Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam Grono Szanownych kolegow.
Nurtuje mnie pytanie czy oplaca sie wrzucic do CJ'ta silnik 3,0 TD ze skrzynia manualna do tego silnika wzamian za 4,0 z cheroka ze skrzynia T5 z CJ'ta?? Jakie koszta przerobki i dorbienia przejsciowki na Dane300??

Jesli ktos skory zrobic to dobrze, wrecz bardzo dobrze i za w miare przyzwoite pieniadze prosze o szczegoly.


Opłaca się , bo nikt za darmo nie zrobi A poważnie to pozostałbym przy 4,0 . I tak nie orginał , ale przynajmniej Jeepowy silnik
troche modyfikinij tytuł -montage
Jeden wrzuca klekota MB do Jeepa , Drugi jeĽdzi bez silnika ¦wiat staje na głowie


Nie profanuj CJ-ta dieslem

Drugi jeĽdzi bez silnika
se przestawiam w garażu, sporo radochy to daje
Pomysł przerabiałem - nie opłaca się i moc silnika z mercedesa za mała, generalnie słabo.
Lepiej V8 z ZJ.

Nie psuj Jeepa

Ja mam w swoim CJ-cie zestaw z xj silnik i automat i jest
Iwan don't worry znam jednego co przestawia swojego od kilku lat z silnikiem czy bez i tak nie jezdzi

silnik 3,0 TD
popieram taka zmianę je¶li auto będzie użytkowane w terenie ale jak tylko do jazdy w weekendy to zostaw 4.0
Własnie tylko i wylacznie w terenie by brodzic po dach

Własnie tylko i wylacznie w terenie by brodzic po dach
to bym wybrał z merca silnik ten co podałe¶ albo może z nowszego jaki¶ 24V one też s± mocne.
Najchetniej zrobilbym 12V i 24V ale trzeba sie zastanowic czy mam tyle czasu miedzy statkami by wyjechac z warsztatu do konca 2020 Pozostane narazie przy 12V pozniej sie zobaczy.

24V
ale mi nie chodzi o napięcie ino zawory
A to przepraszam nie zrozumielismy siem Mam w warsztacie wlasnie chyba 24 zaworowy z dosc mlodego rozbitka, narazie wsadze jeep'a 4,0 i zobaczymy co z tego wyjdzie (wszumie wsadzic 4,0 jest prosciej na dzien dzisiejszy niz 3,0-za malo czasu na przerobki ) a jak sie zastanowie to 3,0 do drugiego CJ'ta- a co mi tam
Jak już merc to poszukałbym 3,5 TD były monowane w S-klasie 350SD to jest silnik R6 bazuj±cym na starym 300D pieciocylindrowym, z turbin± ma to chyba co¶ ok 160 PS i charakterystyka lepsza od tych nowych, oczywi¶cie w teren, lepszy moment od dołu.
Tak tylko ze 300TD byly 6 cylindrowe i tez dobrze dawaly. daja.
Diabeł,
były też 300td od okulara i miały co¶ 180ps ale już elektroniczna pompa i komp
Dane silników z modelu w140;

300 SD Turbo 3,5 l R6 OM603D35 110 kW/150 KM 310 Nm 12,3 sekundy 187km/h 1992–1993
S 350 Turbodiesel 3,5 l R6 OM603D35 110 kW/150 KM 310 Nm 12,9 sekundy 185km/h 1993–1995
S 300 Turbodiesel 3,0 l R6 OM606D30 130 kW/177 KM 330 Nm 11,5 sekundy 209km/h 1996–1998
Łatwiej wsadzić 4.0L z Jeepa, bo takie przeróbki juz były praktykowane. Snorkel robił takiego. Poza tym połaczyć Danę 300 ze skrzynia AW-4 to piku¶. Może być potrzebny pier¶cień, który mozna kupic albo dorobić nie koniecznie. Do skrzyni z Mercedesa zapewe trzeba będzie wyrzeĽbić jakis adapter, żeby połaczyc skrzynię i reduktor. A trzeba do tego wyprodukować wałek zdawczy do skrzyni który będzie pasował do reduktora albo jak±¶ przej¶ciówkę.

S 300 Turbodiesel 3,0 l R6 OM606D30 130 kW/177 KM 330 Nm 11,5 sekundy 209km/h 1996–1998

teoretycznie - powtarzam teoretycznie, bo nie wiem czy ma to sens - ten silnik był w Gelendzie, czyli miał skrzynię z reduktorem, więc było by nieco łatwiej. Ale czy to dalej byłby jeep

Ktos co¶ niedawno pisał, że przedni wał w Gelendzie kręci się w odwrotym stronę niz normalnie. Jak to prawda to trzeba by było wstawiac przedni most z Galendy. Jak przedni most to pewnie i tylny, żeby była taka sama szeroko¶c mostów, rozstaw ¶rub i przełożenia. No to felgi tez z Galendy. A, ze Galenda ma spreżyny i wahacze zamiast dr±żkó, to może od razu zawieszenie przerobić z resorów na sprężyny. W sumie wtedy robi sie juz niezły projekt. W sumie to chyba łatwiej by było postawic budę CJ-a na ramie Galendy.

To teoretycznie było by łatwiej wstawić 3.0 CRD z Granda WK. Tez silnik z Mercedesa i tez diesel, a za to skrzynia łatwo da sie połaczyc z Dana 300. Tyle, że 3.0L będzie duzo elektroniki i innych pierdół, więc to raczej nie ma sensu.
Moo Moo Jeep, dlatego piszę teoretycznie. Jedyny plus - prosty i dobry silnik. Najpro¶ciej i najtaniej będzie 4.0 z dobrym gaĽnikiem.
Zastanawiałem się jaki¶ czas temu żeby postawić budę CJ na czym¶ takim :
http://moto.allegro.pl/it...e_off_road.html



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting