ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam. Mam mały problemik . Czasami samoochód nie chce się przełączyć na gaz. Po przygazowaniu na 2000 obr. przełącza i gaśnie. Dopiero jak temp. osiągnie 65 stopni to można go przełączyć. Jest to zwykła instalacja 2 gen. Gazownik twierdzi ,że reduktor 100 kw jest za mały i należy dać większy , a jeszcze lepiej dołożyć drugi 100 kw. Czy jest to dobre rozweiązanie ?

Problem drugi : Prędkościomierz jest na 0 . Po włączeniu zapłonu automatycznie wskakuje na 40 km/h . Cały czas oszukuje o tą wartość. Czy możliwe jest , aby wskazówka była przedstawiona ? Czy można ją wyjąć i ustawić na zerze ?

Z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam


I ma rację. Reduktor do 100 kw na bank jest za mały bo masz pod maską ok 130kw
Mam właśnie dwa reduktory. I jest git... Co do wskazówki - nie instalowałeś czasem metromierza?

Mam właśnie dwa reduktory. I jest git... Co do wskazówki - nie instalowałeś czasem metromierza?
Nie , nie mam metromierza.



Mam właśnie dwa reduktory

Ktoś Ci poprawiał zbyt mało wydajną instalkę czy był reduktor za mały?

Generalnie jeden dobry reduktor spokojnie obsłuży 4.0, ot taki np. EG 200kw.

a jeszcze lepiej dołożyć drugi 100 kw. Czy jest to dobre rozweiązanie ?

Dokładanie drugiego to kulawe rozwiązane - potem musisz 2 reduktory ustawiać .

Zmień na jeden reduktor o dużej wydajności i będziesz miał spokój. Kilka osób - w tym ja - ma reduktor OMVL R90. Co prawda jest w XJ, ale ważne, że z powodzeniem obsługuje 4.0. Nie ma problemu, że przy 5000rpm silnik traci moc, bo reduktor potrafi zapewnić odpowiednią ilość gazu.
Mój gazownik twierdził zakładając że większych nie ma i że to normalne rozwiązanie... Najpierw założył jeden a ponieważ nie hulało dołożył drugi:).

Mój gazownik twierdził zakładając że większych nie ma i że to normalne rozwiązanie...

Z całym szacunkiem, ale nie ma racji. Reduktory są robione na różne moce silników i po prostu trzeba wstawić odpowiedni. Zobacz tutaj:
http://allegro.pl/search....d&change_view=1

Aukcje posortowane są od najdroższej, a więc te najbardziej wydajne reduktory masz na samej górze. Kupujesz taki za około 300pln i masz to co potrzeba. A jak się wstawia do 4.0 np. taki:
http://allegro.pl/item683...100km_f_ra.html
to nic dziwnego, że potem trzeba drugi dokładać. Nawet 2 takie wychodzą drożej niż jeden wydajny reduktor.
Czy dwa małe hulają gorzej niż jeden duży?
Na dwóch małych będzie działać dobrze, ale nie o to chodzi. W baku z benzyną też masz jedną wydajną pompę, a nie dwie małe

Na dwóch małych będzie działać dobrze, ale nie o to chodzi.

Sęk w tym, że teraz robią naprawdę gówno...
Reduktor do sekwencji KME SILVER, teoretycznie do 250 HP nie był w stanie podołać zapotrzebowaniu 2.5 litrówki z wranglera (120HP) - przy bucie notowałem spadki ciśnienia z 1.1bar do 0,3bar , a przy cut-off przerosty do 1,3bar.. gaziarze rozłożyli ręce - bo przecież reduktor nowy...
Wymiana na ScorpionST pomogła, przy ustawieniu 1bar spadki do 0,96 i przerosty w granicach 1,1bar, co wyeliminowało efekt szarpania przy gwałtownym wciśnięciu gazu po hamowaniu silnikiem..
Ale jakość wykonania tego Scorpiona pozostawia wiele do życzenia...

Już kilka osób skarżyło się na forum i to właśnie na reduktory KME. Jeżeli już producentowi nie można wierzyć w to co deklaruje o produkcie to pozostaje tylko zmiana na innego. Swoją drogą osobiście wysłał bym zapytanie do KME skąd takie problemy.

Oni sami mają warsztat i montują instalacje, więc powinni się spotkać z problem za małej wydajności reduktora.
Większość reduktorów ma przekoloryzowaną wydajność. O widzę Kmiecioo, że też się przewiozłeś na Silverze, a niektórzy "spece" nawet z forum tak chwalą firmę KME. Jak dla mnie to dno jakich mało.

Trzeba było wstawić EG 200 kw. Jest lepszy od Scorpiona.
A z tym prędkościomierzem to jak ? Czy nakieruje mnie ktoś na trop ? Bo jeszcze nie grzebałem . Nie wiem gdzie szukać przyczyny . tam jest chyba prędkościomierz elektryczny .

[ Dodano: 2009-09-17, 07:25 ]
Odświeżam temat , ponieważ zaczynam Jeepka dopieszczać po zakupie , a nie wiem co z tym fantem zrobić. Jutro mam ochotę na wymianę żarówek przepalonych w liczniku i przy okazji naprawić bym chciał ten prędkościomierz. Bonarazie to na skali z milami się wspomagam
_________________



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting