mial bym juz czym jezdzic po czarnym Super czolg
Jak go na żywca 1 raz pod CAREFUR-em zobaczyłem,to mi żona szczenę od podłogi pół godziny odciągała,a dywanik cały dzień na słońcu się suszył ze ślinotoku Czsami mogę sobie go z bliska oblukać.

Tez bym chetnie takie cos zmotal ale nie mial bym juz czym jezdzic po czarnym

zweryfikował się przedni wał - był za krótki teraz jest długi od 4.0 ale oczywiście nie obeszło się bez przeróbek bo ten był za długi

ze zmian założyłem poszerzenia kopie bushwackera

na chwile obecną jest to auto na zakupy bo w teren jeździmy wranglem ale kilka błotnych przepraw ogarnąłem zadziwiająco skutecznie

a no i łącznik został zweryfikowany podczas testów wykrzyżowania i teraz jeździmy bez łączników ale przy tym zawieszeniu jest całkiem dobrze

w sumie myslałem o tym żeby go sprzedać ze względu na zakup wranglera ale taki ładny jest, że mi szkoda no i V8 mam tylko w nim

jak gdzieś znajdę jakieś fotki z poszerzeniami to wkleję
Kuzyn, No wlasnie ,na zakupy,bo lykac kilometrow (okolo10kkm/miesiac)to nie za bardzo,a szkoda Na razie jeepek stoi i czeka az znajde dla niego troszke czasu,i wloze dluzsze sprezyny,zaczal sie sezon i roboty we wrocku w cholere.A ty kiedy wrzucasz foty swojego 4,5'?
kinsky1975y, to ty na takim lifcie chcesz robić 10 tyś miesięcznie? Na MTkach pewnie co?
Do robienia takich przebiegów to są auta osobowe a nie terenowe.
No napewno nie na 6' ale te 3,5' ,4'mysle ze da rade. Na 2,5'zrobilem ok.20kkm i calkiem znosnie sie jezdzi,moze nawet lepiej od serii.Pawog ma 4' i trzepie kilometry.No i na pewno nie na mtkach
jakieś znalezione fotki wersii z nadkolami




trzeba sprawdzić czemu stoimy w miejscu



no tak przedni wał się "zweryfikował"



na pustni z jedną ośką bez szans





zderzak by ACDC musiał zostać lekko skrócony bo po podcięciu nadkoli był jedynym elementem o który ocierało koło





nadkola - cięcie, gięcie, malowanie generalnie jest przy tym trochę roboty ale wszystko jest do zrobienia








taki kawałek trzeba wyciąć z tylnego nadkola XJ w celu dopasowania do ZJ
dochodzi jeszcze trochę rzeźbienia z powierzchnią przylegania




piknie
33" wyglądają teraz na zbyt małe. Może są na sprzedaż

Zajebiste sprzęt
Zacna bestia, gratulacje
SUPER furex !!!!

bardzo ladnie sie prezentuje !! napisz prosze jak te kumho robia - czy glosne na drodze ?? czy dobrze sie zbalansowaly ??
dzięki chłopaki

kumho opisałem na początku, ale mogę dodać, że zużywają się w granicach przyzwoitości (jazda teraz głównie po czarnym)

Ja nie mogę powiedzieć o nich złego słowa. W porównaniu z tym samym rozmiarem BFG MT są deko niższe i sporo szersze. Co do legendarnego już superoczyszczania to bez przesady - w odpowiednim błotku zaklejają się na gładko ale tu nie ma świętości - wszystko można zakleić odpowiednim klejem

Podsumowująć - super opony do codziennego użytku włącznie z mokrym i z zimą kiedy to robią rewelacyjnie. Kumho zrobiło coś co teoretycznie jest nie do zrobienia

A !! jeden przytyk - jak wszystkie szerokie opony nienawidzą kolein (na czarnym) no ale tego nie można traktować jako wadę bo to oczywista zależność.
Zajefajny ZJ-cik, lift daje dużo uroku Pozdro
o ja jaki wypas,a moze mojego sie tak da??
wszystko się da potrzebne tylko touzendy dolarów
za kilka można go mieć całego http://www.jeep.org.pl/fo...4a857475#439581
no i poszedł do ludzi
Cieszę sie ze będę mógł nim od czasu do czasu pośmigać (u mnie w mieszkaniu finalizowaliście transakcje) i do tego chyba pozbędę się swojego wrongla na rzecz czegoś większego, mam oczywiście na myśli silnik. Jeepek elegancki



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting