ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

Witam

Mam taki problem z dobraniem amorów na tył - założyłem "relocation brackets " do dolnych mocowań , przy górnych są zmienione mocowania na JKS , i problem taki że wywala amory .
Zjechałem już 3 pary różnych do liftu 4 " i 4"-4,5" .
Sprężyny mam trailmastera 100 mm . zamówić chce zestaw Currie z HD na tył i nie wiem jakie amory założyć - czy może do 3,5 " liftu żeby nie dobijały .

Pozdrawiam / Lechu


A odboje przedłużałeś? Bo musisz je zrobić takie, żeby wyhamowały tuż przed końcem pracy amora i będzie ok
Co znaczy ze wywala ci amory? Jakie sa objawy??? Mendelmax ma racje..dobierz odpowidznio dlugosc odbojow. A najlepiej bedzie jak napiszesz bezposrenio do Currie i zapytasz jakie amorki polecaja.
Odboje mam zalozone standardowe + przedluzenia jakie byly w lifcie trailmastera .
A szukam czegos konkretniejszego i mocnego bo na Polandtrophy poległy - a za miesiąc Magam .


czy moglby mi ktos wstawic fotke takich odbojow? z przodu i z tylu najlepiej. ja nie ruszalem odbojow ale na max wykrzyzu, ze juz prawie kola tra o nadkola, u mnie jest jeszcze troche wysuniety amortyzator, tzn nie jest do konca schowany. sprezyny skyjacker +4" i amory rowniez skyjacker 3,5-4"

Odboje mam zalozone standardowe
Jeśli dobrze to zrozumiałem, to trudno się dziwić, że ci amory umierają.
standardowe z liftu ( w sumie to przedluzenia do oryginalnych )

narazie szukam zeby zmienic na caly komplet sprezyn konkretnych bo te chyba juz umieraja po roku i amory ktorych nie bede co rajd wymienial ...
A mierzyłeś, czy one robią? Bo widziałem kiedyś przypadek kolesia, który zalożył odboje z zestawu i były 0,5 cm za krótkie. Na oko wyglądały ok, ale się okazało, że jednak to amorek bierze na siebie całą energię. Więc zamiast kupować krótsze amorki, przedłuż odboje
Do liftowanego YJ podchodzą idealnie amortyzatory od ZJ.
Co do amorkow to ja uzywam OME i jestem bardzo zadowolony..od dwoch lat je katuje i pracuja bezblednie. Przy dobieraniu amorkow pamietaj zeby dobrac aby nie ograniczaly w zaden sposob skoku zawieszenia....czyli zarowno przy pelnej kompresji jak i pelnym wychyle zawieszenia amorek powinien miec jeszcze jakis zapas ruchu...w przeciwnym wypadku cos polegnie.

Trzeba tez pamietac o odpowiednim zestrojeniu zawieszenia...nawet najlepszy zestaw do liftu moze sie posypac jesli nie jest dobrze wyregulowany.
A oto fotki odbojow:
Tyl:

Przod:


Aha i przy takiej dlugosci odbojow tyl nie obciara natomiast przod zawadzal troche o poszerzenie blotnika gdy kola byly skrecone...ten problem rozwiazalem instalujac inne blotniki.



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting