Zauważyłem że jedna ze zwrotnic jest chyba krzywa bo delikatnie opiera się o nią sprężyna. Czy i jaki może mieć to wpływ na jazdę, ile taka cholera może kosztować jakbym chciał wymienić?
czy jesteś pewien, że jest krzywa, ja u siebie miałem podobnie i wymieniłem sworznie i jest git
Hmm no pewności nie mam ale idzie tak do góry i opiera się delikatnie o spręzyne, na sworznie nie zwracałem uwagi. Zresztą myślałem że most jest krzywy ale wygląda ok. Dużo roboty z tymi sworzniami?
Dużo roboty z tymi sworzniami? sam raczej nie zrobisz bez takiego fajnego przyrządu. U mechanika zapłacisz za to kilkadziesiąt złotych + części i będziesz happy
sam raczej nie zrobisz bez takiego fajnego przyrządu. młotek i kątówka ja się z tym nie bawiłem oddałem chłopakom do warsztatu
młotek i kątówka , nie, z tym to ja tylko do nadwozia podchodzę jak coś gdzieś przeszkadza
A że tak zapytam- auto na lifcie, uwzględniłeś to? Zapewne "krzywa" jest prawa?
Mówisz, że takie przesunięcie mostu mogło wyjść?
A że tak zapytam- auto na lifcie, uwzględniłeś to? Zapewne "krzywa" jest prawa?
Tak to prawa strona!! mendelmax co z tym teraz zrobić bo widzę znasz problem
co z tym teraz zrobić bo widzę znasz problem Przesadą byłoby stwierdzić że znam problem, ale to dość logiczne zagadnienie
Najlepiej zacznij od szarpaków i sprawdzenia wszystkiego w zawieszeniu, po czym przejdź do geometrii. Skocz na jakąś naprawdę dobrą geometrię i niech ci sprawdzą wszystkie kąty przedniego zawieszenia i do tego położenie przodu względem tyłu. Trochę to może kosztować, ale pozwoli ci bardzo precyzyjnie ustalić czy problemem jest jakiś element zawieszenia, pogięty most, pogięty panhard czy po prostu lift. Jest też możliwe (a wręcz prawdopodobne), że to kombinacja tych elementów.
Jak będziesz miał wyniki to będzie wiadomo co można poprawić i jak. O ile swożnie będą ok a mosty i zwrotnice proste, to możesz albo przedłużyć panharda, albo kupić regulowanego. Zdecydowanie polecam drugą opcję, bo daje szanse poprawy jak zawiecha klapnie, albo jak podliftujesz, albo jak zrobisz cokolwiek innego co zmieni geometrię. Panhard spawany to uwiązanie się na stałe.
Osobiście obstawiam lift + zgięcie panharda.
z tego co zrozumiałem to kolega zauważył u siebie negatyw aka ujemny kąt pochylenia koła czyli koło / koła są pochylone w górnej części do środka auta i jeżeli o taką krzywiznę chodzi to raczej nie będzie sprawa liftu ani panharda ale bez pomierzenia kątów pochylenia koła na 100% nic nie powiesz... można za to paść ofiarą złudzenie spowodowanego właśnie tymi elementami (panhard/lift) czyli przesunięciem mostu względem budy w lewo