Zakupiłem sobie niedawno opony jak w temacie. Po kilku wypadach w teren i po jakichś 500 km po czarnym wyglądają tak
W sumie to sprawka zmarzniętego na kamień błota i piachu.....
myśłe że to wina tak jak napisałes ale nie ma co sie tym przejmować na wiosne Się wyrówna a BFG są bardzo wytrzymałe i długo dystansowe
andrzej:), spoko moje też tak wyglądają. Po trapach nawet ciut gorzej.
No już mi znajomy klarował co i jak, mam nadzieję, że nie będzie tak dramatycznego zużycia jak już zima ustąpi.....
Stare BFG MT w takich okolicznosciach jak opisales tez ulegaly takiemu samemu zniszczeniu wiec nieprzejmowal bym sie tym za bardzo[norma] wiem co mowie bo mam jedne i drugie tylko na innych autkach.
Moje KL71 po 3000km wyglądają podobnie Jak dam radę to wrzucę wieczorem fotki.
Aha, no już się zastanawiałem czy reklamować http://picasaweb.google.p...083477506351906
14GT, chyba jednak są trochę mniej porysowane niż moje....
porównując do Twojej fotki nr 1 to faktycznie mniej. Na reszcie wygląda tak samo.
no i hak wygiąłem
chyba na to wychodzi, a kojarzysz gdzie tak się porobiło ? kamienie ? zmarznięte błoto ?
kamienie ? zmarznięte błoto ? przede wszystkim zamarznięta ziemia/błoto no i kry, asfaltem też stosunkowo dużo jeździłem. I chyba dopiero teraz widzę, że mam jednak za wysokie ciśnienie --> 2.1
Ja też jeździłem na zbyt wysokim
Ja też jeździłem na zbyt wysokim
a jakie masz teraz? 2.0?
przed ostatnim wypadem w teren zszedłem gdzieś tak do 1.8
zjechałem na 1.9 i .....jest ciszej. Zobaczę co będzie dalej bo na weekend prawie 800km mam do przejechania
w terenie to śmiało do 1.2 i o wiele lepsza przyczepność. ja na swoich to do 0.8 spuszczam ale mam dętki wsadzone
Panowie, a da się tym śmigać na co dzień po czarnym ? Jak z głośnością ?
Da się, tylko trzeba brać poprawkę w zakrętach, przy hamowaniu no i nie rozwijać kosmicznych prędkości. Co do głośności KM2 są wyciszone w stosunku do poprzedniej MT, choć oczywiście jest głośniej niż na AT
Panowie, a da się tym śmigać na co dzień po czarnym ? Jak z głośnością ?
Ja jeżdżę na codzień już ponad pół roku. Po czarnym, po śniegu, po błocie. Jest bardzo okejowo. Co do hałasu ? Po zmianie z AT i tak nie słyszę, bo mam dach z plastiku i silnik diesla VM.
Prawda jest taka ze na asfalcie zjada ci sie szybko. Jest glosno w aucie- i nie ma co dorabiac ideologii-jest zaj,,,scie glosno. Ale kapcia nie zlapiesz nigdy i w terenie sa zaje....ste. Cos za cos-to nie mercedes s klasa i sliki.A mowie tak bo sam mam takie opony i moj kolega ma w swoim. 2 komplet juz ujezdza.Wiec jest to podparte doswiadczeniem.I se mozesz z cis nieniami kombinowac jak chcesz-ale bedzie glosno i sie zjada po asfalcie.Ale zeby tez paniki nie wywolywac-nie tak szybko sie zjada oczywiscie hehe. Okolo 40 tys przebiegu- i im sie zacznij przygladac.Na razie to jezdzij i nie zagladaj i se nerwow nie psuj. I sie ciesz z zakupu bo masz dobre opony a nie kombinujesz ze masz zle.Takie juz masz i na nich musisz jezdzic wiec nie kombinuj. A..I jescze jedno-opinie ze sa sliskie na sliskim to prawda.Na zmarznietym sniegu sie slizgaja i na szosie oblodzonej tez. Jak nie uzywasz auta zarobkowo czy do off roadu to nie ma sensu takich opon posiadac.
(...)Na razie to jezdzij i nie zagladaj i se nerwow nie psuj. I sie ciesz z zakupu bo masz dobre opony a nie kombinujesz ze masz zle.Takie juz masz i na nich musisz jezdzic wiec nie kombinuj. (...)
Jeszcz nie czytałem tak głębokiej mądrości duchowej na forum jeepa . Święte słowa stary, święte słowa...