ďťż
Serwis znalezionych haseł
Pozycjonowanie stron internetowych

witam niestety mam anstepujacy problem i nie wiem jak sobie poradzic mialem slabe hamulce tak jakby nie bylo wpsomagania wiec zdecydowalem sie na wymiane serwa z pompa od kadetta d dostalem takie na malutkim szrocie i podpasowalowszytsko wsumie tyle ze moje mialo inaczej rozlozone gniazda i wszytskie pod klucz 10 nowa pompa ma dwa pod 10 i dwa pod 12 na krancu pompy. Jak zaalem pompe i zaczalem pompowac to te gniazda blizej serwa 10 pompuja a te na 12 nie bardzo serwo raczej dziala syczy przewod wyjety ale nie wiem co z tym pompowaniem gdy odkrecilem pompe od serwa raz mi sie udali ze zaczl uciekac plyn tymi niedroznymi niby gniazdami ale po zlozeniu znowy nie chcce pompowac poldaczylem pod te sprawne przewody od przodu (te 10) i nadal nie leje sie z wolnej sekcji nie wiem co robic czy jest jakis moj blad czy uszkodzona kupilm pompe prosze o pomoc jesli ktos ma jakies podejrzenia zostalem bez hamulcow praktycznie


cos twoj post nie trzyma sie kupy, jakie masz dokladnie auto , bo w temacie jest Kadett E a piszesz o pompie od D
moze masz cos nie tak z przewodami, zapchane albo załamane, to nie musiała byc wina pompy
no dokładnie, pisz Wolek to skladnie i używaj przecinków i duzych liter, bo tak ciurkiem to sie nie da zrozumieć

Poza tym

sorki za ta skladnie a raczej jej brak... chyba takz nerwow . Mam kanciaka,czyli kadetta d serwo z pompa wzialem od kadetta e a poprzednio mialem twarde hamulce teraz nie wiem, bo nie wiem czy tak powinna dzialac ta pompa:( a przewodow nie ma raczej pozaginanych przed wymiana pomy odpowietrzalem hamulce bo myslalem, ze top przyczyna i okazalo sie ze nie. Nie mam jush pomyslow ... a ciegna nie skracalem podpasowalo jakims cudem



a ciegna nie skracalem podpasowalo jakims cudem

a pedał masz normalnie ,czy bardzo wysoko ?

Jak mialeś twardy pedał, to byl kłopot z serwem, albo tylko z jego węzykiem (tam jest zaworek, któy lubi sie zapychać).
Serwo od łezki powinno działać tak ze pierwsza 1/3 częśc ruchu pedału do podłogi to lekkie dostawiania hamulców, praktycznie tylko muskanie hamulca, potem kolejna 1/3 to prawidłowe hamowanie, dość skuteczne. Na głebokości 2/3 lub nieco głębiej jest pedał juz twardy (lecz spręzysty) i koła sie blokują. Do samej podłogi chyba nigdy nie docisnałem, bo bałem sie ze mi wywali gdzie płyn, np że pęknie wężyk. Zresztą cięzko by było.
Oczywiście taka charakterystyka jest na hamulcach niezużytych, dobrym płynie hamulcowym i odpowiednio wyregulowanych mimośrodach w bębnach z tyłu. Aha, dodam że ja mam przy pompie korektory sily hamowania na tył.

Nie wiem czy ty masz z tyłu mimosrody czy samoregulatory, bo nie wpisaleś nic w profilu, ani rocznika auta ani pojemności, więc nie ulatwiasz nam.

Jakby co to mam serwo + pompę od kanta na sprzedaż.
Jak dla mnie to musisz odpowietrzyć pompę, inaczej nic z tego nie będzie..
moj kanciak to rocznik 80 silik byl w nim 1,2s ale tearz jest 1,3 nb a jesli chodzi o cene pompy ?? to jaka?? i czy sprawna polepsza sie hamulce?? i ktore zaciski sa od tylu ktore od przodu? i jak odpowietrzyc pompe?? niestety nie mam za duzo czasu i kasy na mechanika a chcialem jush pomlau wyjezdzac
Wolek, jak masz rocznik 80, to masz z tyłu w bębnach mimosrody - trzeba to dobrze wyregulować, żeby szczeki mialy krótką drogę do bębna i jednocześniej nie ocierały o bebny. Dopiero wtedy można myśleć o dobrym hamowaniu, bo jak tyl źle bierze to płynu nie starcza na przód. Pedał wpada a hamuje słabo.

Ja mam na sprzedaż pompę z serwem od kanciaka (podkreślam! bo pompy są inne w D i w E ! ) i sprzedaję tylko caly komplet: serwo ze stelażem , pompa, zbiorniczek płynu hamulcowego. Cena za to 40zł plus wysyłka.

Spróbuj najpierw odpowietrzyć pompę jak pisze ZPTuning - a nuż pomoże.
gdzie regulowac czy tesh wogole szukac mimosrod?? i jak odpowitrzyc krok po kroku ta pompe??
Sruby regulujące są na tarczy kotwicznej bembnów (szczęk dokładeniej). Rozmiar klucza 19tka. Musisz przekręcić tak, by szczęki zblokowały bemben, a potem delikatnie poluzować, by mógł się swobodnie obracać.
Sam muszę je wyregulować, bo już na wpół zaciągniętym ręcznym hamuję.
to jest od tyłu tarczy kotwicznej - trzeba sięgąc jakby za koło.
a ktorre z gniazd to tyl ktore przod te blizej serwa to przod?? i mma problem nie wiem jush jak sie to stalo ale ucialem dwa przwody by zalozyc te wieksze pod 12 klucz i nie wiem tyeraz jak zrobic kolnierz cyz wogole sie da?? czy mechanicy moga zrobic?? chyba nie ebde musial zmieniac calych przewodow bo ucialem od tylu (( wlasnie ide posiedziec zalmany w garazu moze da sie zgrzac nowe kupione zarobione przewody z przewodami starymi ? pomozcie bo sie zalamalem chyba nie wyjade na zime
Na przód idą te dwa po lewej stronie pompy, na tył te z dołu pompy.
Wolek
Da się zrobić nowy kołnierz ale musisz mieć przyrząd chociaż nawet na imadle zrobisz. Musisz najlepiej zrobić albo kupic jakiś punktak 5 mm i delikatnie młoteczkiem rozbijać dookoła. Kołnierz robi się w miarę szybko ale trzeba uważać żeby nie rozwalić jego zbyt mocnymi uderzeniami.Jak masz kawałek jakiegoś przewodu to sobie sprawdź.
temat hamulcow byl walkowany juz nie raz
najczestrza przyczyna slabych hamulcow - pomimo ze pedal jest twardy - to uszkodzone - czytaj zapieczone - prowadnice przednich zaciskow
przynajmniej jezeli chodzi o zaciski Delco
najprostszy sposob - zalozyc na uzywane ATE np. od vectry A - pasuja bezproblemowo - sam przekladalem

pompa i serwo naprawde sa prawie niezniszczalne w kantach - przyznam sie ze tez wymienilem na "łezkowe" ale niewiele to dalo, dopiero uruchomienie zapieczonyc prowadnic odnioslo zamierzony skutek, a wymiana zaciskow to byl strzal w 10ke

przewody hamulcowe nie sa super drogie - ja bym kupil nowe i zlozyl a nie bawil sie w "laczenie" bo nic dobrego z tego wyjsc nie moze
Ja w białym mialem zaciski Delco, mechanicy mi dobrze rozruszali i nasmarowali i mając je działajace, odczułem zmian pompy i serwa.
W czerwonym mam ATE i faktycznie jest bardzo fajnie Ale chyba sprawne Delco są podobne.
jesli beda w kancie zamontowane ate z tarczami 256 wentylowanymi to nie moga byc podobne do delco - roznica w jakosci hamowania jest kolosalna.
Hamulce delco nie nadaja sie do szybko jezdzacego kadetta, niezaleznie od pompy jaka jest w aucie.
Poprostu konstrukcja i budowa DELCO uniemozliwia skuteczne hamowanie z duzych predkosci - hamulce zbyt mocno sie grzeja, w skutek czego pedal puchnie, a tarcze i klocki traca zdolnosc do przyszlego hamowania.
W przypadku wentylowanych ATE hamowanie z predkosci np 160km/h mozna zakonczyc ostrym dohamowaniem, w przypadku delco po jednokrotnym ostrym hamowaniu z tej predkosci - przy nastepnych hamowaniach, hamulcow praktycznie brak.
no tak Sim, ale nikt tu nie pisał o wentylowanych - chodziło o porównanie zacisków przy standartowych tarczach. 10/13mm grubych
ale czy Fenix zakladal niewentylowane ATE?
raz ze rzadko gdzie byly niewentylowane ATE, a 2 sens jest tylko taki, ze nie zapiekaja sie tak jak delco.

Wiec jestli ATE to w 90% chodzi o wentylowana wersje.

wentylowane ATE sa w 80% astr i vectr 1.6,
wentylowanenki sa takze w nexii i lanosach.

niewentylowanych to ze swieca szukac
w kadettach E 1.4/1.6 to glownie niewentylowane DELCO
w slabych asconach, astrach i vectrach (silniki 1.4 i sporadycznie 1.6) i chyba to na tyle

Krotki wyciag z katalogu:

tarcze niewentylowane pod zaciski DELCO:
kadett E 1.4i tarcza 236/10
kadett E 1.6i tarcza 236/12,7
kadett E 1.8i tarcza 236/12,7
kadett E 2.0i tarcza 236/20 starsze wersje

kadett D 1.0/1.2/1.3 236/10
kadett D 1.3 automat 1.6 S i D 236/12,7
kadett D GTE 1.8 236/20 wentylowane

hamulce ATE:

astra F 1.4i i sporadycznie 1.6i w hachbacku 236 12,7
astra F od 1.6 do 1.8 236/20
kadett E 1.8i tylko w wersji GT i Frisco.
kadett E 2.0i 8v
kadett E 2.0i 16v
astra F 2.0i 8 i 16v
czasem vectra od 1.6i
calibra 2.0i 8 i 16v wszystki 256/24

calibra c20let i 2.5 V6 288/25

ale czy Fenix zakladal niewentylowane ATE?
tak, takie jak moje.


raz ze rzadko gdzie byly niewentylowane ATE
ja mam. Podejrewam że w łezkach też były i w Astrach też. Tyle że standartowa tarcza nowa miał tam nie 10 a 13mm grubości. I o te niezapiekanie sie własnie chodzi - do niskich wersji silnikowych typu 1.4i nie było sensu zakładać drogich tarcz wentylowanych.
Coś sie strasznie czepiasz Sim
a ostatnio z racji nudy na forum i tematów z pogranicza rubryki ciekawostek motoryzacyjnych w czasopiśmie "Miś",a ostatniej stronicy w "Kobieta i Życie" coś ciekawego i czepialskiego musze wyciagnac.

PS wlasnie edytowalem poprzedniego posta i z niego wynika, ze wiekszosc Opli ma system delco, wiec nie wiem skad wy macie te hamulce niewentylowane ATE.
Dobra rozkminilem
niewentylowane ATE wystepowaly w astrach F 1.4 i w vectrach 1.6i 1.7D
w kadettach D i E niewentylowanych ATE nie bylo



© Pozycjonowanie stron internetowych Design by Colombia Hosting