ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Jestem na etapie składania zamówienia na nowe MT-ki KUMHO KL 71. W czwartek zakładam podkładki od Miśka 2" pod sprężyny. Amorki i sprężyny stockowe mam w bardzo dobrej kondycji.

Mam ogromny dylemat jaki rozmiar gumy dobrać do fabrycznych felg 16" montowanych standardowo w ZJ Limited LX z 98r. (16x7).

225/75r16 (29") czy 245/75r16 (30")

265/75r16 to już 32" i ta na 100% będzie za duża, a 31" w tym rozmiarze felgi Kumhlo nie produkuje (MT).

Zależy mi, żeby koło dobrze wyglądało wizualnie i sprawowało się nieźle w turystyce offroadowej (śnieg, jesienne błota, las itp.) i na czarnym. Auto nie będzie motane w ekstremalnie ciężkim terenie.

W tej chwili mam zimówki 215/80/16 i jakiś dużych różnic w wysokości profilu i średnicy zewnętrznej koła nie ma w porównaniu z tymi dwoma rozmiarami (wiadomo, dochodzi bieżnik MT).

Proszę o pomoc! Im więcej czytam tym mniej wiem, a przypiliło mnie maksymalnie na te opony - na zimówkach w ten upał nie da się jeździć.

Z góry dzięki za porady!


a ten temat czytałeś?
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20736

a ten temat czytałeś?
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=20736


Oczywiście, jako jeden z pierwszych.
A może 235/85, co prawda 32", ale węższa. Jeśli za duża to brałbym 245


będzie za duża... miałem 235/85R16 przy 2" i przy wykrzyżach błyskawicznie następował szlif błotników.

będzie za duża... miałem 235/85R16 przy 2" i przy wykrzyżach błyskawicznie następował szlif błotników.

Chyba zdecyduję się na 245/75/16. Dam radę dojechać na tych oponach do mechanika (bez liftu 2")? Ze względów logistycznych wygodniej dla mnie będzie najpierw założyć opony, a później zrobić lift. Przy spokojnej jeździe po równej drodze nie powinno chyba nic haczyć...
nie powinno, jedynie przy max skręcie może trzeć o stabilizator lub wahacz, więc staraj się nie skręcać na max



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting