Co sądzicie o Kumho KL 78 AT - będę jeżdził 80 czarne/ 20 teren. Jak spisuję się w deszcz na zakrętach itp. ? Na amerykanskich forach wypadają nieżle - a jak w warunkach polskich
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=42094
Czarny, ale DJa-cek pyta o ATki a nie MT do gnoju DJa-cek, co do opon to są świetne, po deszczu daja rade spokojnie, bieżnik szeroki jak na AT ładnie odpowadza wodę, ciche na drodze, jeżdżę na nich cały rok i w zimę sprawują się tez bardzo dobrze, nie są śliskie. Jak dla mnie poonka na czarne i lekkiego terenu idealna
Czarny, ale DJa-cek pyta o ATki a nie MT do gnoju A sorki, późno było i symbol mi umknął
ciekawa ta ankieta odnośnie MT-ków a jest coś takiego dla AT-ków
[ Dodano: 2010-04-03, 10:16 ]
ciekawa ta ankieta odnośnie MT-ków a jest coś takiego dla AT-ków Zrób to będzie
DJa-cek napisał/a: ciekawa ta ankieta odnośnie MT-ków a jest coś takiego dla AT-ków
Zrób to będzie
więc zrobię ! może sie przyda
więc zrobię ! może sie przyda będzie dla potomnych
Teraz można głosować na AT-ki - myślę że znajdą się tacy jak ja użytkownicy Jeepków którzy jeżdzą trochę rzadziej w teren lub mają (tak jak ja) kawałek przeprawy przy domu lub na weekend, w pracy (budowy) itp.
dobrze jakby każdy uzasadnił swój głoś - może to pomóc komus w przyszłości dokonać trafnego wyboru
zagłosowałem na BFGoodrich ALL TERRAIN T/A, bo tylko na takich AT-kach jeździłem. W 2 lata przejechałem na nich 85 tyś km, zostało jeszcze sporo bierznika, ale do jazdy już się za bardzo nie nadają, popękały druty w środku i się kwadratowe zrobiły
poszło na GY AT/SA
BFG T/A czy naprawdę są najlepsze czy chodzi o renomę - na forum było na ich temat trochę kiepskich postów (np. tu http://www.jeep.org.pl/fo...ighlight=kumho) - także na tych amerykańskich nie wypadaja najlepiej jeżeli chodzi o ich dostępność to zauważyłem że są niemal w każdym sklepie internetowym - chyba chodzi o b.dobry marketing - może ktoś konkretnie uzasadnić swój głos dlaczego BFG
BFG T/A czy naprawdę są najlepsze
nie są najlepsze, ale zapewne najbardziej dostępne i znane na świecie. Jest to zwykła opona uniwersalna - można przyjąć, że wielosezonowa. A dodam tylko że po raz drugi już ich nie kupię...
[ Dodano: 2010-04-03, 23:56 ]
Z BFG AT miałem duży kłopot z wyważeniem, na koło szło minimum po 200 gram ołowiu. W tej chwili jeżdzę na Cooper-ach SST (takie oponki MT), ale wyważyły się max 85 gram na koło. Różnica zaskakująca. Na mokrym zachowują się lepiej niż poprzednie AT, w błocie robią lepiej ( to akurat jest oczywiste ) i gdyby nie były głośniejsze na czarnym to byłby o 100% lepsze od BFG AT.
[ Dodano: 2010-04-04, 00:15 ]
Duelery 694 A/T. Powód - wszędzie robią naprawdę nieźle (za wyjątkiem porządnego błota), spokojnie nadają się na zimę, są ciche, wyważają się bez problemu, mają zadowalającą trwałość. Zamiast nich widziałbym w zasadzie tylko DuraTracki, aby nic nie tracić na wszechstronności, a zarazem zyskać coś w błocie.
Pozdrawiam, Piotr.
Poszło na Yokohamę. Jeździłem na BFG AT, Coopery AT, a także GY AT i Yokohama jest duuuużo lepsza od innych.
Poszło na Yokohamę. Jeździłem na BFG AT, Coopery AT, a także GY AT i Yokohama jest duuuużo lepsza od innych.
Suchorz a dlaczego nie wybrałeś BFG AT skoro na niech jeżdziłeś a wiekszość twierdzi że są rewelacyjne - zależy mi na opinii ponieważ ta marka wychodzi najlepiej w ankiecie
Suchorz a dlaczego nie wybrałeś BFG AT Yokohama jest o niebo lepsza. Nie ma problemów z wyważeniem, a BFG jest W lekkim terenie i na asfalcie Yokohama bije na łeb BFG. Możesz spytać Mabara, wcześniej miał Yokohamy, a teraz kupił BFG i potwierdzi moje słowa. Szukał Yokoham, ale nie było więc musiał kupić BFG.
W lekkim terenie i na asfalcie Yokohama bije na łeb
a w warunkach zimowych ?
a w warunkach zimowych ? Także i to bardzo. BFG AT w zimie słabo radzi sobie, ale jeździć można. Tej zimy jeździłem zony XJ na BFG AT i swoim na Kumho KL71 i lepiej jeździło się na Kumho. Uważam, że Yokohama jest najlepszą oponą typu AT.
BFG AT w zimie słabo radzi sobie, ale jeździć można
dziwne że ci co głosują na BFG nie zabierają głosu na ten temat ?
BFG jest bardzo popularną opona na całym świecie i pewnie dlatego jest tak często wybierana. Sam kupując pierwsze AT kupiłem BFG, a do następnego auta już kupiłem Yokohamę i wiem że to był dobry wybór. Zrobiłem wywiad co do Yokohamy u kilku znajomych, który jeździli na tych oponach.
Yokohama jest o niebo lepsza.
Potwierdzam ,w zimie w lecie,w małym błotku, jest moim zdaniem miodzio, poza YOKO,to kupił bym brigstony,znajomy ma i powiem że to baaardzo fajne gumy, w zagranicznych rankingach są zawsze miedzy 1-3 miejscem,
Ale ta ankieta to delikatnie mówiąc lipa ,chodzi o wytypowanie najlepszego ATeka,a tu goście piszą że zagłosowali na ...bo innych nie mieli,chodzi o porównanie co lepsze a nie co mamy, bo wiadomo,że co mamy to najlepsze
ale trzeba przyznać że BFG jest bardzo popularny,dlaczego-nie wiem
Ale ta ankieta to delikatnie mówiąc lipa ,chodzi o wytypowanie najlepszego ATeka,a tu goście piszą że zagłosowali na ...bo innych nie mieli,chodzi o porównanie widzę że nasz kolega z solnej stolicy musi jeszcze raz uważnie przeczytać tytuł ankiety w którym wyraźnie pisze : które opony AT uważasz za najlepsze a nie o to co kto ma lub mniał - w poprzednich postach prosiłem o uzasadnienie (post) dlaczego taki a nie inny głos na daną oponę i to mam nadzieję lepiej zobrazuje tematykę w jednym wątku o AT-kach. Zbiorowego tamatciku o ATkach jeszcze nie znalazłem a użytkowników tego rodzaju opon jest równie dużo co MTkowców.
musi jeszcze raz uważnie przeczytać tytuł ankiety
przeczytałem
jak można powiedzieć że opona X jest najlepsza,jeśli nie posiadało się opon Y,Z itd,trzeba mieć jakieś porównanie a poco zabierasz głos kolego skoro uważasz że ankieta jest llipa
[ Dodano: 2010-04-06, 21:47 ]
DJa-cek, głos poszedł na według mnie niedoceniane Toyo. Może dlatego, że mało popularne. Poza tym, że dają radę w lekkim terenie (trawa, błotko), są dobrze wzmocnione do jazdy po kamieniach, dość ciche na asfalcie, rewelacyjnie odprowadzają wodę, to jeszcze dobrze robią za zimówki. Śmigam od listopada na nich. Pełna opinia będzie po roku.
a poco zabierasz głos kolego skoro uważasz że ankieta jest llipa
widzę,że Ci ciśnienie podniosłem,sory nie miałem takiego zamiaru
nie miałem takiego zamiaru
Kolego mordziaty, jeżeli zjechałeś kilka kompletów opon typu AT to napisz łaskawie coś na ich temat, np tak jak to zrobił Darek (Suchorz). Ja faktycznie jeździłem tylko na BFG, ale zrobiłem na nich raczej solidny przebieg i myślę, że mogę obiektywnie wypowiedzieć się na ich temat.
Zagłosowałem, ale nie wiem czy obiektywnie. Po prostu w obydwu moich autach przed MT jeździłem na BFG AT i tylko je znam osobiście.
dość ciche na asfalcie, rewelacyjnie odprowadzają wodę, to jeszcze dobrze robią za zimówki
jak TOYO AT prowadzi się na twardym odśnieżonym aswalcie?
aswalcie Eeee, yyyy ? W co mam walić ?
A co sądzicie o takim czymś ( nie ma ich wśród wymienianych ATków)
a to link do allegrogo z tym czymś? http://www.allegro.pl/ite...ac.html#gallery niestety z przekłamanym zdjęciem TERRA TRACKa
ja również nie kupię już BFG AT, zimą ta opona nie nadawala się do jazdy wiem wiem.... złej baletnicy ale wolę już na letnich śmigać niż na tym badziewiu na śliskim trzeba było dobrze się napocić by nie wylecieć z trasy. W ostatnią tej zimy slizgawice pojechaliśmy z kolegą kupić ZJ auto zakupione na bfg at, wracamy do domu ja jego fordem a on nowym nabytkiem. Zakręt a on jedzie prosto, raz, drugi.... mnie w ogóle nie nosi, a on po rowach lata... myślę sobie niezła pipa z niego napęd na 4 koła i takie cyrki zamieniamy się.... on zapierdziela do domu a ja walczę o życie dziękuję już nie chce. swojego XJ miałem na MT i było znacznie lepiej.
[ Dodano: 2010-04-06, 23:42 ]
igi a kolego na czym obecnie śmigasz
teraz mam nówki "pirelli str" ale to typowy letni asfalt i rozglądam się za ATkami.... najbliżej mi do YOKO
[ Dodano: 2010-04-06, 23:56 ]
herculesy to kto produkuje? bo cena mega niska ponoć hamerykanskie
Kolego mordziaty, jeżeli zjechałeś kilka kompletów opon typu AT to napisz łaskawie coś na ich temat
Coś to napisałem,aleeee
YOKO bo takie miałem,ciężko jest coś złego o tej oponie napisać,cicha dobrze trzyma na suchym,a i na mokrym jest dobrze,w lekkim błocie (bo do większego to MT)jest OK,nieżle się oczyszcza,
Bridgestone,takie ma kolega w mitsu,uważam za równie dobre jak YOKO,choć ciężko porównać bo to troszkę inne auto,niemniej jeżdziłem tym autem i uważam że sprawują się bardzo dobrze,
Cooper Discoverer,takie mam w innym aucie jednak robią one tylko w zimie i wiadomo troszkę,mokry,suchy asfalt,w śniegu robią bardzo dobrze,ogólnie są wporządku,wydają się jednak głośniejsze od powyższych,nie wiem jak robią w błocie bo tam ich nie było
BFG,znam dobrze z racji tego,że koledzy takowe mają,i dzięki ich uwagom i spostrzeżeniom wybrałem inne,w błocie szału nie ma ,niezbyt dobrze trzymają kierunek jazdy,jak napisałem są lepsze,na mokrym i w śniegu są marne słabo trzymają,oczywiście mają też plusy,są wmiarę ciche,bardzo wytrzymałe,myślę że na BFG zrobi się najwięcej km,ogólnie nie jest to zła opona,ale też nie najlepsza.
Witam,kupiłem właśnie BFG A/T nie wiem jeszcze jakie są ogólnie ,ale po błotku ciągną...Ale jak czytam że BFG A/T są gorsze po śniegu od M/T to chyba nie ma co się sugerować takimi "poradami",zmieniałem nowe(3 m-ce) zimówki Goodyer UG i choćby waga BFG-20kg./sztuka świadczy o solidności i wytrzymałości opony-ale za rok będę mógł napisac obiektywnie o tej firmie
[ Dodano: 2010-04-07, 21:29 ]
Ale jak czytam że BFG A/T są gorsze po śniegu od M/T to chyba nie ma co się sugerować takimi "poradami" nie napisałem, że na śniegu tylko na ośnieżonym asfalcie, zwykła piękna, biała droga po której przejechał pług gwarantuję Ci że twoje zimówki będą tysiąc razy lepsze.
waga BFG-20kg./sztuka świadczy o solidności i wytrzymałości opony
o solidności napewno
BFG AT są fajne, żeby dojechac przez las nad jezioro po umiarkowanym błocie. Opona wytrzymała, nie straszne jej korzenie(w granicach przyzwoitośći ) ale wg mnie nie nadaje się na oponę całoroczną do stosowania na co dzień.
mnie w ogóle nie nosi, a on po rowach lata z tym Igi ma chyba rację - czytałem już o tym na niejednym poście o takim zachowaniu BFG
Tutaj są opinie o Kumho KL 78http://www.tirerack.com/s...Venture+AT+KL78 Sa ponoć dobre we wszystkich warunkach
TOŁTI, My to się najpierw witamy, potem mądrujemy
Sa ponoć dobre we wszystkich warunkach z ankiety wygleda że nie sa najgorsze no i na tym Tiretraku amerykańscy użytkownicy piszą że są
Ankieta niestety pokazuje jakie sa najpopularniejsze a nie najlepsze ale bieżnik mnie się podoba
jakie sa najpopularniejsze a nie najlepsze to też o czymś świadczy
[ Dodano: 2010-04-07, 22:55 ]
TOŁTI, My to się najpierw witamy, potem mądrujemy
Sorry,ale temat jest ostry więc nie mogłem się powstrzymać.(Powitalnia już Zaliczona)
TOŁTI,
info koledzy jakby ktoś miał chęć zrobić zdjęcie swojego Jeepa na pięknych ATkach to założyłem nowy temat na oponach. link http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=43375
[ Dodano: 2010-04-13, 16:35 ]
Miałem wcześniej BFG AT, chciałem kupić TOYO OpenCountry A/T bo wiele dobrego o nich czytałem i słyszałem -niestety w Polsce bardzo ciężko je dostać. W końcu jeżdżę na Yokohamach G012 AT/S - też były trudno dostępne.
Jedno teraz wiem na pewno - NIGDY WIĘCEJ BFG A/T !!! strasznie się zaklejały, a jazda zimą to był horror, dobre chyba tylko na jakieś skały, do normalnej jazdy średnio się nadają bo bardzo głośne jak na AT, a w lekkim terenie porażka !
Nie wiem jak byłoby na TOYO ale Yokohamy są super - w błocie nieźle dają radę (parę razy wyjechałem z niezłego kosmosu, gdzie na BFG nawet bym nie próbował) , zimą były bez zarzutu. O wiele cichsze niż BFG, po prawie roku używania prawie nie widać zużycia, bez problemu się wyważyły.
PS. Myślałem jeszcze o Generall Grabber A/T - też podobno bardzo dobre ...
Ja nie miałem tego szczęścia - próbowałem kupić Yokohamę ats ale w trzech sklepach nie mogli załatwic mojego rozmiaru 265/70r17 - w Yokohamie jakaś chinka powiedziała że nie wie kiedy będą więc wkurzony zakupiłe Kumho kl78 bo ktoś mi je załatwił bez problemu nie moge narazie wiele o nich powiedzieć za krótko je mam. Co się stało - poza BFG ta/ko nie ma nic w tych sklepach "internetowych" -
[ Dodano: 2010-04-13, 23:55 ]
Miałem wcześniej BFG AT, chciałem kupić TOYO OpenCountry A/T bo wiele dobrego o nich czytałem i słyszałem -niestety w Polsce bardzo ciężko je dostać. W końcu jeżdżę na Yokohamach G012 AT/S - też były trudno dostępne.
Jedno teraz wiem na pewno - NIGDY WIĘCEJ BFG A/T !!! strasznie się zaklejały, a jazda zimą to był horror, dobre chyba tylko na jakieś skały, do normalnej jazdy średnio się nadają bo bardzo głośne jak na AT, a w lekkim terenie porażka !
Nie wiem jak byłoby na TOYO ale Yokohamy są super - w błocie nieźle dają radę (parę razy wyjechałem z niezłego kosmosu, gdzie na BFG nawet bym nie próbował) , zimą były bez zarzutu. O wiele cichsze niż BFG, po prawie roku używania prawie nie widać zużycia, bez problemu się wyważyły.
PS. Myślałem jeszcze o Generall Grabber A/T - też podobno bardzo dobre ...
Na jednym aucie mam BFG AT a na drugim GG AT2 w tym samym rozmiarze, to samo ciśnienie. Rożnica jest ogromna na korzyść General Graber. Bieżnik na pierwszy rzut oka podobny ale....
BFG AT a na drugim GG AT2 w tym samym rozmiarze, to samo ciśnienie. Rożnica jest ogromna na korzyść General Graber widzę że dla nie których prestiż jest najważniejszy niezależnie od testów i wniosków/opinii użytkowników.
No to chyba muszę spróbować na innych tez pojeździć. Ale jeśli mam być szczery, to moje BFG At nigdy mnie nie zaskoczyły zachowaniem na ośnieżonej drodze A większość przebiegu samochodem robię właśnie w zimie ze względu na dojazdy na narty. Myślę, że jest to też kwestia przyzwyczajenia i objeżdżenia na danym typie opony. Nie mniej jednak niejtóre wypowiedzi dają do myślenia. Czyli może są lepsze at-ki od BFG?
ja również nie kupię już BFG AT, zimą ta opona nie nadawala się do jazdy wiem wiem.... złej baletnicy ale wolę już na letnich śmigać niż na tym badziewiu na śliskim trzeba było dobrze się napocić by nie wylecieć z trasy. W ostatnią tej zimy slizgawice pojechaliśmy z kolegą kupić ZJ auto zakupione na bfg at, wracamy do domu ja jego fordem a on nowym nabytkiem. Zakręt a on jedzie prosto, raz, drugi.... mnie w ogóle nie nosi, a on po rowach lata... myślę sobie niezła pipa z niego napęd na 4 koła i takie cyrki zamieniamy się.... on zapierdziela do domu a ja walczę o życie dziękuję już nie chce. swojego XJ miałem na MT i było znacznie lepiej.
[ Dodano: 2010-04-06, 23:42 ]
Czy wieczie moze gdzie mozna kupic Kumho Road Venture AT KL78 w rozmiarze 235/70/16? ...bo nigdzie nie moge dostac, a wyszlo ze najlepsze